krystian455 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam Panowie jestem nowy a mam taki problem w swojej audi a4 b5 ze ubywa mi płynu ze zbiorniczka jak zauwarzyłem to wycieka spod spodu zbiorniczka z tego króćca jak sprawdzałem węże to są twarde a auto nie kopci i chodzi tak jak powinno wymieniłem korek i prze 2 tygodnie bylo ok ale teraz niestety jest dalej tak samo
rafal9119 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 u mnie tez czasami ucieknie troche plynu przez ten kruciec ale czemu to jeszcze nie doszlem do tego
krystian455 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 ale auto mi nie kopci i buta ma takiego jak ma miec jak zmieniłem korek to było ok ale znow to samo jest a mogą być jakieś inne przyczyny??
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 To że nie kopci i ma buta nie oznacza że uszczelka jest ok. Silnik najprawdopodobniej( dokładnie głowica) ma mikro pęknięcie , albo niewielką nieszczelność uszczelki pod głowicą i dopiero jak osiągnie temp.roboczą silnika to się ujawnia i pompuje układ chłodzenia , proponuje udać się do kumatego mechanika który umie to zdiagnozować. Korek ma w sobie zawór który upuszcza nadmiar ciśnienia żeby Ci węży i chłodnicy nie rozerwało. Taką głowice oddaje się do firmy która posiada piec i spr.szczelność na gorącej głowicy.Jeżeli silnik się nie przegrzewa, termostat puszcza na długi obieg ,chłodnica jest drożna,to na 99% obstawiam głowice , z resztom taka przypadłość TDI.
rafal9119 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 u mnie wszystko jest drozne .termostat ok. a tez sie wytwaza cisnienie nie wielkie ale jest i tez lubi sobie np jak odkrece korek od zbiorniczka wyrow. to czasami tym wezykiem u dolu zbiorniczka poleciec troche plynu.
Nelson Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 To jest 95 rok, być może zmęczenie materiału. Plastik również się utlenia i pęka. Radziłbym demontaż zbiorniczka i sprawdzenie wszystkich wlotów i wylotów oraz węży gumowych.
waskivw Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 u mnie wszystko jest drozne .termostat ok. a tez sie wytwaza cisnienie nie wielkie ale jest i tez lubi sobie np jak odkrece korek od zbiorniczka wyrow. to czasami tym wezykiem u dolu zbiorniczka poleciec troche plynu. To jest normalne , jak odkręcisz go szybko, spróbuj powoli upuszczając powoli ciśnienie .
rafal9119 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nelson o czym ty mowisz??? wlasnie o to chodzi ze powoli upuszczalem cisnienie
waskivw Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nelson o czym ty mowisz??? wlasnie o to chodzi ze powoli upuszczalem cisnienie To kiedy w końcu wywala ten płyn, na zakręconym korku , czy podczas odkręcania korka ?
rafal9119 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 na zakreconym i podczas odkrecania. ale przewaznie podczas odkrecania. wywali go gdzies tak ze 100 ml
waskivw Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Jak wywala na zakręconym to głowica do sprawdzenia,pompuje układ.
rafal9119 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 czyli musze glowice zrzucic. z reszta nie ma co sie dziwic bo auto ma nalatane 320 tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się