Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 415.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, jestem nowy na forum i zaczynam dzięki Wam powoli kombinować i myśleć jak podnieść standardzik swojej Audi Avant 1,9 TDi 10/2004 BLACK. Jeśli chodzi o sprawy mechaniczne (silnik) jestem zielony jak liść , natomiast w sprawach elektroniczno-elektrycznych nie jest źle :cheesy: , interesuje mnie póki co rozbudowa o tempomacik, dużą navi, parktronic i może lampy xenon. W standardzie mam kolorowy FIS miedzy zegarami, bluetooth i navi w zegarach.

Kolejność moich działań jest zaplanowana następująco:

1. Tempomat - poczytałałem Wasze posty i wydaje mi się to mało skomplikowane

2. Czujniki parkowania - i tu pytanie czy lepiej wymienić tylny zderzak z czujnikami czy kombinować na istniejącym (czy oryginalne czujniki z nowego zderzaka da sie jakoś wpiąć)

3. Duża nawi - to już temat zapewne grubszy i nawet nie wiem co będe musiał wymienić (tunel?)

4. Lampy tył i przód ale zupełnie nie mam pojęcia co wybrać :kwasny:

Z moich dotychczasowych "przeróbek" to jedynie wymiana uszkodzonego buzera w liczniku na "inny" - jak ktoś jest zainteresowany jak to wygląda moge zamieścić fotki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od kilku dni jestem właścicielem A4 1,9 tdi AVF z 2004 Avant. Autko przywiezione z zachodnich Niemiec z przebiegiem 233000 km. z pełną dokumentacją i książką serwisową z ASO. Zawias S-Line. Auto mega zadbane, środek wygląda na max 100 000 km. Komora silnika mega czysta. Nie picowane auto, raczej bardzo zadbane, jeżdżone na długich dystansach. Bezwypadkowe na 99,999%;-)

Po książce serwisowej nie mogę dojść kiedy ostatnio był wymieniany pasek rozrządu- pierwszy raz wymiana przy 111 000 km, później było dużo wpisów mogących świadczyć o wymianie paska, ale nie jestem pewien kiedy to mogło być- ostatni wpis w książce jest przy 224 000 a na wyświetlaczu do serwisu jest jeszcze 11 000km. Wiem, że to trochę wróżenie z fusów, ale od 111tys.km. do 224tys.km. to 113tys.km i wątpie żeby porządny Niemiec tak to zostawił... Czy jest możliwość sprawdzenia czy rozrząd był wymieniany całkiem niedawno np. do 20-30 tys.km?

Jeśli ktoś ma poradę, proszę o info.

Bajdełej, to moje pierwsze Audi. Wcześniej było parę BMW, trochę japońskich aut. Od 3 lat jestem szczęśliwym posiadaczem STI:-) i Nissana Micry K11, ale potrzebne było ekonomiczne rodzinne kombi, więc padło na A4.

Jak na razie jestem bardzo zadowolony i nie mogę się nadziwić, że autko ma tak duży przebieg i jest w takim rewelacyjnym stanie...szok.

Pozdrowienia 4All.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...