bawół1 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Przymierzam się do zrzucenia miski olejowej i sprawdzenia co tam się dzieje , chcę wyczyścić smok pompy. Mam silnik ACK , oglądałem rysunki w ELSA i zdjęcia pomp na alledrogo i jestem w kropce czy aby jak zrzucę miskę to ujrzę pompę i uda mi się wyczyścić smok . Widziałem , że nie ma tutaj smoka w kształcie rury z sitem jak w innych silnikach , a sitko wydaje mi się jest nie demontowalne od reszty pompy. Więc jak to wyczyścić ? Proszę o jakieś wskazówki . Były chyba przynajmniej 2 wersje pomp oleju , moja chyba starsza wersja. W Silniku III generacji widzę na rysunkach normalną pompę , natomiast w II generacji ( chyba taki jak mój ) widzę rysunki wręcz "dekla" zamontowanego za Kołem pasowym od zewnątrz . <br /><br /> <br /><br /> ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ---------- Sam sobie odpowiem , bo już trochę zorientowałem się w temacie . Faktycznie mam ten wynalazek ze starym typem pompy ( znalazłem w sieci że były takie do 04-1997 roku , a mój jest styczeń 1997 ) . Popatrzyłem na rysunki i widzę że lepiej żeby pompa nie padła , bo inaczej trzeba zrzucić cały przód i rozrząd aby się dobrać. Może komuś się przyda wrzucę rysunek : 7 - pompa 2- sitko 27 - ssak / pokrywa interesuje mnie jeszcze pozycja "12"z rysunku , znalazłem opis że jest to dysza ,ale wygląda to identycznie jak zaworki zwrotne które są pod deklem w skrzyni korbowej. Może ten zaworek "12" powoduje spływanie oleju do miski ? http://vlep.pl/bw1c0g.png
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się