DizWki Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Witajcie, gdzieś przeczytałem że trzeba je podważać... ale trochę strach bo mocno trzymają, czy na pewno mam je podważyć by zesżły? Chce zdemontować obudowy, ale najpierw muszę wyjąć wkłady. ---------- Post dopisany 25-11-2012 at 02:04 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 19:47 ---------- Ktokolwiek?
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Tak, wstaw lusterka trochę do góry i ciągnij śmiało, muszą zejść. Też się bałem jak wyciągałem bo mocno trzymają ale da się je wyciągnąć.
ryba85 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 tak kolego musisz mocniej podwazyc i wyskoczy.
Szarik Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Tak jak koledzy radza trzeba ciagnac z jednej strony
DizWki Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Dzięki, tak zrobiłem, ale duuuupa, śruby tak zardzewiałe że nie odkręcę
ryba85 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 WD40 popsikaj poczekaj troche i wtedy spróbuj.
Lo-buz Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Mam takie pytanie techniczne, czym roznia sie lusterka przedliftowe od poliftowych, czy obudowa od polifta pasuje do przedfilta pod te stelarze ? Lustra tez pasuja od tego i od tego ? Trojkaty sa takie same ?
d4widoV Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 przeciez przedliftowe sa bardziej prostokatne, a poliftowe maja ksztalt juz inny
Lo-buz Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Wizualnie owszem, ale mi chodzi o to, czy np. 1. Obudowa lusterka poliftowego pasuje pod stelarz przedliftowy ? 2. Czy wklady lusta pasuja od polifta do przedlifta ? 3. Trojkaty sa takie same i roznia sie tylko sama obudowa ? Domyslam sie ze silniczki sterownia sa takie same.. banalne pytanie ale mam od anglika lustra i stad pytanie czy strona od kierowcy rowniez musze zmieniac trojkaty czy wystarczy jak podmienie obudowy luster. Prawa strona to wiadomo o co chodzi i jestem na etapie wymiany trojkata ale za diabla nie moge z ta sprezyna wygrac, wyjac to nie problem ale pozniej to scisnac ( Moj przedlift a anglik po lifcie )
Magicbattle Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 na trzy pytania odpowiadam ci nie. przedlifty do poliftow nie pasuja i na odwrot. musisz kupic komplet jesli chcesz przekladac
damian81Z Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 "Prawa strona to wiadomo o co chodzi i jestem na etapie wymiany trojkata ale za diabla nie moge z ta sprezyna wygrac, wyjac to nie problem ale pozniej to scisnac " ja do scisniecia uzyłem cienkiego stalowego drucika i sciskaczy stolarskich, scisnałem sprezyne sciskami potem scisnałem drucikiem, po załozeniu zawleczki rozciałem druty i gotowe
Lo-buz Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 No to nie pocieszyles mnie Piotrek Od strony pasazera przewalilem stelarz pod trojkat przedliftowy a obudowy mam po lifcie ( nie patrzylem czy beda pasowaly bo obudowy mam w garazu ) i z tego co piszesz to nie bedzie obudowa pasowala pod owy trojkat eht.. nie wspomne juz o stronie kierowcy, bo w takim razie musze szukac luster poliftowych a dokladnie to tylko trojkaty i znowu pierdzielic sie z ta sprezyna.. No nic.. dzieki.
Pretor Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Hmm. Kolega zmieniał prawe lusterko z angola z polifta i mówił że pasowało, dziwne.
Lo-buz Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Moze dlatego ze montowal rowniez trojkat od anglika. A ja chcialem trojkat miec swoj i przelozyc tylko stelarz na duze lustro. Bo wtedy lepszy jest kat widzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się