Skocz do zawartości

DaveDaveDave

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DaveDaveDave

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

627 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DaveDaveDave

0

Reputacja

  1. ile wytrzymują wam ory kolektory i k03 na launchu?
  2. Mam wydech turboworksa u siebie w 1.8t na 2x tłumikach. Nie polecam, ten syf wypala się szybko.
  3. jeździ pompuje do końca jak złoto, zimna strona od ory volvo i nie ma komplikacji. Teraz tylko remap i można wincy.
  4. Nie tak hop z tym dobieraniem tarczy sprzęgła. Kit spoko, jeżeli mowa twardości pedała to nieco ciężej od zmęczonego docisku. Nie ma tragedii, spodziewałem się gorszego sprzęgła.
  5. materiał na hybrydę do mnie, czas zmienić strone zimną bo zabawa z doginaniem sztangi od gruszki ciągle o sobie przypomina. A tak przynajmniej będzie piękna linia na sztandze. Gdybym miał nieco więcej doświadczenia w temacie, zakładał bym z miejsca zewnętrzny wg.
  6. DaveDaveDave

    Lotka do sedana

    Witam rozglądam się za sensowną lotka do sedana. Czy ktoś próbował spasować cos z bmw f36/f30/f82? Nie chce za bardzo iśc w uniwersalne plastiki dostępne na allegro, wolałbym cos mocno postawionego do góry i najlepiej w prawdziwym carbonie.
  7. problem w tym że sprzedana do rs service z wrocka. Strojenie GTO, więc tutaj jestem pewny że od strony programu wszystko ok. Samochód jedzie i robi wrażenie, teraz tylko sprzęgło w kolejce.
  8. Na pierwszej próbie podczas daily w pewnej firmie wyszły fale dunaju na wykresie, pan nie chciał zrobić powtórki. Z racji że to nie ja byłem hamować, nic nie podyskutowałem. Ogarnę sprzęgło i ruszam dalej na hamownie, bo to jakaś pokraka.
  9. tylko że ja mam bliżej 3 jednak. A w wakacje planuje kucie, więc nie mam zamiaru robić dwa razy tego samego. Docisk s2 nie wydaję mi się aby był dostępny jeszcze.
  10. ale jedno czy dwu, pojęcia nie mam. Mam plan na toczone, dociski i koła mam jakie potrzeba z qs do 240mm. Obicie to też nie problem, gtp z Krakowa się tym zajmuje. Najlepiej będzie jak zrzucę skrzynie, uziemię znowu furę na kilka tygodni, ogarnę na spokojne coś mocniejszego. Docisk na 240mm z VW LTeka bądź czegoś podobnego nie podchodzi? O takich kombinacjach tez słyszałem.
  11. jaki sprzęgło pchali w ANB 5gang? Ktoś ma może jakąś rozpiske?
  12. Pasują idealnie, to jest ory plastik. Bardzo ciasno siada w diekiel, a przetłoczenie na cewki jest bardzo dobrze spasowane. Dzisiaj wleciały semislicki federal 225/45/17
  13. Nie, poprzednik. Do dalszych upów będzie przejście na 7.5 bo LC by się zdał po zakuciu. Na hamowni wyszło 270/370. Wykresu wole nie wstawiać, nie chce też mówic gdzie to hamowałem. Zmontuje opony letnie i ponownie pojadę hamować, jednak już osobiście. Bo ten wynik nawet nie jest orientacyjny. Oryginalne adaptery vw pod cewki. Polecam, wykonanie i pasowanie pierwsza klasa.
  14. icek nie podnosi mocy, a wielkości to nie tyle co po mocach. Oglądaliście kiedyś logi na icku 140 w 1.8t po "programie"
  15. Wydaje mi się że nawet z 1.8 będzie działać. mamy adaptery od SID, ory częsci vw. Prosto z pudełka., myślałem że to bezczelny odlew z chin. A to oryginalna część vw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...