Skocz do zawartości

ddeexx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ddeexx

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ddeexx

0

Reputacja

  1. Witam Odkryłem wyciek z tego mechanizmu ze zdjęcia i będę wdzięczny za informacje co z tym zrobić. Na początek jak to nazwać w poszukiwaniu części? Mechanizm różnicowy? Dyferencjał? Czy żeby to uszczelnić trzeba wyciągać całą skrzynię czy wystarczy półośkę? Olej 75W90 GL4? A4 B6 3.0 quattro tiptronic Za wszelkie informacje dziękuję. https://drive.google.com/file/d/1o89dUELfwiw-3bnTVjV__oJPWH30exjj/view?usp=drivesdk
  2. Pomyliłem się - po prostu poziom Pb musi być powyżej rezerwy i wtedy nic się nie dzieje. Jeżeli tylko zapali się rezerwa wskazówka będzie opadała aż do zera mimo tego że jedziemy na Lpg i na bank paliwko jest. Nie jest to kwestia jakiś problemów z instalacją - po prostu tak jest i tyle.
  3. Podłączę się: mam te same objawy (+- 80st podczas jazdy) z tym że już drugi nowy czujnik temp. i nówkę termostat Wahlera - bez zmian. Płyn oczywiście G12 - też nowy. Jakieś pomysły?
  4. ddeexx

    Problem z 1.8T

    U mnie poleciał przez cieknącą uszczelkę pod deklem - świece stały w oleju i były przebicia. Sprawdzić czy to moduł czy cewki można za pomocą Vag-a sprawdzając na którym cylindrze wypadają zapłony a następnie zamieniając cewki miejscami i sprawdzając czy wciąż na tym samym cylindrze.
  5. U mnie pomogła wymiana uszczelki pod deklem (świece stały w oleju), świec, fajek do świec, modułu zapłonu i porządna regulacja lpg bo rozjeżdżało mapę Pb - któreś z tych:) Vag pokazywał sporadyczne wypadanie zapłonu właśnie w tym zakresie obrotów.
  6. Odłączysz klemę a paliwo "wróci"
  7. Bez podłączenia do kompa to wróżenie z fusów. Ustawia się tam próg przełączania, czas, min i max obroty na lpg a także możliwy czas błędu ciśnienia lpg w ms i może to to. Jeżeli nie masz możliwości to faktycznie w ramach eksperymentu zaznacz np. markerem położenie śruby ciśnienia i coś rusz.
  8. U mnie idą 1234 od strony rozrządu (przodu auta) ale z ciekawości podpiąłem odwrotnie i też odpaliła tylko ciut inaczej chodziła. Możesz na próbę sprawdzić odwrotnie. Ps. Mam tę samą listwę.
  9. BTW 1.8T jest strasznie czuły w kwestii składu mieszanki i źle wyregulowany gaz rozjeżdża bardzo mapy benzyny i później szarpie też na Pb aż do zdjęcia klemy.
  10. Wskaźnik paliwa w naszych Audi pokazuje orientacyjny poziom paliwka przy aktualnym spalaniu. Też im więcej stoję w korkach tym "mniej" mam paliwa mimo że na lpg:) Reset kompa albo długa trasa i paliwo "rośnie".
  11. Zamieniłem czerwone Valteki na RegFasty OMVL bo po prostu listwa była plug&play i za śmieszne pieniądze i jestem bardzo zadowolony ale to dopiero ze 2000km więc jeszcze muszę potestować. Głośnawe są ale dają radę.
  12. Fiat Uno 1.4 Seat Cordoba 1.6 Honda Prelude IV 2.0 A4 1.8TQ
  13. Witam społeczność A4-klubową! Świeżo upieczony posiadacz A4 B5 1.8TQ. Szymon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...