fireman82 1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam Udrażniałem dzisiaj te dwa odpływy pod akumulatorem i po zbiorniczkiem płynu hamulcowego, i jak gmerałem tam łapskami to ruszałem przewód który idzie centralnie na środku, nie wiem od czego i jak go ruszałem to syczało, było to zaraz po skończonej jeździe, co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Który przewód od nagrzewnicy??? Może jest zsunięty i syczy dziurką od odpowietrzania,może jest przetarty,sprawdź wzrokowo,i sprawdź czy przewody od nagrzewnicy są dobrze dokręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Który przewód od nagrzewnicy???Może jest zsunięty i syczy dziurką od odpowietrzania,może jest przetarty,sprawdź wzrokowo,i sprawdź czy przewody od nagrzewnicy są dobrze dokręcone. Cyba raczej chodzi o rureczkę pod ciśnienia która idzie od Vacum do serwa zlokalizuj to i po dociskaj by nie syczało bo syczeć nie powinno.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assist 0 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 co prawda ATJ, ale podobna sprawa, przy wymianie EGR'a, ściągałem dekiel zaworów - tez pchnąłem ten przewód, syczało przy odginaniu, deko dopchnąłem i jest ok.To przewód podciśnienia z pompy tandemowej. pzdr. assist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 co prawda ATJ, ale podobna sprawa, przy wymianie EGR'a,ściągałem dekiel zaworów - tez pchnąłem ten przewód, syczało przy odginaniu, deko dopchnąłem i jest ok.To przewód podciśnienia z pompy tandemowej. pzdr. assist Dzięki kolego. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ---------- Dokładnie właśnie ten element gdy poruszam przewodami syczy, jak nie ruszam to nic. To nic poważnego? mam to zbagatelizować? <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 co prawda ATJ, ale podobna sprawa, przy wymianie EGR'a,ściągałem dekiel zaworów - tez pchnąłem ten przewód, syczało przy odginaniu, deko dopchnąłem i jest ok.To przewód podciśnienia z pompy tandemowej. pzdr. assist Dzięki kolego. ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ---------- Dokładnie właśnie ten element gdy poruszam przewodami syczy, jak nie ruszam to nic. To nic poważnego? mam to zbagatelizować? http://s13.postimage.org/g3ss9oaqr/jpg2.jpg <br /><br /> To normalna rzecz przecież ta rureczka siedzi w kołnierzu gumowym i jak nią poruszasz na boki to traci szczelność wszystko masz ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman82 1 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 To normalna rzecz przecież ta rureczka siedzi w kołnierzu gumowym i jak nią poruszasz na boki to traci szczelność wszystko masz ok... No to spoko, dzięki za poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się