Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Korekcje - grupa 013


przemtor

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli sądzisz iż po wymianie na pełny syntetyk zacznie brać więcej oleju - nie powinieneś się obawiać.

Caly czas sie zastanawiem dlaczego ludzie mysla ze syntetyk to takie zlo i ze silnik przy przebiegu 300-400tys powinien jezdzic na pol czy mineralnym-kompletna bzdura.

Widzialem nawet reklame Castrola tego typu"GTX High Mileage to rozwiązanie dla tych, którzy posiadają samochody z dużym przebiegiem (powyżej 100 000 km) i chcą przedłużyć trwałość ich silników"

Zmiana oleju na mineralny czy polsyntentk na pewno nie pomoze silnikowi,a jedynie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wcale nie powiedziałem, że syntetyk to "zło". Zalałem półsyntetykiem wg starej jak świat teorii, że jak nie wiesz jaki jest faktyczny przebieg i na jakiej oliwie chodził motor wcześniej (czyt. auto sprowadzone)to lej półsyntetyk. Choć teraz zalałbym syntetykiem - ale trochę mi za dużo ubywa, a chyba syntetyk jest jednak mniej gęsty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare teorie są po to aby je obalać. Silnik, który gubi olej należy uszczelnić.

Turbotraktory na pełnym wytrysku są stworzone do smarowania ich pełnymi syntetykami.

Zadziwię Cię jeśli powiem , że przdy najbliższej wymianie potraktuję mojego Caddy 5W50, mimo że pół roku wcześniej hulał na 20W40 ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zadziwiasz mnie tym, że Caddy jeździł na 20W-40 :> Selektol wlałeś :naughty:

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...