Q3KinG Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Dzis po raz pierwszy podlaczylem VAGA do mojej audicy. Dostalem takie blędy z silnika: 17536: Fuel Trim: Bank1 (Multi): System too Leam 17545: Long Term Fuel Trim Add. Fuel (Bank1 Rystem too Rich 17705: Pressure Drop betw. Turbo and Throttle Value (Check D.V.!) Bledy z radia: 01300 01317 Najbardziej interesuje mnie 17705 bo ostatnio czuje utrate mocy (po wymianie przeplywomierza i jednej cewki ktora sie stopiła). A moze to zwiazane jest z Turbina? Albo nieodpowiednim przepływomierzem (nie wiem co mechanik mi tam założył)? Co dalej z tym robic? POMOŻCIE POZDARWIAM[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2008, 21:37 _________________________________________________Dzisiaj zauważyłem ze cewka na 1 cylindrze byla wynunieta (wiec moze wyjasnic te 2 pierwsze bledy). Nadal nie wiem co z tym bledem z turbina i ta utrata mocy zrobic.
Filutek Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Kolego ja ci to w czyms pomorze to moge ci potlomaczyc na niemiecki :>
Q3KinG Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2008 Przydala by sie ekspertyza jakiegos specjalisty. Dzis jak nim troche podociskalem to dostalem taki blad: 17522 -O2S: B1 S2 Internal Resistance too Hight 008 - Implausible..ggnal Kurde stracil moc. Wyglada mi to na jakas swiece. Czasami jest tak ja mu depne tak ze 3 sekundy pomysli i potem dopiero idzie. Cos jest nie tak, tylko nie wiem co. POMOŻCIE PROSZE
pre_pl Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/18t_dlawi_sie_silniki_prosba_o_pomoc_z_kodami_usterek-t6367.0.html;msg82291#msg82291 wszystko jest szczelne ?
zwierzakfm Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 tlumaczac blad z angielskiego oznacza on, ze jest spadek cisnienia miedzy turbo a przepustnica. najprostsze to sprawdzic czy wszystkie weze miedzy turbina a przepustnica sa szczelne. moze jednak czujnik jest uszkodzony i nie daje poprawnego sygnalu do ECU.
Q3KinG Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Moj mechanik powiedzial ze jezeli nie bylby szczelny to byloby sluchac uciekajace powietrze, a tak nie jest. Co dalej robic z tym fantem? Pozostaje mi tylko ASO?[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 21:29 _________________________________________________Okazało się, że błędy powodował przepływonierz (był zainstalowany przypływomierz do innego silnika). PROSZĘ O ZAMKNIĘCIE TEMATU.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się