woke Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 witam!!!! mam problem tego typu-dzisiaj podpiąłem sie do Vag i sprawdzliśmy kąt wtrysku o dziwo na odblokowanym było 24 /120 z tego co juz wyczytałem to sporo za mało natomiast na basic settings było 0 w drugiej pozycji.Proszę o info z czym jest problem??/ I jeszcze jedno pytanko silnik ma za małe obroty na biegu jałowym 818/798 tak mi skaczą cały czas czy silnik jest ciepły czy zimny nie ma róznicy>Może jest spowodowane to złym katem???I dlaczego ten kąt jest tak niski?
Pikuś Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 woke, a silnik byl rozgrzany :?: Sprawdziles czy nie ma jakichs bledow :?: Zrob logi 013 na jalowym i ogolnie reszty. Wszystko znajdziesz na forum. Moze to nastawnik w pompie.
woke Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Opublikowano 21 Listopada 2006 tak był nagrzany jedyny bład to 1117.
Pikuś Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 woke, ten blad dotyczy alternatora i nie wiem za bardzo co oznacza. Jakies obciazenie zacisku alternatora, czyzby obciazal silnik tak ze az obroty faluja :roll: Zrob logi i wrzuc na forum ocenimy i moze pomozemy. Czesta przypadloscia tych silnikow jest awaria nastawnika w pompie wtryskowej.
woke Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Opublikowano 21 Listopada 2006 wydaje mi sie ze ten nastawnik by pokazało jako bład natomiast ten bład 1117 zwalaliśmy na za mocny akumulator i go pewnie nie ładuje do bólu ale to tylko przypuszczenia. Ogólnie sie nic takiego nie dzieje oprócz zapalania kilka obrotów. Mam drugie auto z silnikiem 1y i tam jest dosłownie dotyk.Dlatego juz przed zima jestem przewrazliwiony.Ale ten kąt wtrysku mnie zaniepokoił.
Pikuś Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 woke, to ustaw kat wtrysku i tyle. Pozniej obroty i dawke i tyle. Moze wtedy wartosci beda prawidlowe.
woke Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Opublikowano 21 Listopada 2006 no tak własnie mysle tylko akurat tego nigdy nie robiłem.Moze lepiej sie udac do jakiego fachury? Tylko jak słysze mechanik to mi skóra cierpnie .....ehhhh
Pikuś Opublikowano 21 Listopada 2006 Opublikowano 21 Listopada 2006 woke, bardzo prosta rzecz. Kat ustawiasz przestawiajac pompe. Luzujesz 2 nakretki od strony kola paska rozrzadu (musisz odpowiednio kolo ustawic zeby trafic na sruby) i 1 po drugiej stornie ta w sumie mozesz zostawic i luzowac po odpaleniu silnika ( bedziesz ja widziaj na wierzchu, tak jakby z drugiej strony tych 2-ch) oraz jedna z tylu pompy pod rurkami, ktora podtrzymuje pompe. Wszystko robisz na rozgrzanym silniku i przy nastawach podstawowych za pomoca wykresu VagGraph czy jakos tak to sie nazywa. Powinno Ci wyswietlic 3 ukosne linie i zaleznosc temp paliwa od kata wtrysku. Punkt polaczenia tych linii powinien znajdowac sie troszke ponad srodkowa linia ukosna. Jesli to ustawisz przkrecasz wszystkie sruby i robisz jazde probna. Jesli wszystko oki to zakladasz obudowy i dalej bierzesz sie za dawke i obroty co zrobisz juz za pomoca VAG-a, a znajdziesz to an forum opisane. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się