Skocz do zawartości

pilot81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pilot81

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pilot81

0

Reputacja

  1. pilot81

    Remont silnika AEB

    Witam. Generalnie mam nie ciekawe informacje odnośnie motoru który wg poprzedniego właściciela był w bardzo dobrym stanie (rok po jakimś tam remoncie), a kupiony przeze mnie z całym autem jako dawca do mojej Audiczki. Po wyjęciu go z auta okazało się że na 3 garach olej lał się z głowicy po zdjęciu kolektora wydechowego, zresztą nie było miejsca z którego by się nie lał, odma, uszczelki, zimeringi z wszystkiego się lało ale to można uszczelnić. Okazało się po zdjęciu głowicy że luzy są na prowadnicach zaworów wydechowych, że zawory były już niektóre wymieniane. Po zawiezieniu do gościa od głowic, powiedział że jak chce to dobrze zrobić to 20 zaworów + 20 prowadnic i 20 uszczelniaczy. Do tego mycie sprawdzenie szczelności, planowanie obróbka gniazd zaworowych. Zrobiłem efekt taki jak na zdjęciach. Myślałem że dojdą pierścienie i będzie git. Okazało się że tłoki słabo wyglądają, cylindry mają progi, panewki mają rysy prawdopodobnie od piasku i kamyczków które mechanik znalazł w misce olejowej. Masakra- taki remont zrobili. A auto zapitalało jak wściekłe , nie kopciło cicho motor chodził ani szklanek nie było słychać ani łańcucha. Teraz stanęło na tym że zrobi mi gość ten co głowicę robił szlif cylindrów i do tego nowe tłoki, pierścienie i panewki. I teraz pytanie czy tłoki firmy Goetze warto włożyć, czy nie warto. Ceny Mehle, Kolbenschmit i dostępność tłoków +0,25 niż nominał ewentualne +0,50 i więcej trzeba będzie zeszlifować. Ktoś wkładał z was lub miał do czynienia z tymi tłokami Goetze, bo pierścienie to wiem że kładą i są ok. Czekam na wasze sugestie. Pozdrawiam
  2. pilot81

    Spociki Łódzkie

    Witam. Jest ktoś z Łodzi kto mógłby porobić logi dynamiczne w B5 1.8t Q AEB?
  3. Witam. Przechodziłem przez 2 etapy szarpania. Pierwszym okazało się szarpanie spowodowane cewkami co dziwne nowy zamiennik Beru -auto jeszcze gorzej szarpało jak na starych 14 letnich, dopiero wymiana na oryginalne z ASO pomogła + oczywiście świeczki też oryginał. Drugie szarpanie okazało się bardziej odczuwalne , auto powyżej 2500tys. obr. nie chciało przyspieszać, a turbo przy spokojnej jeździe świeciło jakby z pieca hutniczego wyjął (tak jak ktoś wyżej pisał), oprócz turbo kat był czerwony i okazało się że katalizator był zapchany - wymiana na downpipe pomogła. Więc sprawdźcie koledzy jak u was katalizator wygląda.
  4. pilot81

    [B5 AFN] ABS szaleje

    Witam. Ja u siebie mam podobny problem, tzn. zapala się lampka abs i (!) i czasem za chwile gaśnie a czasem świeci się długo. Byłem u kolegi i na Vagu wyszło że wszystkie czujniki są ok, prędkość wszystkich 4 kół czujniki pokazują taką samą ale wyskakuje sporadyczny błąd (brak połączenia sterownika ABS z licznikiem). I teraz moje pytanie, może ktoś miał lub wie gdzie szukać usterki czy licznik się psuje czy sterownik, czy może tak jak piszecie odległości są nieprawidłowe przy czujnikach ( tylko dlaczego prędkości wszystkich kół są takie same) Pozdrawiam
  5. Witam. Ja wam koledzy powiem jaką ja mam instalację. Sterownik Agis, reduktor Zawoli N i wtryski Magic Jet pojedyncze nie na listwie. Powiem tak przed montażem tez dużo czytałem na forum i wg forum na tym zestawie auto nie powinno jeździć tak jak na benzynie dodam że miedź 6mm , a chodzi lepiej jak na pb. Chodzi też o to by mieć dobrego gazownika który się na tym zna. Mi zakładał gaz kolega który zagazawał już kilka 1.8t i wszystkie śmigają. Powiedział że ta moja instalacja i po programie na 180KM też będzie chodzić. Generalnie chodzi tu o pojęciu w instalowaniu i wysterowaniu tego wszystkiego. Jeśli chodzi i sterownik Agis jest mało znany ale posiada największą ilość ustawień ze wszystkich sterowników dostępnych na rynku. Jeśli chodzi o reduktor to jak zobaczyłem takie maleństwo to powiedziałem mu że nie będzie chodzić, ale on mnie ciągle przekonywał żebym się nie martwił. I miał rację. Najważniejsze są ciśnienia żeby trzymał w każdym zakresie obrotów i trzyma, a zapasu ma jeszcze tyle że 200 kucy by ogarnął. Dla zainteresowanych sterownikiem link do strony http://www.drypa.pl/kategoria415_WTRYSKI_AGIS_-_Agis_4_cyl..html Pozdrawiam.
  6. Witam. Ja u siebie mam podobny problem, tzn. zapala się lampka abs i (!) i czasem za chwile gaśnie a czasem świeci się długo. Byłem u kolegi i na Vagu wyszło że wszystkie czujniki są ok, prędkość wszystkich 4 kół czujniki pokazują taką samą ale wyskakuje sporadyczny błąd (brak połączenia sterownika ABS z licznikiem). I teraz moje pytanie, może ktoś miał lub wie gdzie szukać usterki czy licznik czy sterownik. Pozdrawiam
  7. pilot81

    Spociki Łódzkie

    A po nr vin będziesz wiedział co to za model silnika WAZZZ8DZVA062956
  8. pilot81

    Spociki Łódzkie

    Witam wszystkich z tej strony Michał . Mam pytanie z innej beczki. Zamierzam kupić Audi A4 Avant 1.9tdi Quattro lub 1.8T Quattro. Pytanie do Was co wybrać jeśli chodzi o 1.8T to chciałbym ja zagazować. Oglądałem wczoraj jedna w Zduńskiej Woli 1.8T tyle ze wydaje mi się ze brakuje jej mocy tak jakby turbina wogole nie działała. Mam pytanie czy ktoś z Was ma taka Audi dla porównania, albo ma kompa z Vagiem i miałby czas i ochotę pojechać ze mną zobaczyć to auto. Co do lakieru to z tego co własnymi oczami wypatrzyłem była lakierowana pokrywa silnika, błotnik przedni lewy i tylny prawy. Pozdrawiam. Dodam ze dane w moim profilu są to dane Audi mojego taty.
  9. Witam wszystkich. Wczoraj wróciłem z Niemiec nowym nabytkiem. Audi A4 Avant 1.9TDI AFN . Bardzo fajnie autko się spisywało w trasie i mało spaliło ON. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...