ddeexx
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ddeexx
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ddeexx
0
Reputacja
-
Witam Odkryłem wyciek z tego mechanizmu ze zdjęcia i będę wdzięczny za informacje co z tym zrobić. Na początek jak to nazwać w poszukiwaniu części? Mechanizm różnicowy? Dyferencjał? Czy żeby to uszczelnić trzeba wyciągać całą skrzynię czy wystarczy półośkę? Olej 75W90 GL4? A4 B6 3.0 quattro tiptronic Za wszelkie informacje dziękuję. https://drive.google.com/file/d/1o89dUELfwiw-3bnTVjV__oJPWH30exjj/view?usp=drivesdk
-
Pomyliłem się - po prostu poziom Pb musi być powyżej rezerwy i wtedy nic się nie dzieje. Jeżeli tylko zapali się rezerwa wskazówka będzie opadała aż do zera mimo tego że jedziemy na Lpg i na bank paliwko jest. Nie jest to kwestia jakiś problemów z instalacją - po prostu tak jest i tyle.
-
Podłączę się: mam te same objawy (+- 80st podczas jazdy) z tym że już drugi nowy czujnik temp. i nówkę termostat Wahlera - bez zmian. Płyn oczywiście G12 - też nowy. Jakieś pomysły?
-
U mnie poleciał przez cieknącą uszczelkę pod deklem - świece stały w oleju i były przebicia. Sprawdzić czy to moduł czy cewki można za pomocą Vag-a sprawdzając na którym cylindrze wypadają zapłony a następnie zamieniając cewki miejscami i sprawdzając czy wciąż na tym samym cylindrze.
-
U mnie pomogła wymiana uszczelki pod deklem (świece stały w oleju), świec, fajek do świec, modułu zapłonu i porządna regulacja lpg bo rozjeżdżało mapę Pb - któreś z tych:) Vag pokazywał sporadyczne wypadanie zapłonu właśnie w tym zakresie obrotów.
-
Odłączysz klemę a paliwo "wróci"
-
Bez podłączenia do kompa to wróżenie z fusów. Ustawia się tam próg przełączania, czas, min i max obroty na lpg a także możliwy czas błędu ciśnienia lpg w ms i może to to. Jeżeli nie masz możliwości to faktycznie w ramach eksperymentu zaznacz np. markerem położenie śruby ciśnienia i coś rusz.
-
U mnie idą 1234 od strony rozrządu (przodu auta) ale z ciekawości podpiąłem odwrotnie i też odpaliła tylko ciut inaczej chodziła. Możesz na próbę sprawdzić odwrotnie. Ps. Mam tę samą listwę.
-
Szarpie przy przyspieszaniu na LPG. Cewki?
ddeexx odpowiedział(a) na piotrekpiwko temat w Audi A4 B6/B7
BTW 1.8T jest strasznie czuły w kwestii składu mieszanki i źle wyregulowany gaz rozjeżdża bardzo mapy benzyny i później szarpie też na Pb aż do zdjęcia klemy. -
Wskaźnik paliwa w naszych Audi pokazuje orientacyjny poziom paliwka przy aktualnym spalaniu. Też im więcej stoję w korkach tym "mniej" mam paliwa mimo że na lpg:) Reset kompa albo długa trasa i paliwo "rośnie".
-
Zamieniłem czerwone Valteki na RegFasty OMVL bo po prostu listwa była plug&play i za śmieszne pieniądze i jestem bardzo zadowolony ale to dopiero ze 2000km więc jeszcze muszę potestować. Głośnawe są ale dają radę.
-
Fiat Uno 1.4 Seat Cordoba 1.6 Honda Prelude IV 2.0 A4 1.8TQ
-
Witam społeczność A4-klubową! Świeżo upieczony posiadacz A4 B5 1.8TQ. Szymon