Skocz do zawartości

pAsasel

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pAsasel

Osiągnięcia pAsasel

0

Reputacja

  1. Dzięki kolego za wszystkie rady. Przeinstalowałem vcds'a w całości i chodzi jak nowy Pewnie byłoby to oczywiste gdyby nie to, że za każdym razem pokazywał co innego . Zrobione
  2. Szczerze to nie pamiętam a nie umiem rozpoznać na oko. Pamiętam ile zapłaciłem więc na raczej żółty stąd wniosek, że to kabel padł. Tu na forum od kogoś kupiłem ale nie pamiętam. Stery zassałem od ross-techa i dzisiaj go przewałkuję. No i zobaczymy.
  3. Nowe sterowniki tzn zainstalować od nowa czy znaleźć nowe do kabla VAG106 - bo tyle o nim wiem? VAGa nie obslugiwałem, podglądałem tylko. VCDSa używam tylko od strony diagnostycznej. Wydaje mi się łatwiejszy, bardziej intuicyjny. Spec to ze mnie żaden, chyba musisz zapytać kogoś z wyższym exp
  4. Witam Próbowałem odgrzać stary temat żeby nie zakładać nowego ale nie widzę żadnej reakcji a to jeszcze nie łikend. Szukałem po forum ale takiego przypadku nie znalazłem Witam Panowie Ja dla odmiany mam taką karuzelę: po wpięciu kabla (VAG106, Interfejs VCDS 10,6)) do portu w aucie dioda świeci na zielono, po podłączeniu do kompa świeci - nie mruga - na czerwono. Zielona była może dwa razy. Wszystko działało jak należy ostatnio czyli pół roku temu (zajęty byłem). Nie instalowałem niczego na lapku, nie zmieniałem systemu, nie wpinałem kable do innego auta, nie instalowałem/updatowałem sterowników. Próby sczytania błędów kończą się losowo: 1, 2, 3 lub po odczycie jakiejś losowej grupy wywala 1. Przy którejś próbie udało się sczytać grupę 01, raz 09 - ale nigdy całości i na końcu zawsze wywala komunikat nr. 1 Szukam na forum i szukam ale niczego podobnego nie znalazłem. Zakładam, że kabel szlag trafił. Przeinstalować? Gniazdo w aucie zwalone? Był w międzyczasie u mechanika na reanimacji turbiny. Reanimacja kabla wg opisu z forum AudiA6 niemożliwa. Nie mam takich plików ani folderów jak tam napisali - pewnie kabel mam prehistoryczny. Mógłby ktoś podpowiedzieć?
  5. pAsasel

    problem z vcds

    Witam Panowie Ja dla odmiany mam taką karuzelę: po wpięciu kabla (VAG106, Interfejs VCDS 10,6)) do portu w aucie dioda świeci na zielono, po podłączeniu do kompa świeci - nie mruga - na czerwono. Zielona była może dwa razy. Wszystko działało jak należy ostatnio czyli pół roku temu (zajęty byłem). Nie instalowałem niczego na lapku, nie zmieniałem systemu, nie wpinałem kable do innego auta, nie instalowałem/updatowałem sterowników. Próby sczytania błędów kończą się losowo: 1, 2, 3 lub po odczycie jakiejś losowej grupy wywala 1. Przy którejś próbie udało się sczytać grupę 01, raz 09 - ale nigdy całości i na końcu zawsze wywala komunikat nr. 1 Szukam na forum i szukam ale niczego podobnego nie znalazłem. Zakładam, że kabel szlag trafił. Przeinstalować? Gniazdo w aucie zwalone? Był w międzyczasie u mechanika na reanimacji turbiny. Reanimacja kabla wg opisu z forum AudiA6 niemożliwa. Nie mam takich plików ani folderów jak tam napisali - pewnie kabel mam prehistoryczny. Mógłby ktoś podpowiedzieć?
  6. Co racja to racja - mój błąd miało być niskich. :hi:Nie za bardzo wiem jak to zmienić. A przy okazji to zauważyłem, że po wymianie turbiny na mam nadzieję regenerowaną (za taką usługę zapłaciłem) dużo wolniej się silnik nagrzewa. Przed wymianą 50 stopni osiągał po 3-5 minutach, teraz co najmniej 10. Nie liczyłem ze stoperem ale wyraźnie dłużej. Czy to normalne? Może wcześniej było za szybko?
  7. Masz na myśli MAF czy to jeszcze coś nowego? MAF ma rok, wymieniałem razem z EGR rok temu. VAG nic nie pokazuje ale sprawdzimy. Tyle, że z MAF'em były inne objawy jak klękał. ---------- Post dopisany at 01:35 ---------- Poprzedni post napisany at 01:27 ---------- Też mi to przyszło do głowy ale mech twierdzi, że tam nie jest jeszcze źle. Apropos czy to bydle ma DPF? Na wlepie jest 0GG - czyli po mojemu: Emissions Concept EU 4- bez DPF. Proszę o korektę. ---------- Post dopisany 25-01-2013 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2013 at 01:35 ---------- Wymieniony N75 i turbina po regeneracji w ponoć dobrej firmie. Wszystko sprawne i biega. Auto chodzi jak powinno - aż miło pocisnąć. Zobaczymy jak długo.
  8. Dzięki zbyszek7791 Czyszczenia i regeneracji nie da się pomylić jak znasz koszty obu "zabiegów". Szepnę mechowi, żeby najpierw N75 zrobił i zobaczył co się zmieniło zanim wygrzebie turbawkę. Mówił, że grucha i sztanga sprawne, turbina chodzi tylko przeładowuje na niskich obrotach, powyżej 2400 obrotów auto chodzi normalnie. Dzięki za radę.
  9. Wielkie dzięki Autko umówione. A trochę z innej beczki bo szukam i szukam - jaki ja mam numer czujnika G65 od ciśnienia klimy i gdzie to g...o jest? Bo klima zawisła na ECONO i wywala błąd: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 69D2BFFA7F23F454 1 Fault Found 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Klima świeżo nabita i sprawdzona - brak wycieków. ---------- Post dopisany 19-01-2013 at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 16:49 ---------- Witam Auto idzie na warsztat. Mech twierdzi, że czujnik N75 od sterowania turbiny padł i namawia mnie na regenerację przy okazji. Że niby czyszczenie turbiny pomaga tylko na chwilę - słuchać go? Czy może najpierw wymienić ten zawór, wyczyścić turbinę i sprawdzić - no i zobaczyć co z tego wyszło?
  10. pAsasel

    Uruchomienie klimy

    Dzięki, na pewno sprawdzę. NA wszelki wypadek wszystkie bo już czytałem, że numer 6 albo 20 albo . . . Już wiem, że jest po prawej stronie chłodnicy koło reflektora. ETKA twierdzi, że numer szpeja to: (1J0/1K0 )8E0 959 126 - czy ktoś może to potwierdzić?
  11. Dzięki za sugestię choć wątpię. EGR wymieniałem rok temu - dokładnie - na oryginalny w serwisie audi w Berlinie (bo na bahnie w raihu zdechł stary) Wszystko jest możliwe więc i tego szpeja sprawdzę a podepnę się dopiero w niedzielę. ---------- Post dopisany 07-01-2013 at 14:30 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 15:57 ---------- Witam Sczytałem błędy i dostałem taki: Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Part No SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component: R4 2,0L EDC G000SG 9618 Revision: 12345678 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 00415 210 91453 VCID: 75EAE38A239B20B4 1 Fault Found 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 2478 /min Torque: 212.0 Nm Speed: 78.0 km/h Load: 55.3 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2121.6 mbar Absolute Pres.: 2590.8 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Może ktoś coś poradzić? Zrobiłem trasę 2200km i była niespodzianka. Po zatrzymaniu na tankowanie auto nie chciało jechać, jakby komputer przeszedł w stan awaryjny - zero mocy. Z górki jako-tako ale pod górę lipa. Po ponownym wyłączeniu silnika na około godzinę autko jedzie jakby nigdy nic. O co się mam zacząć martwic?? Logów nie robiłem bo nie chcę motoru męczyć jeżeli to nie jest konieczne - jeżeli jest to oczywiście zrobię - które grupy logować? Dzięki za podpowiedzi
  12. pAsasel

    Uruchomienie klimy

    Witam panowie Nie chcę zakładać nowego wątku bo temat jakby znany ale mam kilka pytań Od jakiegoś czasu wywala mi taki błąd: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Klimę miałem pustą to pomyślałem, że to jest powodem. Dwa dni temu klimę napełniłem i sprawdziłem szczelność (fachowcy sprawdzili) - jest szczelna. Na panelu wisi ECONO i sprężarka się nie załącza - klima pełna i szczelna. Kminię, że to czujnik. Może mi ktoś powiedzieć gdzie to bydle u mnie jest? Jaki toto ma numer? B7, 2005, 2,0TDi Dziękuję za wskazówki
  13. Dzięki. Błędy mogę wstawić jutro ale logi dopiero w niedzielę.
  14. Witam Od jakiegoś czasu przy obrotach 2200-2400 pojawił się efekt dopalacza. Do tych obrotów auto idzie opornie, przy 2200-2400 czuć wyraźny skok mocy jakby "dopalacz". W ostatnich kilku dniach pogorszyło się i do tej granicy wciśnięcie gazu powoduje tylko czarną chmurę za samochodem ale nie za każdym razem. Powyżej 2400 zachowuje się normalnie nawet po wciśnięciu pedału w podłogę. Przy powolnym rozpędzaniu od "zera" nie kopci i "idzie" płynnie. Powolnym, mam na myśli spokojne ruszanie jak na światłach w ruchu ulicznym. Nie mam możliwości zrobienia logów ani sczytania błędów do niedzieli. W piątek wracam do Anglii - czy warto? Czy ktoś wie co sprawdzić albo co jest przyczyną? Jest sens robienia logów? Spotkał się ktoś z podobnymi objawami? Do przejechania mam 2200 km i trochę niepewnie na to patrzę. Dziękuję za wszelkie sugestie.
  15. Dzieki panowie, G12++ już do mnie jedzie. A powiecie mi jeszcze gdzie u mnie jest termostat (B7) bo wyczytałem, że najlepiej przez niego spuścić stary płyn.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...