Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] ABS szaleje


melon1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam pytanko,a mianowicie nawet teraz gdy nie jest slisko pyz mocniejszym hamowaniu lub gdy zwalniam i p rz pyredkosci okolo 10 km/h zalacza sie abs ... :blink: czego to moze byc przyczyna?? i jeszcze jedno,wymienialem niedawno tarcze i klocki na nowe Boscha... teraz przy hamowaniu czuje jakby drgnaia,im szybciej jade tym bardziej.....czy to moze byc wina wachaczy??mam do zrobienia tylko czekam do 30 :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak miałem, a zaraz potem poleciał mi czujnik ABSu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięty pierścień? U mnie powodował szaleństwa ABSu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wyjąc przegub i na przegubie będziesz widział pierścień obejrzyj dokładnie jak będzie lipny to trzeba zdjąć z jakiegoś starego przegubu ja skorzystałem z zużytych części znajomych mechaników i sobie zdjąłem tylko to nie prosta sprawa trzeba delikatnie ściągać bo może porostu pęknąć i będzie do kosza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie :good:

jest dokladnie tak jak piszesz,przy bardzo wolnych predkosciach tak sie dzieje...tylko tarcze zmienialem z przodu.... :mysli: a z tylu tez te czujniki sa?? moze faktycznie pozdejmuje te kola i delikatnie podobijam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawidłowa odległosc czujnika od koronki 0.6-0.8mm

i sa na kazdym kole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak tylko przy ok 10km/h i jak się zatrzymujesz a abs pompuje to masz czujnik odsunięty od tarczki weź je podobijaj delikatnie, zdejmiesz koło będziesz widział czujnik jeśli zmieniałeś tarcze z tyłu to na bank czujnik się cofnął u mnie było identycznie :good:

jest dokladnie tak jak piszesz,przy bardzo wolnych predkosciach tak sie dzieje...tylko tarcze zmienialem z przodu.... :mysli: a z tylu tez te czujniki sa?? moze faktycznie pozdejmuje te kola i delikatnie podobijam....

tak zrób najtaniej najskuteczniej bo wkurza taki głupiejący abs :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sobie spokój z odległościami, podobijaj te czujniki tylko delikatnie i daj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na vagu jakie masz prędkości na kolach i może coś pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blok ABS

bloki pomiarowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitać :hi:

też podpinam się pod temat. A mianowicie. Jestem świeżo po wymianie tarcz i klocków wszystkie cztery koła. Tarcze FEBI klocki TRW.

Do wymiany nie miałem problemu z ABS

1. teraz gdy jadę bardzo wolno i naciskam hamulec słychać załączenie ABSów, (nigdy tego wcześniej nie było)

2. przy prędkości ok 110-120 km/h zapala sie kontrolka żółta ABS, po wyłączeniu zapłonu i zapaleniu od nowa silnika jest ok.

Proszę dać jakieś namiary co może być nie tak.

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...