Skocz do zawartości

1977andrzej

Pasjonat
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 1977andrzej

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Warsaw

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 1977andrzej

2

Reputacja

  1. Witam, Wiem, że nie VAG ale może ktoś na forum ma doświadczenie. Potrzebuję przystępny cenowo kabel/interfejs diagnostyczny dla Toyoty RAV4 2016. Chodzi o odczytanie błędów, ewentualne kasowanie. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
  2. Moje spostrzezenia z prac, ktore kilka razy wykonywalem: - po przekreceniu motylka wcale plyn mi nie lecial...jakkolwiek bym go nie przekrecal - dobra opcja to zdjecie dolnego przewodu z chlodnicy, ale to pozwoli tylko na wymiane polowy plynu. Dopiero po wyjeciu termostatu mozna reszte spuscic....czli okolo 6l - przed operacja zdjecia przewodu trzeba sie zaopatrzyc w O-ring, ktory jest wewnatrz zlaczki, mozna tez kupic klamre, o ktorej napisano powyzej (groszowe sprawy). Niewymieniajac O-ringu jest ryzyko, ze bedzie lekko ciekl plyn....u mnie tak sie zdarzylo. - wymiane termostatu wykonalem od gory, bez demontazu osprzetu. Niektorzy wyjmuja alternator, ale u mnie wogole nie chcial sie ruszyc po odkreceniu srub. Jest troche gimnastyki, ale da rade. Mozna przy oazji wymienic czujnik G62 (takie chyba ma oznaczenie). - przy zdejmowaniu krocca termostatu trzeba uwazac aby nie wylamac tzw. "wasow" ktore trzymaja teramostat we wlasciwej pozycji jak sie montuje krociec z nowym termostatem. Ulamany was...czy oba, nie sa problemem, ale ciezej bedzie wtedy wszystko ulozyc prawidlowo. Bylo troche o tym tematow. Sorry za brak polskich znakow. Polecam lekture kilku tematow dotyczacych wymiany aby uniknac bledow. Jest ich sporo na forum....tylko trzeba poszukac.
  3. Witam. Wszystko ładnie usunięte. Było potrzebne lekkie spolerowanie. Najlepiej oddać auto do profesjonalistów i nie kombinować z różnymi poradami z Internetu. Będzie nauczka na przyszłość żeby szybko zmywać takie rzeczy.
  4. Poszukam jednak studia detailingowego. Drapanie paznokciem nie wchodzi w grę...za dużo tego
  5. Dzięki. Też czytałem o tym środku i były pozytywne opinie. Poszukam jeszcze studia detailingowego.
  6. Witam Mam nadzieję, że dobry dział wybrałem. Moje autko zostało ochlapane przy budowie. Myślałem, zę to tylko brud I jeździłem kilka dni. Teraz okazuje się, że to chyba była jakaś zaprawa cementowa. Z okna zmyłem to po pewnym czasie Mr Muscle, natomiast z lakieru nie dało się. Podjechałem do lakiernika i on przetarł rozpuszczalnikiem Nitro. Plamy schodzą, ale pod kątem widać pozostałość po obramówce plamy. Lakiernik mówi, że trzeba spolerować. Wyczyścił tylko cześć zabrudzeń przy mnie, reszta oczywiście za kasę I w innym terminie. Auto jest nowe, służbowe (ale wolę temat załatwić sam z różnych powodów). Więc troche ta polerka mnie odstrasza. Lakier czarny, metalik. Macie jakieś propozycje, sprawdzone preparaty? W internecie piszą o kwasku cytrynowym, occie, różnych specyfikach do maszyn budowlanych oraz kilku kuchenno/łazienkowych ogólnodostępnych preparatach. Wolałbym jednak zastosować coś dedykowanego do auta i sprawdzonego przez Was. Ta zaprawa raczej się nie wżarła w lakier bo paznokciem daje radę zdrapać do czystego lakieru...natomiast nie będę drapał kilkunastu plamek. Dzięki za porady.
  7. a gdzie ta pompa była kupowana? (pytanie do kolegi Bozet)
  8. Sa miejsca gdzie mozna nagwintowac pod wieksza srube i bedzie ok. Miski bym nie wymienial, bo zaraz bedzie Ci sie pocic na uszczelnieniu z blokiem silnika.
  9. Jest zestaw naprawczy w ASO, ktory zawiera dwa uchwyty. Wkreca sie je w oryginalne mocowania w boczkach. Roleta nie wyskakuje i nie skrzypi. Poszukajcie na forum, byly podawane numery...albo od razu do ASO, chociaz w niektorych nawet nie kojarza, ze takie zestawy sa. Koszt nieduzy.
  10. No nie wiem czy trzeba zdejmowac zderzak. Kiedys wymienialem u siebie gumowe podkladki mocujace IC i wyjmowalem tylko lampe zeby sie dostac do niego.
  11. Jesli mowisz o rurach, ktore ida od turbo do metalowego kanalu i z niego do intercoolera, to nie ma tam oringow. Zapewne masz troche oleju w dolocie, co jest normalne dla TDI. Zdejmij ta rure z intercoolera i zobacz czy duzo Ci oleju wyleci. Jesli niewiele to nie ma sie czym przejmowac, jesli duzo to turbo moze juz nadmiernie puszczac olej, co nie jest dobrym znakiem. Zaloz spowrotem weze i mozesz mocniej dociagnac opaski.
  12. Nie wiem jako to jest w B7, ale w B6 da sie to zrobic bez odsuwania przodu. Miejsca jest naprawde malo. Napinacz, ktory kupisz jest zablokowany bolcem. Nie wyciagaj go bo nie bedziesz w stanie wymanewrowac napinaczem zeby go wlozyc. Napinacz, ktory masz w samochodzie tez musisz zablokowac, np gwozdziem. Wtedy tez bedzie mozna go wyjac. Blokuje sie go w pozycji w takiej jak znajduje sie normalnie z zalozonym paskiem. Nie jest to latwe, chyba ze masz dosc dlugi klucz oczkowy, wtedy latwiej odciaga sie napinacz i druga reka mozna go zablokowac, np. tym gwozdziem. Bedziesz wiedzial o co chodzi jak kupisz nowy napinacz. Jesli jest to taki sam napinacz jak w 1.9 TDI AVF to ja mam na sprzedaz ze swojego samochodu Wymienilem miesiac temu przy okazji rozrzadu razem z rolka odwracajaca. Jest po przebiegu 60tys km. Oczywiscie sprawny. Pisz na priv jesli bedziesz zainteresowany.
  13. Mam obie...wymienione profilaktycznie 2 tygodnie temu z powodu niewielkich sladow wyciekow, ale bez negatywnych oznak przenoszenia drgan. Brak roznicy po wymianie na nowe z ASO (1000zl) co swiadczy, ze byly w dobrym stanie. Pisz na priv jesli bylbys zainteresowany.
  14. Panowie...o czym ten temat Jak przeszkadza klekot diesla to trzeba zmienić na benzynę, albo przynajmniej na nowoczesny diesel z CR. Jeśli tego mało to hybryda lub elektryczny Jak jeden z kolegów wcześniej wspomniał powodów może być million, że dany egzemplarz jest głośniejszy. Jeśli dobrze jedzie, pali w normie to trzeba jeździć i nie szukać problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...