Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem po naprawie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam problem z uruchomieniem silnika po naprawie.Pekł mi pasek klinowy na autostradzie i jechalem do najblizszej stacji jakies 25 km.z zerwanym paskiem.Nie wiem czy ma to zwiazek ale teraz po poskladaniu i wymianie 2 paskow (ładowanie+klima) teraz silnik nie chce odpalac.Obojetnie zimny czy cieply.Jak krece to tak jakby chcial zalapac ale nie odpala.Jednak po prysnieciu samostartera do wlotu powietrza odpala natychmiast i chodzi az do zgaszenia nie dymiac i nie tracac mocy.VAG pokazuje zero bledow.Mechanicy ,ktorzy zmieniali paski nie sa za dobrzy z elektroniki czy elektryki i nie maja pojecia co moze byc przyczyna.Moze calkowite wyczerpanie pradu uszkodzilo cos odpowiedzialnego za poczatkowy wtrysk do odpalenia?W momencie dojechania na parking bylo juz ponizej 10V na bateri i zapalila sie lampka od abs i zgasly swiatla.Totalny brak pradu. Moze ktos ma jakis pomysl co sie stało i jak to naprawic..?

Opublikowano

Sprawdz kąt wtrysku oraz dawki juz po uruchomieniu silnika.

Opublikowano

to znaczy mechanik tak powiedzial a Ty kiwnales glowa czy sprawdziles, ze kat osiagany na LATE jest w odpowiednim przedziale (ustalamy czy jestes zielony jak trawa i ocena stanu jest w zasadzie mechanika ocena czy sie znasz i to sprawdziles)

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

to znaczy ze dwoch roznych mechanikow tak powiedzialo.To ze jestem zielony to prawda.Z tym ze ci mechanicy nie sa mi calkiem obcy wiec dlaczego mialbym im nie wierzyc..?Vag pokazal bledy na pompie ale po ich skasowaniu juz sie nie pojawily wiecej.teraz szukaja po elektryce i chca zajrzec mimo wszystko do paska rozrzadu.Moze macie jakies sugestie..?

Opublikowano

Podaj wartosci z VAG, wtedy bedzie mozna ocenic, czy jest ok. Znam wielu mechnanikow ktorzy mowili, ze wszstko ok, a pozniej sie okazywalo inaczej :whistling:

Opublikowano

fakty

1) jezeli przed wymiana paska auto zapalalo dobrze a po wymianie zapala zle to pewnie cos dali d....(calkiem logiczne, prawda?)

2) jezeli jestes zielony to mechanicy moga Ciebie sciemniac jak chca by ukryc swoja niekompetencje (potencjalnie mozliwe/nie feruje wyrokow/)

3) wielu dobrych mechanikow potrafiacych przeprowadzic powazne remonty nie zna sie na diagnostyce i np powszechnie nie sprawdzaja katy dynamicznego (bo tak np sie nie robilo w 2.5R5 i nie doszli do tego, ze kat sprawdza sie inaczej w 2.5v6tdi)

Kombinacje mozliwe:

- moze przed awaria bylo cieplo i auto zapalalo a jak popsulo sie to akurat przyszly mrozy i zauwazyles roznice

Warto sprawwdzic:

- podlaczyc kabelek, wybrac nastawy podstawowe/basic setting 004 i zonaczyc czy kat na late miesci sie w przedziale 0-4ATDC (im blizej 4 ATDC albo ponad 4ATDC to auto bedzie ciezej zapalalo)

- sciagnac fajki i miernikiem sprawdzic bez wykrecania czy rezystancja na swiecach zarowych jest mniej wiecej wszedzie podobna

- zlogowac 013, 014, 001 (ale po weryfikacji 004BS late!!!) na rozgrzanym by ocenic czy prawdopodobnie masz zwloki i dlatego ciezko mu zapalac czy silnik wyglada ok

- dodatkowo 007 (temp,) - czy silnik widzie wlasciwa temp

Wydrukuj, idz do mechanika, niech to zrobi /jezeli nie wie o co chodzi albo bedzie wiedzial lepiej to poszukaj prawdziwego mchanika/

To co mechnik po usludze powinien Ci dac to kartke/kartki z wartosciami z logow: poniewaz jestes zielony slowo mechanika "ja tu nic zlego nie widze" to za malo to "to ze on nie widzi nic zlego" moze oznaczac: "on nic nie widzi bo na diagnostyce VAG com sie nie zna"

Pozdrawiam,

Przemek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...