Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w interpretacji błędów.


pAsasel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zdaję sobie sprawę, że do likwidacji tych błędów będzie potrzebna wizyta w kilku działach i masę szukania ale na początek proszę o wskazówki.

Zrobiłem full scan i wywaliło kilka błędów ;(

Auto to B7, 2.0, BLB, kombi.

1.

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl

Part No: 8E0 820 043 AJ

Component: A4 Klimaautomat 2731

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal too Low

Klima jakby zawisła na ECONO i blado dmucha - wiem na 100%, że jest do nabicia - czy to może powodować błąd? No i czy to jest przyczyną, że nie da się wyłączyć ECONO?

2.

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl

Part No: 8E0 907 279 K

Component: int. Lastmodul ECE 0304

Coding: 10001

Shop #: WSC 06325

VCID: 3A7030B64A058FCC

1 Fault Found

01518 - Bulb for Back-Up Lights; Left (M16)

30-00 - Open or Short to Plus

Lampę rozebrałem, wszystko wytarłem, wyczyściłem, styki wyczyściłem. Żarówka światła cofania żarzy po wyłączeniu zapłonu jakiś czas - nie wiem jak długo - do rana gaśnie. A może to żarówka - wymieniłem jakiś czas temu na LED'y. Proszę o sugestie.

3.

Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl

Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G

Component: Airbag 9.41 H10 3230

Revision: 91H10323 Serial number: 0036M002688C

Coding: 0033622

Shop #: WSC 06325 000 00000

VCID: 3B7E35B2453FB6C4

2 Faults Found

01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 10

Reset counter: 99

Time Indication: 0

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 7

Time Indication: 0

Błąd pojawił się po tym jak jeden z pasażerów p....ął drzwiami. Skasowałem ale po kilku tygodniach wrócił. Wyczytałem, że konieczne może być odgrzebanie złączek pod siedzeniem pasażera i wyczyszczenie. Proszę o korektę.

4.

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Part No SW: 8E0 920 950 S HW: 8E0 920 950 S

Component: KOMBI+WFS 4 H12 0040

Revision: 0040 Serial number: 00000000000000

Coding: 0006441

Shop #: WSC 00115 512 00000

VCID: 39722FBA4F0384D4

1 Fault Found

01304 - Radio

004 - No Signal/Communication

Tu jakby bez zdziwienia bo radio wymieniłem na inne ale prawie nie łapie niczego. Separator jest. Ori radio grało jak trzeba, obecne w poprzednim aucie też. Radio to Kenwood KDC-BT6544U jeżeli to ma jakieś znaczenie.

5.

Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl

Part No: 8E0 959 433 BM

Component: Komfortgerát T3B 2431

Coding: 07163

Shop #: WSC 06325

VCID: 7DFAFBAA1BAB78F4

Part No: 8E2959802B

Component: Tõrsteuer.FS BRM 0205

Part No: 8E2959801B

Component: Tõrsteuer.BF BRM 0205

Part No: 8E0959801A

Component: Tõrsteuer.HL BRM 0205

Part No: 8E0959802A

Component: Tõrsteuer.HR BRM 0205

3 Faults Found

01134 - Alarm Horn (H12)

37-10 - Faulty - Intermittent

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

No i tu się zaczyna. Dużo poczytałem na forum ale tej kombinacji nie znalazłem.

Fabryczny alarm, elektryczne szyby tył, oświetlenie przestrzeni nóg, MK BM.

Alarm zdechł całkowicie - nie działa. Przyciski w drzwiach są podświetlone ale nic nie daje przyciskanie. Nie uzbraja się, nic nie daje kołysanie autem, taniec na siedzeniu w środku - nie wyje i już. Centralny działa ale przy zamykaniu tylko "mruga" - żadnych dźwięków. Proszę o sugestie.

Dodam, że była robiona pompa oleju więc akumulator odpinany pewnie kilka razy.

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli uciekł Ci czynnik z klimy to masz juz po spręzarce

czujnik wysokiego cisnienia padł

wszystko znjadziesz w google

wystarczy wpisac nr błędu

qurwa co Wy w tej Angoli macie za VAG-i ??? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w PL na TYM forum kabel i programik bo podstawy zrobię ale tak jakoś szczególnie się nie pławię w temacie ;)

A apropos Angoli to tutaj jakby wszystko jest trochę inne i ja bym rzekł trochę chu..e - taki kraj.

OK google powie.

A da się coś wycisnąć z tego raportu odnośnie alarmu? Czy to MK? Czy za mało danych? Gdzie sprawdzić?

Do tego dochodzi jeszcze sprawa o której nie pisałem - coś się auto dusi - pewnie turbina albo sterowanie - przy 2200 obrotów dostaje kopa dopiero, wcześniej myśli czy jechać ;) ale tu muszę logi porobić.

Zrobię, wlepię - popatrzysz?

Tak czy inaczej dzięki wielkie za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawaj wszystko co masz

bedziemy szukac przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździłem wczoraj po okolicy ale tutaj nawet logów nie ma gdzie zrobić. Po robocie spróbuję co znaleźć;)

---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ----------

Logi zrobię w nocy jak nie będzie ruchu.

Trochę teorii - może coś pomoże.

Klima do nabicia jak pisałem. Zawisła na ekono i tyle. Nabiję to zobaczymy czy ruszy. Czynnik chyba nie uciekł, po prostu blado chłodzi - może tylko nabicie. Działała elegancko.

Auto ma 130000 mil

W zeszłym roku w grudniu padł EGR i przepływomierz - oba wymienione, EGR to nawet w servisie Audi w Berlinie - taki fart (400E)

Wymieniona pompa oleju i napęd j**any łańcuchowy pompy na kółka zębate - nie widziałem tego - auto chodzi więc chyba zrobili

Wymienili też panewki na wszelki wypadek.

Jak widać silnik był cały wybebeszony więc może coś mecherzy zj***li - ale to było robione 10000 mil temu.

Do czego piję - nie wywala nic na FISie ani na full scanie ale coś mi toto za głośno chodzi jak jest zimny - czy to normalne?

Czasem ma problem zachechłać (sporadycznie) na zimnym - świece wymieniałem 12000 mil temu.

Od początku trzeba chwilę pokręcić jak jest gorący - dłużej niż jak jest zimny - czasami 2-3 sekundy.

Trochę dymek puszcza w dolnym zakresie obrotów, taki siwy - pewnie turbina się kończy bo trochę ją słychać. Turbina już raz wymieniana bo nie jest ORI.

Jak pocisnę to w lusterku widzę, że nic nie widzę przez chwilę. To może następstwo sposobu jazdy, po mieście, nie rajdowo. Staram się raz na miesiąc wypaść na wietrzenie gdzieś na banę - pomaga.

Nie znalazłem żadnych nieszczelności na dolocie ani popękanych węży czy przewodów - nie mówię, że nie ma.

Radio jak już pisałem w pasku chodziło jak burza a tu ORI chodziło bez mrugnięcia. Jedyne co mi przychodzi do głowy to separator się się wypiął - łapie tylko kilka najmocniejszych stacji.

Wyrwę w łikend i sprawdzę - a jak nie to, to co sprawdzić?

Martwi mnie ten alarm i MK. Mój jest z końcówką BM. Przyciski w drzwiach są podświetlone ale nic nie daje ich wciskanie.

Nigdy nie słyszałem syrenki - nie sprawdziłem jak kupowałem ;(

Ktoś mańcykował w wiązce albo w panelu w drzwiach kierowcy bo gumowa osłonka w drzwiach jest przecięta i owinięta izolacja - bezpieczniki wyglądają git - mogę wszystkie wymienić na nowe jak to może pomóc.

Sorry za przydługą literaturę ale może któryś detal okaże się pomocny.

Wlepka była, logi będą - coś jeszcze może się przydać? Gdzieś zajrzeć? Coś sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj jeszcze logi

zastanawia mnie ta zawiecha na niskich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze ale niestety przeważnie. Prawidłowo (na oko) ciągnie tak od ~2200, wcześniej myśli jak to zrobić. Z tego co wykminiłem to przy łagodnym ruszaniu. Jak dowalę w piec i od razu skoczy na wysokie obroty to idzie już ładnie. Jest odczuwalna bariera przy ~2200 taj jakbyś włączył dopalacz.

Tak jeszcze zanim wyjadę to logować jakieś inne grupy niż:

Statycznie 01/03/07/08/11/18/23

Dynamicznie 003/008/011 ?

Logi zrobiłem ale nie mogę dodać na VAGLOG bo somethigs pojebalos.

Spróbuję rano.

Błędy trochę inaczej niż ostatnio (brakuje 01134 - Alarm Horn (H12)

37-10 - Faulty - Intermittent) a niczego nie ruszałem :

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl

Part No: 8E0 820 043 AJ

Component: A4 Klimaautomat 2731

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

VCID: 69D2BFFA7F23F454

1 Fault Found

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal too Low

Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl

Part No: 8E0 959 433 BM

Component: Komfortgerát T3B 2431

Coding: 07163

Shop #: WSC 06325

VCID: 7DFAFBAA1BAB78F4

Part No: 8E2959802B

Component: Tõrsteuer.FS BRM 0205

Part No: 8E2959801B

Component: Tõrsteuer.BF BRM 0205

Part No: 8E0959801A

Component: Tõrsteuer.HL BRM 0205

Part No: 8E0959802A

Component: Tõrsteuer.HR BRM 0205

2 Faults Found

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

Logi:

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne i dynamiczne

Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne

Grupy: 007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

Grupy 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne

BS

Grupa 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupa 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 17-11-2012 at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2012 at 21:43 ----------

To by było na tyle - można coś z tego wyjąć czy trzeba coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...