mlodycezar Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 u mnie trzęsie całą budą na niskich obrotach, jak dodam gazu i utrzymam obroty tak na 1100 to wszystko ustaje. Widać to szczególnie po tłumiku końcowym, który przy 1100 obrotów przestaje wibrować jak walnięty...
A4AvantTDI Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2013 Witam, chciał bym się podzielić co było przyczyną trzęsienia się auta przy ruszaniu. WTRYSKIWACZ STERUJĄCY! Jak go podmieniliśmy z innego AFN-a jak ręką odjął. Nareszcie czuć przyjemność z jazdy. Pozdrawiam
m_ajor91 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Może poduszki silnika , skrzyni ??
mlodycezar Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 jeżeli chodzi o mnie to poduchy od skrzyni są dwie nowe bo stare już się rozpadały
hubertinho20 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 witam, odnośnie mojego problemu (pukanie stukanie na przy skręcaniu i dodawaniu gazu) ostatnio tez pukało na śniegu na prostych. Wymieniłem oba przeguby (koszt 118 zł sztuka do B5 FL 115 KM) i teraz cisza i spokój.
wesz82 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Panowie jak myslicie co może powodować takie objawy. Jak jadę jest ok,jak wrzuce na luz wtedy czuję drgania silnika. Poduchy wszystkie nówki Corteco,nowy odbojnik,plecionka,wieszaki wydechu plus łącznik wymienione. Wiem ze lekko słychać łożysko oporowe po wciśnięciu sprzedła ale czy one by tak powodowało podczas jazdy na luzie???
wesz82 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Dwumasek Ok ale jak wrzucę 5 i jadę 50km/h daje gaz w podłogę to nie ma żadnych podejrzanych odgłosów:eusathink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się