Skocz do zawartości

rabirabi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rabirabi

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    Inne
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rabirabi

0

Reputacja

  1. Dzięki chłopaki za odpowiedz. Troszke uspokoiłem się z tymi cylindrami bo już nie wiem komu wierzyć :/ W kwestii rozrządu i następstw Audi dalo mi wydruk z pomiaru ciśnienia cylindrów z tym że bez daty i danych auta (puste pola) wydalo mi się to dziwne. Dodatkowo opiekun powiedział że po auto z lawetą mam przyjechać bo nie nadaje się do jazdy a jak odbierałem to chłopaki z serwisu Audi dziwili się że lawetą przyjechałem bo "przecież auto jeździ" - niezłe tam wałki chyba robią :/
  2. A powiedz mi czy masz wiedzę do kogo i komu zaufać we Wro w kwestii skrzyni?
  3. Witam Panowie, mam prośbę o pomoc w interpretacji błędów bo moja droga przez usterki w ciągu ostatniego miesiąca już mnie wprowadza do grobu. W skrócie historia jest taka: - Łańcuch rozrządu przeskakuje o 3 ząbki - Audi wymienia go za 4K i stwierdza że nastąpiła kolizja w silniku (na 4 cylindrze spadek kompresji do 8) i za 27K może zrobić naprawę wraz z wymianą pierścieni, korbowodów itp. dzięki czemu auto przy okazji przestanie brać 1L oleju na 1000km - Zabieram auto do polecanego przez znajomych mechanika we Wrocławiu (auto od nowości naprawiane w ASO) - Mechanik stwierdza że wszystko jest w 100% sprawne i nie ma opcji że na jednym cylindrze był by spadek kompresji - stwierdza że Audi chciało zarobić a silnik pracuje jak marzenie - Jeżdżę więc autem do tej pory (już około 1000km zrobione) - Powraca problem ze skrzynią S-Tronic (przebieg 183000km) - czasami tylko błąd na FISie a czasami automatyczne przeskakiwanie na N'eutralny bieg a to wszystko jak skrzynia dobrze już się rozgrzeje. I teraz pytanie do was Panowie z racji tego że nie jestem aż tak biegły w "dekodowaniu" a chcę auto naprawić w 100% - co radzicie robić z moją małą Q5, czy wedle tych błędów naprawiać skrzynię - czy to może być czujnik temperatury czy cała mechatronika oraz czy błąd w grupie 01 dotyczy problemu z ciśnieniem w cylindrze? Bardzo proszę Was o radę co robić i w jakiej kolejności Audi Q5 2.0 TFSI 211KM 2009r PS. LEDy w przednim reflektorze mam uszkodzone i o tym wiem 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 05-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (CL0MA-CDNC) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8R0 907 115 A HW: 8K2 907 115 D Component: 2.0l R4/4V TF H14 0006 Revision: E1H14--- Coding: 0121000C240F0160 Shop #: WSC 00670 259 80263 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8R0907115A A02007 VCID: 326F1EFBD6EF 1 Fault Found: 8172 - Selector Lever: Malfunction P0919 00 [038] - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 180771 km Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb Part No SW: 8R0 927 156 AB HW: 0B5 927 156 E Component: 0B5 20TFSIRdW H04 0004 Revision: --H04--- Serial number: 0000001332 Coding: 000001 Shop #: WSC 04940 001 00001 ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 ROD: EV_TCMDL501_AU48.rod VCID: 7BF1F3DF4125 2 Faults Found: 8053 - Selector Lever Sensor: Electrical Malfunction P179E 00 [036] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 180770 km Date: 2016.11.07 Time: 20:21:57 8056 - Selector Lever Sensor: Malfunction P179F 00 [046] - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 180771 km Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8R0-907-379.clb Part No SW: 8R0 907 379 D HW: 8R0 907 379 D Component: ESP8 quattro H06 0160 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 027D08 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 418D41376349 1 Fault Found: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Freeze Frame: Hex Value: 0x1D00 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x1216 Hex Value: 0x02AE Hex Value: 0x00FF ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0321 Revision: 00002001 Coding: 050500 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 820F0E3BA6CF Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: J764 ELV MLB H36 0042 1 Fault Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:27 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 P HW: 8K0 907 063 P Component: BCM1 1.0 H25 0380 Revision: 10025001 Serial number: 00000000288419 Coding: 2600D0914074AF311F01000300001D0D0F9CC74A02010141000000 Shop #: WSC 00670 259 10320 VCID: 3C7330C304AB Subsystem 1 - Part No SW: 8R1 955 119 A HW: 8R1 955 119 Component: WWS416 090608 H10 0041 Coding: 01DD13 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Component: RLS H04 0003 Coding: 024D25 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL Component: E1 - LDS H08 0090 2 Faults Found: 02897 - Supply Voltage for LED Module for DRL and Parking Light; Right 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 153 Mileage: 180675 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.06 Time: 08:28:00 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 DQ HW: 8K0 907 064 DQ Component: BCM2 1.1 H02 0321 Revision: 00002001 Serial number: 0119055740 Coding: 013E0E2020393C810530050000000000 Shop #: WSC 06342 000 00000 VCID: 820F0E3BA6CF Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177 Component: DWA-Sensor H02 0040 Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HO H03 1301 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:27 ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake (J540) Labels: 8K0-907-801.clb Part No SW: 8K0 907 801 G HW: 8K0 907 801 G Component: EPB Audi B8 H08 0080 Revision: 00000003 Serial number: 00000000381553 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 33611BFF29F5 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 199 Mileage: 180771 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.07 Time: 20:26:22 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V Count: 57 Speed: 28.0 km/h Hex Value: 0x0260 Hex Value: 0x0004 Hex Value: 0x0101
  4. A jest jakiś kolega z dolnośląskiego który ma chęć podłubać w mojej niuni? no ostatecznie trójkącik ---------- Post dopisany 16-11-2012 at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2012 at 20:29 ---------- Update o tempo wykonany Dzięki wielkie @Evil71 i koledze za chwile wolnego czasu i pomoc w wykonaniu. Akurat byłem w Katowicach ... przedzwoniłem ... i bez żadnych problemów koledzy pomogli. SZACUN I DZIĘKI
  5. poducha ma być z kablem do sterowania MF (więc chodzi chyba o ten do trapezu 8Z0 971 589 E) więc zostaje mi dokupić kabel łączący poduszkę z taśmą i modułem trapezem (8E0 971 589 S) - kusi mnie żeby spróbować przerobić ten kabel co jest bo wychodzi na to że cała zmiana w dołożeniu trapezu polega tylko na przeprowadzeniu klaksonu przez niego (wcześniej szedł bezpośrednio do złącza w poduszce) pytanie 1 - czy ma ktoś taki kabel do opędzenia pytanie 2 - czy jest może jakiś kolega z okolic Wrocławia który robił już dokładke tempomatu i MF Kierownicy?
  6. Witam, postanowiłem założyć tempomat i poduche MF czteroramienną B6 posiadam aktualnie to: http://zapodaj.net/images/46f62f4980c47.jpg od kolegi wrclaguna (szacunek za szybką wysyłkę )zakupiłem -Tasma 12 PIN pod MF do B6 - manetka tempomat - MODUL N do B6 - dodatkowo dobrałem poduche z kablem do MF http://zapodaj.net/images/4e7bbb5bf2d92.jpg - i trapez w kierownice http://zapodaj.net/images/0e86bae75ce68.jpg i teraz pytanie : czy stary przewód od poduchy podoła tej modyfikacji? Ma końcówkę AA
  7. Logi... ... jedyne co mogłem zrobić po tym bluetooth to błędy czytać
  8. Witam, Panowie poszukuję osoby która pomoże mi w temacie montażu RNS-E w Avancie 2004 (potrzebna przeróbka z 1 DIN/mała navi + sprzęt) - oczywiście usługa płatna
  9. Witam, jestem nowy na forum i zaczynam dzięki Wam powoli kombinować i myśleć jak podnieść standardzik swojej Audi Avant 1,9 TDi 10/2004 BLACK. Jeśli chodzi o sprawy mechaniczne (silnik) jestem zielony jak liść , natomiast w sprawach elektroniczno-elektrycznych nie jest źle , interesuje mnie póki co rozbudowa o tempomacik, dużą navi, parktronic i może lampy xenon. W standardzie mam kolorowy FIS miedzy zegarami, bluetooth i navi w zegarach. Kolejność moich działań jest zaplanowana następująco: 1. Tempomat - poczytałałem Wasze posty i wydaje mi się to mało skomplikowane 2. Czujniki parkowania - i tu pytanie czy lepiej wymienić tylny zderzak z czujnikami czy kombinować na istniejącym (czy oryginalne czujniki z nowego zderzaka da sie jakoś wpiąć) 3. Duża nawi - to już temat zapewne grubszy i nawet nie wiem co będe musiał wymienić (tunel?) 4. Lampy tył i przód ale zupełnie nie mam pojęcia co wybrać Z moich dotychczasowych "przeróbek" to jedynie wymiana uszkodzonego buzera w liczniku na "inny" - jak ktoś jest zainteresowany jak to wygląda moge zamieścić fotki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...