Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Brak mocy, dusi sie przy mocnym obciazeniu.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wygląda następująco: Od kiedy kupiłem mojego szerszenia, przy mocniejszym przyciśnięciu gazu autko dławi się, "pierdzi", trzęsie i zamula, ale jak stopniowo dodaje gazu (z tempem przyspieszania) to wszystko śmiga i hula.

Jestem nowy w temacie diagnostyki VAGiem bo wcześniej miałem tylko styczność z wtryskiem mechanicznym i wiem ze logi są pomieszane, i ze niepotrzebnie zlogowalem wszystko jak leci, ale wciąż się uczę.

Na moje oko jest za mala dawka paliwa i lambda oscyluje, ale może mi ktoś podpowie co mogę z tym fantem zrobić?

Log (3 - 001,002,003)

Log (0 - 004,005,006)

Log (4 - 007,008,009)

Log (1 - 010,011,012)

Log (5 - 013,014,015)

Log (2 - 016,017,018)

Log (6 - 019,020,021)

I jeszcze dzięki z gory za nie zlinczowanie mnie za brak ogarnięcia tematu....:notworthy:

Opublikowano

zrób porzadne logi z bloku 2 13 2 7 i 2 25 . logi robisz na 3 biegu od 1500-6500 obr z noga cały czas wcisnieta do podłogi .

Opublikowano
  • Autor

Postaram się, ale nie mam za bardzo miejsca do takiego rozpędu, a przy obecnych warunkach na półwyspie wszystko powyżej 100km\h to samobójstwo.

A z tego co tu jest nie da się nic ogarnąć?

Opublikowano

niestety nie darady z tych logów nie darady nic stwierdzic .

Opublikowano
  • Autor