witjacrf 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Witam dzisiaj postanowiłem sobie zmierzyć moją B6 Vag'iem. Wszedłem w EGR w następujący sposób: "2. dokonujemy analizę grupy 003 w próbie statycznej w trybie Basic Settings. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. Zwracamy uwagę na poz. 2, 3 i 4. Budą samochodu zaczęło lekko narywać,na desce widniała kontrolka żółta sprężyny. Po zrobieniu logów na Vag'u wypluło coś takiego: Uploaded with ImageShack.us Co to i dlaczego? ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- Dodam że oczywiście logi robione na włączonym silniku w próbie statycznej na jałowym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 czyli jak włączyłeś próbę to silnik zaczął klekotać kupa białego dymu z rury i prawie zgasł? miałem podobnie kiedyś przy logowaniu, ciekawe co to? może egr siada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 czyli jak włączyłeś próbę to silnik zaczął klekotać kupa białego dymu z rury i prawie zgasł? miałem podobnie kiedyś przy logowaniu, ciekawe co to? może egr siada? Klekotać może nie ale podobne to było jakby się dławił dławił i potem już ok normalnie zaczął chodzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Robiłeś to na zimnym silniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 pewnie się dławił w tym momencie co powinien na spalinach pracować, a potem już normalnie, niech się może ktoś wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Robiłeś to na zimnym silniku ? Tak na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Na innym forum znalazłem informację, że robiąc log 003 BS na zimnym jest to normalny objaw. Z ciekawości sprawdziłem u siebie i miałem identyczne objawy jak Ty. Na rozgrzanym tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Na innym forum znalazłem informację, że robiąc log 003 BS na zimnym jest to normalny objaw. Z ciekawości sprawdziłem u siebie i miałem identyczne objawy jak Ty. Na rozgrzanym tego nie ma. Ufff chwała za dobrą nowinę BTW: Lepiej takie info zamieścić w dziale"diagnostyka VAg" by inni nie śmiecili i nie pytali już o takie objawy jak ja wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się