satineqq Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam serdecznie mam problem tego typu iż samochód nie grzeje na wolnych obrotach a jak go kręce i trzymam obroty powyżej 1.5 tysiaca grzeje normalnie. Drugim problemem jest to iz ucieka płyn chłodzący i musze go dolewać ciągle co 1.5 tygodnia. Nie ma żadnych wyciekow widocznych pod samochodem wiec raczej nie jest to wina dziurawego zbiorniczka itp. Termostat wymieniony oraz pompa wody. Czy sluszna diagnoza moze byc zapchana nagrzewnica badz dziura w uszczelce pod glowica? Myslalem nad testem uszczelki niewiem juz co mam zrobic. Prosilbym o teoretyczna pomoc. Pozdrawiam Krzysiek
Magicbattle Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 jesli co chwile dolewasz tyle plynu to napewno gdzies jest ujscie moze jak jedziesz robi sie duze cisnienie i wywala ci kruccem pod zbiorniczkiem wyrownawczym. zamontuj sobie rurke i butelke pojezdzij to zobaczysz czy tamtendy ucieka. druga sprawa czy moze czasem nie masz rozszczelnionej nagrzewnicy. nie masz mokro pod dywanami? zdejmij listwe boczna kolo fotela przy drzwiach ja sie ciagnie i wychodzi z zatrzaskow i plastki kolo nogi lewej tez odkrec i odchyl dywan czy nie masz mokrej podlogi i gabki jesli tak to mozna powiedziec ze sprawa prawie wyjasniona jesli masz zalany plyn a nie wode to bedzie lekko slodkawy jesli tak to nagrzewnica poszla. koszt nie duzy ale zeby wyrwac deske i to poskaladac to samochod dwa dni nie jezdzi i musisz gaz sposcic z klimy
satineqq Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 A cieple powietrze ? stale obroty powyzej 1.500 tyisaca grzeje normalnie na kazdej temperaturze, 800 rpm zero grzania podczas stania w miejscu ?
ziby00 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 mało płynu w układzie pewnie jak zalejesz płyn do max to ciepłe powietrze leci na wolnych obrotach a sprawdzałeś uszczelkę pod głowicą może to jest przyczyną
Magicbattle Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 odpowietrz dokladnie uklad i dolej do maksa plynu mozesz miec za malo w przewodach a nagrzewnica jest wysoko dlatego nie ma cieplego na wolnych bo nie ma takiego przeplywu jak trzeba
satineqq Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Pojade w poniedzialek i zrobie test uszczelki pod glowica. Zobaczymy co sie okaze , napisze jak bede wiedzial : )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się