Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie jestem nowy a mam taki problem w swojej audi a4 b5 ze ubywa mi płynu ze zbiorniczka jak zauwarzyłem to wycieka spod spodu zbiorniczka z tego króćca jak sprawdzałem węże to są twarde a auto nie kopci i chodzi tak jak powinno wymieniłem korek i prze 2 tygodnie bylo ok ale teraz niestety jest dalej tak samo

Opublikowano

u mnie tez czasami ucieknie troche plynu przez ten kruciec ale czemu to jeszcze nie doszlem do tego

Opublikowano

Uszczelka pod głowicą.:shock3:

Opublikowano

ale auto mi nie kopci i buta ma takiego jak ma miec jak zmieniłem korek to było ok ale znow to samo jest a mogą być jakieś inne przyczyny??

Opublikowano

To że nie kopci i ma buta nie oznacza że uszczelka jest ok. Silnik najprawdopodobniej( dokładnie głowica) ma mikro pęknięcie , albo niewielką nieszczelność uszczelki pod głowicą i dopiero jak osiągnie temp.roboczą silnika to się ujawnia i pompuje układ chłodzenia , proponuje udać się do kumatego mechanika który umie to zdiagnozować. Korek ma w sobie zawór który upuszcza nadmiar ciśnienia żeby Ci węży i chłodnicy nie rozerwało. Taką głowice oddaje się do firmy która posiada piec i spr.szczelność na gorącej głowicy.Jeżeli silnik się nie przegrzewa, termostat puszcza na długi obieg ,chłodnica jest drożna,to na 99% obstawiam głowice , z resztom taka przypadłość TDI.

Opublikowano

u mnie wszystko jest drozne .termostat ok. a tez sie wytwaza cisnienie nie wielkie ale jest i tez lubi sobie np jak odkrece korek od zbiorniczka wyrow. to czasami tym wezykiem u dolu zbiorniczka poleciec troche plynu.

Opublikowano

To jest 95 rok, być może zmęczenie materiału. Plastik również się utlenia i pęka. Radziłbym demontaż zbiorniczka i sprawdzenie wszystkich wlotów i wylotów oraz węży gumowych.

Opublikowano
u mnie wszystko jest drozne .termostat ok. a tez sie wytwaza cisnienie nie wielkie ale jest i tez lubi sobie np jak odkrece korek od zbiorniczka wyrow. to czasami tym wezykiem u dolu zbiorniczka poleciec troche plynu.

To jest normalne , jak odkręcisz go szybko, spróbuj powoli upuszczając powoli ciśnienie .

Opublikowano

Nelson o czym ty mowisz??? wlasnie o to chodzi ze powoli upuszczalem cisnienie

Opublikowano
Nelson o czym ty mowisz??? wlasnie o to chodzi ze powoli upuszczalem cisnienie

To kiedy w końcu wywala ten płyn, na zakręconym korku , czy podczas odkręcania korka ?

Opublikowano

na zakreconym i podczas odkrecania. ale przewaznie podczas odkrecania. wywali go gdzies tak ze 100 ml

Opublikowano

Jak wywala na zakręconym to głowica do sprawdzenia,pompuje układ.

Opublikowano

czyli musze glowice zrzucic. z reszta nie ma co sie dziwic bo auto ma nalatane 320 tys

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...