Skocz do zawartości

bawół1

Pasjonat
  • Postów

    351
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bawół1

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Ostróda

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bawół1

1

Reputacja

  1. U mnie wszystko wygląda dokłądie tak jak to opisał kolega tommm , także czasem na kanale 49 mrugnie 125 , temp w upały po mieście dobije sporadycznie do 99 st. , zwykle oscyluje 92-95 st.
  2. mi wychodzi za mało rolek na pierwszym zdjęciu miedzy znakami , ale może to zdjecie oszukuje?
  3. bawół1

    Taki dźwięk bez kata???

    Sam filmik wg mnie tłumaczy jak osiągnięto dźwięk - "Bez tłumika " . Wywalony został zapewne ostatni tłumik . Na filmiku jest V6 , powinna mieć 2 rurki wydechu , a tu widać że pod zderzakiem jest sama pojedyńcza rura .
  4. Odczyt na kanale 49 jest z którego czujnika ? Z tego 4 pinowego zespolonego G2 /G62 czy z tego w wkręconego w chłodnicę ??? U mnie na kanale 49 temp. oscyluje w zależności od jazdy i temp. zewnetrznej i obciazenia 92-98 stopni. Ale czasem potrafi pokazać na 1-2 sek. 125 st C . Jakby czujnik padał , tylko który ? Błędów brak . Zrobiłem log z podglądem temp. w VAG i tam tych skoków nie widzę.
  5. Marc!n , maszynka wygląda jak narzędzie ginekologiczne Mając już w łapie przegub to jego zdjęcie zajmuje chwilkę . A żeby sie pier.. z jakimiś maszynkami . Zresztą jak osłona wymaga wymiany to jednak jest obawa że do środka wlazł brud. Lepiej kupić 5 ltr ropy + mały będzelek + sprężarka i wymyć go. Ja ostatnio rozebrałem przegub na kawałki i go wymyłem przy takiej operacji.
  6. Ja w A4 bez quattro 14-15 ltr lpg w mieście. mniej pewnie by się dało , ale jazda jak kapelusznik.
  7. bawół1

    Przedmuchy ??

    czyli po około 13-14 latach ? Mimo wszystko bał bym się że ze starości guma puści.
  8. o żesz kur.. jaki pocisk . To jest nieporozumienie z tym silnikiem w B7 . Jednak 99 % ludzi chce mieć trochę przyjemności z jazdy , a tu jej nie uswiadczysz. Bez kitu spuścił bym to auto w pi....u w przepaść jak by mi tak sie bujało. Powyżej 120 km/ h filmik staje się już ekscytujący co dalej się wydarzy. Lewy kierunek i miganie długimi ..... ---------- Post dopisany at 10:56 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Tak 1,6 może będzie szybszy , ale to TDI 180 km /h osiągnie w 3 x krótszym casie niż ty. Inaczej mówiąc w trasie zostajesz daaalekooo w tyle gdy się trafi kilka tirów po drodze. Jedziesz po prostu jak dziad razem z tirami.
  9. Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora.
  10. Chwile moje A4 przyjechało do PL w 2008 r. z przebiegiem 158 tys . Po 2 latach zmieniłem górne wahacze. Dół cały czas Ori , aktualny przebieg 220 tys. Także Ori zawiecha dużo wytrzymuje , pewnei jakieś 10 kompletów MS
  11. tzn ile żarł tego Motula ? ja zszedłem teraz na Valvo 5W30 i nie widzę na ta chwilę większego zużycia.
  12. bawół1

    Zasysanie zbiornika paliwa

    nie wiem czy dokładnie ten , ale jest przy wlewie. nie dobierałem się do niego . ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- jak się do niego dobrać ? od strony wlewu ?
  13. trzeba było wymienić w starym membrany za 50 zł i by śmigał dalej , tam nie ma się co więcej zepsuć.
  14. bawół1

    Zasysanie zbiornika paliwa

    ale N80 nie moze byc zablokowany, to dolot powoduje zasysanie zbiornika a nie ubywające paliwo ze zbiornika. Zawór i węże są drożne , a problem leży zapewne w zaworku który powinien dopuszczać świeże powietrze do zbiornika , a z tego co kiedyś szukałem jest on własnie blisko korka wlewu tylko aby się do niego dostać trzeba zdemontować zbiornik . Trzeba też sprawdzić korek wlewu czy lekko można zasysać .
  15. zapewne po części z wariującego BTDC na biegu jałowym . Kąt wyprzedzenia powinien być stały , u mnie trzyma się 14,3 st. Przepływka trochę mało pokazuje powietrza . Albo nieszczelność w dolocie albo pada . SPrawdziłęm u siebie i na ostatnim logu przy 5 tys RPM mam 143 g/s . Przy 6 tys było coś okolice 160 g/s . Aby obejrzeć jak działają zmienne fazy zloguj dynamicznie kanał 93 i 90 .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...