Jump to content
IGNORED

[INNE] Audi 80 QUATTRO URQUATTRO B2 COUPE ---> moze ktos chce kupic to cudo??


pawelek
 Share

Recommended Posts

Piekne i mocne, może ktos chce kupić to cudo??

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5420753

Opis pojazdu:

Young timer , Kultowe AUDI QUATTRO w wersji URQUATTRO TURBO (poszerzone) w super stanie , napęd 4x4 z możliwością odłączenia dyferencjału , auto z ABS,em i komputerem ,ostatni rok produkcji , sprzedam tylko pasjonacie , nie odpisuje na maile kontakt tylko telefoniczny w godzinach przyzwoitości

Link to comment
Share on other sites

No całkiem niezła :th: sztuka :th:

Link to comment
Share on other sites

Widać - prawdziwy znawca to sprzedaje

hehehe no znawca z CIebie znawca kolego mroova81 :-) w tych modelach bylo to jak najbardziej mozliwe :-) Pozdro!

Link to comment
Share on other sites

Nie żebym się czepiał ale to chyba nie dział sprzedam :chytry:

Link to comment
Share on other sites

Widać - prawdziwy znawca to sprzedaje

hehehe no znawca z CIebie znawca kolego mroova81 :-) w tych modelach bylo to jak najbardziej mozliwe :-) Pozdro!

Nie masz racji niestety. Doczytaj proszę na ten temat.

Link to comment
Share on other sites

hej kolego ja taka sama kupuje tylko w orginale fabrycznie poszerzana nawet lakier orginalny jeszcze ma i malowane fabrycznie pierscienie na bokach jak na razie autko od 20 lat nie bylo ruszane z gararzu i niewiem czy tak po prostu odpali :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Nie odpali, a nawet jak, to na na krótko i coś strzeli. Nawet nie próbuj, może Ci to zaoszczędzić trochę $$. 20lat to kopa czasu. Olej jest kompletnie utleniony i cały w misce, silnik suchy i skorodowany. Nie że Ci odradzam zakup, ale targaj ją na lawetę i do mechanika.

Link to comment
Share on other sites

To jak było z tym odłączaniem dyfrencjału, jakieś fakty , cytaty, bom ciekaw.

Link to comment
Share on other sites

Wsamochodzi Audi quattro napędzane są wszystkie cztery koła. Automatycznie blokowany środkowy mechanizm różnicowy TORSEN ( nazwa TORSEN jest zastrzezona znakiem fabrycznym firmy DK Glaeson S.A. okreslajacym mechanizm roznicowy kontrolujący moment obrotowy i powstałym jako skrót angielskich słów TORque SENding ) przenosi optymalnis moc silnika w zależności od sposobu jazdy i stanu nawierzchni.

Moc silnika jest przenoszona przez skrzynię biegów i środkowy mechanizm różnicowy bezpośrednio na mechanizm różnicowy osi przedniej i przez wał na mechanizm różnicowy osi tylniej.

Na zakręcie koła samochodu pokonuja różne drogi . Powstała w wyniku tego różnica prędkości obrotowej kół jest wyrównywana przez mechanizmy różnicowe przedniej i tylniej osi. Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN wyrównuje różnice obrotów pomiędzy osiami.

Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN jest skonstruowany przy wykorzystaniu ślimaków i kół ślimakowych tak ze na śliskiej nawierzchni powoduje przydzielanie momentu obrotowego osi której koła posiadają wiekszą przyczepność . Przy normalnej jeździe i suchej nawierzchni środkowy mechanizm różnicowy równo rozdziela siłę napędową na koław przedniej i tylniej osi w stosunku 50% / 50% . Jezeli jednak naśliskiej lub sypkiej nawierzchni koła jednej osi tracą przyczepność i wykorzystuja coraz mniejszy moment obrotowy , to środkowy mechanizm różnicowy płynnie zaczyna przekazywac wiekszy moment na oś bardziej obciązona czyli niebędąca w poslizgu . Rozdział siły napędowej odbywa się mechanicznie i w sposob płynny w zakresie od 25% / 75% do 75% / 25%

Mechanizm różnicowy tylniej osi mozna blokowac ręcznie. Blokada ta słuzy tylko jako pomoc przy ruszaniu w trudnych warunkach drogowych i dlatewgo wyłącza sie automatycznie po przekroczeniu prędkości okolo 25 km/h . Dopóki jest ona włączona następuje wyłączenie systemu ABS

Oczywiście nic odłączać nie szło/nie idzie/nie pójdzie

Źródło : Instrukcja obsługi samochodu Audi 100

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=78675&highlight=generacje+quattro

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55265&highlight=generacje+quattro

http://pl.wikipedia.org/wiki/Quattro_(uk%C5%82ad_nap%C4%99dowy)

Link to comment
Share on other sites

Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"???

Link to comment
Share on other sites

Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"???

wystarczy żebyś :szukaj:

to jest blokada dyferencjału - koła kręcą sie z tą samą prędkością przez co można wyjechac z grząskich terenów czy śniegu, automatycznie wyłacza sie po przekroczeniu chyba 30 km/h

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...