Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] ABS szaleje


melon1

Rekomendowane odpowiedzi

złe odleglosci czujników od koronek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wcześniej było ok

ale załóżmy że to jest ten problem --->

cz da się ruszyć czujniki ABS jeśli całe życie od nowości tam siedzą? nie uszkodzą się podczas wbijania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki sa montowane na wcisk i mozna nimi ruszac

własciwa odległosc 0.6-0.8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wcześniej było ok

ale załóżmy że to jest ten problem --->

cz da się ruszyć czujniki ABS jeśli całe życie od nowości tam siedzą? nie uszkodzą się podczas wbijania?

kolego u mnie też od nowości pewnie nie ruszane a ręką dały się wyjąć :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam denerwujący mnie problem,mam nowe tarcze i klocki,może ktoś opisać jak ten czujnik wygląda,czy np.dobijać ten czujnik z (zewnątrz) auta czy można to zrobić od spodu lub na kanale bez ściągania koła,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód czy tył ????

musisz zdjąc koła bo inaczej bedzie problem z regulacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn co przod czy tył???tarcze i klocki mam nowe w przodzie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam o która os Ci chodzi

czujniki masz w zwrotnicach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem o ktorą oś mi chodzi,poprostu chodzi o te czujniki czy pierścienie,jak je poznac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz co do zapalania się kontrolki ABS podczas jazdy ok 120-130 km/h pojawił się błąd

po sczytaniu VAGiem

00290 - ABS WHEEL SPEED SENSOR. REAR LEFT (G46)

w kodach błędów tzn

00290 P1726 Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie – G46

tzn że tylko ten jeden lewy tylni czujnik mam dobić? i jeszcze pytanko jak to zrobić żeby go nie uszkodzić,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)faktycznie dobilem delikatnie kazdy z czujnikow abs i po problemie:D:D

:good: :good: widzisz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

no ale do tego potrzebne było 3 strony pisaniny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no proszę siew nie śmiać z niedoświadczonych mechaniorów, ja w przyszłym tygodniu wjeżdzam na kanał, o finale poinformuje tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko.

Dzisiaj mam zamiar wymienić czujnik ABS z przodu z prawej strony i pytanie jak przygotować to gniazdo na czujnik??? WD40??? Czy jakoś na sucho cos podskrobać i szmatką??? Takie z d*py pytanie, ale wolałbym czegoś nie uszkodzić... :mysli::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna troche psiknąc WD albo płynu hamulcowego

nastepnie wysunac czujnik, wyczyscic gniazdo i włozyc nowy czujnik

prawidłowa odległosc czujnika od koronki 0.6-0.8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki dzięki. [br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 08:08_________________________________________________Czujnik wymieniony, nawet ta tuleja mocująca go i przez jakies 30 min było git... a potem znowu to samo, a nawet gorzej. Świeci się kontrolka ABS i ESP oraz brak ABSu... :wallbash:

Na VAGu jest cały czas błąd tego czujnika... czy to wina regulacji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik ori??

odległość od koronki można sprawdzić ale może to wina przewodów/wtyczki, sam działasz czy jakiś mechanik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...