darko 4 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Po założeniu sprężyn HR-30mm utwardzonych był jako taki komfort dla Mnie w sam raz.Teraz jak przyszły mrozy auto zrobiło się dosyć twarde czy to jest norma w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jasne że tak , wszystkie gumowe elementy są dużo twardsze jak i zmarznięte amorki na początku troszkę inaczej pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartosz85 0 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jak ostanio było -15 stopni to moje jak pinpong smigalo na zawieszeniu KW...ale jak się później coś rozgrzało auto to juz praktczynie norma :] jak wczesniej. Wiec nie ma co panikować tylko śmigac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel1993 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 nawet na ori zawieszeniu wyczułem ,że jest twardziej przy -10;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polny 0 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Od - 20 C można powiedzieć że znikają luzy w zawieszeniu hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel1993 1 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ja bym powiedział że wtedy auto robi się jak NOWE Zero luzów w zawieszeniu, nic nie skrzypi w środku, ogólnie jakoś tak cicho w środku gorzej na wiosnę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polko_V 1 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 tak oczywiście jest sztywniejsze jak w pisali:decayed:, tylko jedno małe ale...łatwiejsze do ukręcenia są tuleje gumowo-metalowe jak wpadniesz w wiekszą dziurę bo to wszystko zmarznięte i o wiele mniej elastyczne, tak samo np.wewnątrz ryzykowne jest ściąganie jakiegoś zimnego plastyka z zatrzaskami:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się