Damian_1821

Pasjonat
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Damian_1821

  • Urodziny 23.02.1990

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Lokalizacja
    Rybnik

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Siedzenia w mojej audi nadawają się do czyszczenia już od kilku lat... Możecie polecić jakieś dobre miejsce w okolicy Rybnika gdzie przyzwoicie wyczyszczą wnętrze mojej niuni?
  2. Witam. Pytałem się dziś o nabijanie klimatyzacji w kilku warsztatach w Rybniku. W jednym z nich powiedziano mi, że prawidłowo powinno się nabijać klimatyzację na zimnym silniku, ponieważ wtedy pokazuje prawidłowe ciśnienia w układzie klimatyzacji... Czy to prawda?
  3. Witam. Proszę o wycenę. A6 2,5 2001 Olej motul x-cess 8100 5w40 5l Filtr oleju mann hu 842x Filtr kabinowy mann cuk3037 Filtr powietrza c26206/1 Koszty wysyłki (InPost) Proszę również numer konta bankowego.
  4. Damian_1821

    Dziękuję za odpowiedź. Jestem umówiony na poniedziałek.
  5. Damian_1821

    Witam. Panowie czy możecie polecić jakiś dobry warsztat, który ogarnie geometrie wraz z kątem wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kątem pochylenia kół w mojej a6? Czym bliżej Rybnika tym lepiej dla mnie
  6. Witam. Regenerowałem maglownice - wymienione uszczelnienia i listwa zębata. Układ odpowietrzony, jeździło się normalnie. Po 100 km przekładnia się rozciekła, poszła na gwarancję. Ponoć zostały założone nowe uszczelnienia i od tego momentu mam problem z zapowietrzającym się układem wspomagania. Koła w górze, kręcę kierownicą do oporu z lewej na prawą stronę i widać jak pęcherzyki powietrza lecą cały czas powrotem do zbiorniczka, a lewa osłona gumowa na przekładni zostaję zasysana - czy jest możliwe aby tamtędy do układu dostawało się powietrze? Zbiorniczek nowy, płyn nowy, podkładki miedziane na maglu nowe, wycieków brak. Płyn w zbiorniczku po nalaniu do max stanu przy pierwszym kręceniu zamiast opadać to się podnosi ponad max stan. Edit: Po zamontowaniu nowej przekładni w/w problem zniknął. Nie rozbierałem stergo magla więc nie wiem co mogło być powodem (może jakieś uszczelnienie). Tak czy siak zapowietrzał się prze magiel. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357328-reg-maglownicy-gdzie/ Temat można zamknąć lub usunąć. Pozdrawiam
  7. Damian_1821

    Witam. Trochę czasu minęło odkąd założyłem wątek. Dziękuje za odpowiedzi. Ja zdecydowałem się na regeneracje w http://warsztat-podlesny.pl/ze względu na to, że podczas rozmowy telefonicznej wydawało się, że właściciel zna się na rzeczy (chyba pracuję sam, bo nikogo innego nie widziałem za zakładzie). Zawiozłem do niego. Powiedział, że maglownica ma duże luzy i po regeneracji i tak będzie delikatny luz, bo ślimak w przekładni jest niewymienialny. Musiałem poczekać parę dni, bo Pan musiał zamówić nowy wałek (listwę zębatą) i skasował luzy śrubą. W sumie zapłaciłem 730zł. Założyłem na auto, wymieniłem calutki płyn wspomagania (wraz z płukaniem układu). Odpowietrzyłem jak ELSA przykazała. Wyjeżdżając z garażu wszystko było ok, wspomaganie działało. Podczas jazdy próbnej straciło się wspomaganie, ale już później znów było dobrze. Na bieżąco kontrola płynu wspomagania czy aby nic się nie dzieje. Po 109 km od regeneracji przyjeżdżając z dłuższej trasy pokręciłem trochę kierownicą w miejscu i usłyszałem wycie pompy wspomagania. Diagnoza: Zbiorniczek pusty, puściło uszczelnienie, bo w lewej osłonie gumowej jest cały płyn. Magiel poszedł na reklamacje i zostały ponoć wymienione wszystkie uszczelnienia na nowe, a maglownica była testowana na jakim sprzęcie pod ciśnieniem (poprzednio też, ale krócej). Właściciel zapytał co jest mi dłużny w związku z tą awarią. Widać, że gościu jest uczciwy. Podczas kolejnego montażu jak maglownica była już założona, a płyn wlany (znów nowy), koła w górze pokręciłem kierownicą i ścisnęło lewą osłonę gumową... Do dziś zrobiłem 116 km odkąd po raz drugi założyłem magiel. Od czasu do czasu odzywała się pompa, ale ostatnim razem wyła mi całą drogę, bo płyn w zbiorniczku był cały zapieniony. Teraz auto stało miesiąc, bo miałem inne ważniejsze roboty. Wczoraj się za to zabrałem. Wyciągnąłem i wyczyściłem zbiorniczek, poprawiłem osłonę gumową na maglu, nalałem nowy płyn, koła w górze, kręce kierą i ZNÓW TO SAMO. Mam dość... Płyn nie wycieka, ale zasysa powietrze z lewej osłonki i widać jak ją ściska Teraz pozostaję mi już chyba szukać nowego magla, bo regenerowanie tego szrutu chyba nie ma już sensu. Opinia raczej negatywna, bo po mino chęci mechanika i uczciwości moje auto jest dalej niesprawne i nie wiem dlaczego Pan podjął się regeneracji, bo stwierdzam, że mój magiel widocznie się nie nadawał. Ciekawe tylko dlaczego na starym uszczelnieniu nie było wycieków, a pompa nawet nie piskła...
  8. Witam. Posiadam A6 C5 2.5 180KM AKE TIP 2001 AVANT VIN: WAUZZZ4BZ1N091423 1BA Auto od początku jak go mam nisko siedzi przód. Teraz regenerowałem maglownice, mam zamówione wahacze LMO od Dzika. 3-4 lata temu poprzedni właściciel wymieniał sprężyny i amorki. Sprężyny mają nadruk 74267 T344392 bez oznaczeń kolorystycznych i nie potrafię dojść nawet jakiej są firmy i czy są dobrze dobrane. Amorki natomiast są firmy SACHS o nr. 38 1700 170 811. W ETCE jest tak namieszane, że można się za głowę złapać więc pytanie do was drodzy koledzy jakie powinny być sprężyny/amorki i czy razem ze sprężynami wymieniać 4 letnie (jeszcze sprawne) amorki (naczytałem się na forum, że razem z wahaczami zaleca się wymieniać również amorki, żeby dłużej zawias wytrzymał)? Chce zrobić przedni zawias raz, a porządnie
  9. Damian_1821

    Witam. Koledzy, możecie polecić jakiś dobry warsztat, który dobrze ogarnia maglownicę? Objawy: słyszalne stuki na dziurach z lewej strony. Po zdemontowaniu magla jak porusza się (w rękach) lewym drążkiem wychodzącym z środka magla czuć wyraźny luz i stuki. Magiel zdemontowany więc demontaż/montaż nie wchodzi w grę. Teraz pytanie gdzie i jakie koszta regeneracji?
  10. Damian_1821

    Czarne C6(?) AVANT bez emblementów z tyłu na ramkach klubowych SR 4***F. Dziś po 11:00 na Małachowskiego w kierunku na RBK. Ja wyjeżdżałem z SP16 srebrnym C5, jechałem kawałek za Tobą, później przed lewiatanem kręciłem na lewo więc nie wiem gdzie dalej jechałeś. Pozdrawiam
  11. Damian_1821

    Jeśli bak jest zalany powyżej 2/3 baku to pompka w baku nie pracuję. Pompkę paliwa załącza czujnik poziomu paliwa. Zrobiłeś z nim porządek?
  12. Damian_1821

    Drugi wątek zauważyłem jak już odpisałem tutaj
  13. Damian_1821

    Witam. Jakiego programu używasz? W Vag comie dajesz auto-scan i pokaże Ci wszystkie błędy lub SELECT i tam masz auto-trans (skrzynia biegów) --> fault codes
  14. Arturoo, gdzie jeździsz na przegląd skrzyni? Jaka cena? I co dokładnie sprawdzają? Jestem po wymianie oleju i stan też na pewno OK, bo ostatnio sprawdzałem. Póki co ze skrzynią mam spokój - jest jedynie załączający się lock-up przy zmianie z 2 na 3.
  15. Z przeciąganiem biegów zgodzę się z Arturoo. Ślizganie to wg. mnie coś innego - to tak jakby w manualu jeździć na wpół wciśniętym sprzęgle - obroty w góry, a prędkość stoi w miejscu Niedawno na forum A6 koledze po wymianie oleju ślizgał tip i nie wrzucał 5 biegu... Okazało się, że wlał za mało oleju i po uzupełnieniu wróciło do normy. Może u Ciebie jest podobnie. Zrób kontrolę stanu oleju. Uważam, że zimne dni to najlepszy moment na wymianę oleju - szybciej chłodzi się temperatura oleju w skrzyni