Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wyjąć wkłady lusterek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

gdzieś przeczytałem że trzeba je podważać... ale trochę strach bo mocno trzymają, czy na pewno mam je podważyć by zesżły? Chce zdemontować obudowy, ale najpierw muszę wyjąć wkłady.

---------- Post dopisany 25-11-2012 at 02:04 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2012 at 19:47 ----------

Ktokolwiek?

Opublikowano

Tak, wstaw lusterka trochę do góry i ciągnij śmiało, muszą zejść. Też się bałem jak wyciągałem bo mocno trzymają ale da się je wyciągnąć.

Opublikowano

tak kolego musisz mocniej podwazyc i wyskoczy.

Opublikowano

Tak jak koledzy radza trzeba ciagnac z jednej strony

Opublikowano

WD40 popsikaj poczekaj troche i wtedy spróbuj.

Opublikowano

Mam takie pytanie techniczne, czym roznia sie lusterka przedliftowe od poliftowych, czy obudowa od polifta pasuje do przedfilta pod te stelarze ? Lustra tez pasuja od tego i od tego ? Trojkaty sa takie same ? :decayed:

Opublikowano

Pasują.

Opublikowano

przeciez przedliftowe sa bardziej prostokatne, a poliftowe maja ksztalt juz inny

Opublikowano

Wizualnie owszem, ale mi chodzi o to, czy np.

1. Obudowa lusterka poliftowego pasuje pod stelarz przedliftowy ?

2. Czy wklady lusta pasuja od polifta do przedlifta ?

3. Trojkaty sa takie same i roznia sie tylko sama obudowa ?

Domyslam sie ze silniczki sterownia sa takie same.. banalne pytanie ale mam od anglika lustra i stad pytanie czy strona od kierowcy rowniez musze zmieniac trojkaty czy wystarczy jak podmienie obudowy luster. Prawa strona to wiadomo o co chodzi i jestem na etapie wymiany trojkata ale za diabla nie moge z ta sprezyna wygrac, wyjac to nie problem ale pozniej to scisnac :facepalm: ( Moj przedlift a anglik po lifcie )

Opublikowano

na trzy pytania odpowiadam ci nie. przedlifty do poliftow nie pasuja i na odwrot. musisz kupic komplet jesli chcesz przekladac

Opublikowano

"Prawa strona to wiadomo o co chodzi i jestem na etapie wymiany trojkata ale za diabla nie moge z ta sprezyna wygrac, wyjac to nie problem ale pozniej to scisnac :facepalm: "

ja do scisniecia uzyłem cienkiego stalowego drucika i sciskaczy stolarskich, scisnałem sprezyne sciskami potem scisnałem drucikiem, po załozeniu zawleczki rozciałem druty i gotowe

Opublikowano

No to nie pocieszyles mnie Piotrek :kwasny:

Od strony pasazera przewalilem stelarz pod trojkat przedliftowy a obudowy mam po lifcie ( nie patrzylem czy beda pasowaly bo obudowy mam w garazu ) i z tego co piszesz to nie bedzie obudowa pasowala pod owy trojkat eht.. nie wspomne juz o stronie kierowcy, bo w takim razie musze szukac luster poliftowych a dokladnie to tylko trojkaty i znowu pierdzielic sie z ta sprezyna.. No nic.. dzieki.

Opublikowano

Hmm. Kolega zmieniał prawe lusterko z angola z polifta i mówił że pasowało, dziwne.

Opublikowano

Moze dlatego ze montowal rowniez trojkat od anglika. A ja chcialem trojkat miec swoj i przelozyc tylko stelarz na duze lustro. Bo wtedy lepszy jest kat widzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...