rafal9119 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Witam kupilem ori termostat i po wrzuceniu do wrzatku puscil tylko pecherzyk powietrza i nie otworzył sie jak powinien. polechalem do sklepu ,wymieniłem dziada ale ten nowy tez tylko pusci jeden pęcherzyk powietrza i nic wiecej. po włozeniu do auta temperatura wedruje do 99 C i dolny waz jest zimny to jest mozliwe ze dwa nowe(drogie) termostaty sa zepsute??? podkresle ze tylko temperatura rosnie jak szybko jade a na postoju 91-93C . wytłumaczy mi ktos o co kaman???
talib1990 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 jakiej marki są te nowe DROGIE termostaty?
eu4yaon Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 obstawiam ze czas na wymiane pompy wody.. termostaty źle sprawdzasz, wrzuć go do garnka z zimną wodą i dopiero zagotuj wode w trakcie zwiekszania sie temp. wody powinien się zacząć otwierać.
rafal9119 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 ale pompa daje obieg i wyglada na sprawna ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- pierwszy to ori a drugi termostat to Behr.
eu4yaon Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 sprawdz termostat tak jak Ci napisałem. pozdro
rafal9119 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 na dniach go wyjme i zobacze dzieki ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 06:43 ---------- panowie a to jest mozliwe ze np pompa wody jest nie sprawna i dla tego termostat mi sie nie otwiera??????
eu4yaon Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 ja wlasnie tak mialem, też kupowałem nowe termostaty bo myślałem że się nie otwierają, okazalo się ze termostaty były dobre a urwal sie wirnik z pompy wody. Przy zalozonym termostacie woda się gotowała a przy wyjętym temp stała na 90. Kiedy wymieniałeś rozrząd z pompą? Jak wyjmiesz termostat to wsadź tam palec i spróbuj pokrecic wirnikiem z pompy, jak da rade pokręcić to wirnik uwalony.
rafal9119 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 zrobie tak jak mowisz. a przy zmianie rozrządu nie wymienialem pompy wody bo nie jest na tym samym pasku.
eu4yaon Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 no ale znowu bedziesz musial rozebrac rozrzad zeby sie do pompy dostac, dwa razy taka sama robota
rafal9119 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 w ADR nie ma pompy wodnej napedzanem paskiem rozrzadu tylko jest obok pompy wspomagania. sprawdzalem palcem ten wirnik w pompie i siedzi sztywno nawet ruszyc nie mozna to chyba dobra??? co?
eu4yaon Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 w ADP jest to samo pomp jest obok z osobnym paskiem ale żeby dostać sie do śrubek musisz rozrzad rozbierać. Ale skoro wirnik siedzi sztywno to znaczy że jest okej. Może czujnik temp? termostat sprawdzałeś w gotujacej sie wodzie?
rafal9119 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 tak sprawdzalem i nawet nie ruszył jutro pojade i niech mi kase oddaje bo juz zaczyna mnie to wkur.. ---------- Post dopisany 29-11-2012 at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2012 at 13:15 ---------- Wymienilem dzis termostat na GATES ( wzielem tanszy na sprawdzenie) i dalej dolny waz zimny a temperatura na klimatroniku 97C z ciekawosci zlapalem za oba weze i ten gory nie byl az tak goracy na 97C i to wydalo mi sie dziwne. ktory czujnik w ADR jest od wstazania temperatury licznika bo u mnie sa dwa.
Mariusz96 Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Witam cztero pinowy z tylu głowicy ...G62
nyper Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 ja mam , podobną sytuację termostat BTT Behr czyli ori, i wąż zimny na dole, temp do 106 dochodzi, jak wyższe obroty to temp obniza się tzn ma tendencję spadkową z tych 106, pompa niby sprawna bo też wirnik siedzi nieruchomo i są wszystke patełka. rafal9119 a u ciebie na zegarach wskazówka idzie dalej za 90? na 110 np czy tylko na klimatroniku rosnie, bo jak na klimatroniku tylko a na zegarach stoi zawsze na 90 to jest ok i nawet nie musisz wymieniac czujnika , chyba ze ci bedzie przeszkadzała ta liczba , krótko mówiąc czujnik dla zegarów ma taką większą bezwładność i chyba tolerancje, wolniej reaguje na zmianę temp.
rafal9119 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2012 o to chodzi ze na zegarach jest ciagle 90C tylko na klimatroniku dochodzi do 98C a u ciebie jest tak samo??
nyper Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 u mnie idą oba ponad 100C tylko ten na zegarach z opóźnieniem kilku minut. To możliwe że, u Ciebie tylko czujnik zawyża, jak byś miał Vag,a to mógłbyś sprawdzić to na 100%.
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 no wlasnie nie wiem czy czujnik czy szlak trafił zegary
roger18sx Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Wątpie zeby to zegary fałszowały .Mój nowy termostat gates przed założeniem został sprawdzony wiec otwiera sie tak przy 87 st zamyka sie całkowicie przy 82 st i po załozeniu auto na vagu w silniku jak i climie ma około 95 stopni i poniżej 90 juz nie spada wiec wszystko jest ok.
rafal9119 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 narazie tak bede jezdził. czas pokaze jak na zegarach 90C a na klimatroniku od 91 do 99C. moze sam sie ustabilizuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się