adamus85 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Witajcie Posiadam A4 1,8T quattro AEB z '96 roku, zegary są bez wskaźnika temperatury oleju i ładowania akumulatora. Chciałbym posiadać te zegary i wiem że w przedliftach występowały takie zegary z wskaźnikami o których piszę. Czy zamontowanie zegarów z dodatkowymi wskaźnikami wiąże się z jakimiś dodatkowymi operacjami po za demontażem i montażem zegarów?Czy trzeba coś dokładać? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdro Adam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assist 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Cześć Proszę, tutaj 158 stron na ten temat. http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ pzdr. assist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus85 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 w porządku zapoznam sie , tylko nie chodzi o zegary z fisem, mówiłem o zegarach bez fisa ale z wskaźnikami które opisałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assist 0 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 czyli co, mówisz,ze w b5 były zegary bez fis'a, z dodatkowymi wskaźnikami temp i napięcia?? nie wiedziałem EDIT: już się wywiedziałem, przepraszam za wprowadzanie w błąd. pzdr. assist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox 1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Z tego co się orientuję, to trzeba dołożyć czujnik temperatury oleju. We wskazanym wcześniej temacie jest wszystko na ten temat. Natomiast według mnie, jeżeli chcesz zmieniać zegary, to już lepiej zmienić na takie z FISem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Wymieniasz zegary na przedlifty ze wskaźnikami i dokładasz czujnik temperatury oleju w podstawę filtra oraz prowadzisz jeden przewódod czujnika do zegarów. To wszystko. Immo jest poza zegarami więc ten problem ci odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się