Skocz do zawartości

tomasl91

Pasjonat
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomasl91

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomasl91

0

Reputacja

  1. tomasl91

    1.8t/2.0t stroker

    Znajomy stroił co się tym zajmuje ale już kilka prób i nic z tego nie wychodzi
  2. tomasl91

    1.8t/2.0t stroker

    http://vaglogi.pl/log-003_020_O6qFOlA.html. http://vaglogi.pl/log-115_118_033_f2R1Q.html. Witam mam problem z autem zrobiony stroker z1.8t na 2.0t wał axx tłoki też zebrane odprężone głowica z adr szeroki kanał wałek ssący z adr turbo na żeliwie z ihi na kulce o auto wgl nie chce generować mocy jakes może pomysły ktoś miał taki przypadek ?
  3. Potrzebuje adaptera pod jarzmo na swap hebli do audi a4b5 quattro tyl 245/300mm tarcza od s4b6 jarzmo zacisk s4b5 posiada ktoś coś pomorze
  4. Nie pasuje p&p dw czy walbro ma średnicę 39 mm a orginal50 mm i walbro ciągnie tylko z dołu paliwo więc dol kosza trzeba rozciac
  5. tomasl91

    1.8 na 1.8t awt

    Nic o przepustnicy nie wyskakuje problem tkwi z paleniem sterownik poszedł do sprawdzenia czy nie uwalony jest .
  6. tomasl91

    1.8 na 1.8t awt

    mam problem swapowałem 1.8 w audi b5 lift na 1.8turbo awt z polifta wiazka orginalna immo z ecu wyłączone wszystko podłączyłem audi odpaliło lecz prawie zero reakcji na gaz po zgaszeniu już nie odpaliło po odpięciu aaku na chwile i podłączeniu odpala ale znów to samo jest jest błąd 17072 ecm power realy load circuit (j271) p0688-35-00-open circuit .ktoś miałm taki przypadek po zmianie silnika trzeba cos w intalacji przepiac czy jak przekaźniki mam dwa 373 i 30 podmieniałem je i nadal to samo
  7. witam mam problem swapowałem polifta audi a4b5 1.8 125 km na 1.8t awt wsadziłem kompl silnik awt z wiazka i kompem orginalnym europa kostki w skrzynce ecu pasowały podłączyłem immo zostało wyłączone audi odpaliło od pierwszego lecz słabo reagowało na gaz po zgaszeniu już nie odpaliło błod jest o niskim napięciu ecu błąd 17072-ecm power realy load circuit (j271) p0688-35-00-open circuit przekaźniki w skrzynce ecu mam dwa 30 i 373 podmieniałem je i nic to nie daje wiazke przepatrzyłem wygląda ok zauważyłem ze jak z skrzynki ecu wyciagne pomaranczowa kostke lub czarna i włożę to auto odpala ale reakcji na gaz prawie brak i zgasze to znów musze wyjmować te kostki i wkładac bądź aku odłanczac na chwile i znów odpali ktoś swapował taki silnik i miał może take problemy brakuje jakiś przewodów dodatkowych czy cos trzeba w przy kompie piny pozamieniać może ktoś pomoze
  8. 0i jak przekłada diesela na benzynę ?
  9. [ierwsze zaczoł bym od pompy a nie słychac jej nie buczy czy wyje
  10. dziwne cos ze niby rdza sie osadizła no płyn jak jest stary to zmienia barwe nie powiem musisz obserwowac albo zalac nowy płyn znów
  11. no musisz sprawdzic cisnienie ile daje pompa albo podmien ja ale wyglada na nia a tym doładowan to tak jak mówisz sztange to bedziesz widział czy pracuje czy nie
  12. trzeba na miejscu zrobic i trza sie zgrac bo cos grupa nasza cos nie moze bardzo
  13. dobry kiedy jakis spot pany
  14. tomasl91

    wymiana sprzegła

    dzieki dev juz wszystko wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...