Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] ABS szaleje


melon1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od czasu do czasu ostatnio coraz czesciej zapalaja mi sie kontrolki czerwona hamulcow i miga i zolta okragla abs pozniej gasna z hamulcami nic sie nie dzieje ostatnio 3 miasiace temu wymienialem klocki przod i tyl oraz remontowalem gore pompy abs czy ktos mial podobne objawy Moze to jakis czujnik nawala

VAG ?????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leciutko go odsunąłem i narazie jest dobrze. Dzięki Góral.tz. :good:

Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela.

Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce.

Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy czujnik BOSHA wraz z tulejką mocującą FEBI... niektórzy wymieniają na TOPRANA czy tam TORPANA i jest git... może faktycznie jest gdzies przebicie.

A taerz bądź mądry i znajdź tu w Wawie dobrego fachurę od elektroniki. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Obejrzyj dokładnie przewody. U mnie także wariował ABS. Próbowałem dobijać czujnik i wszystkich opisanych tu myków, aż dzisiaj zauważyłem, że przewody od czujnika ABS są po porostu przetarte.

Marek

A w którym miejscu mniej więcej???

Czujnik mam nowy, więc w grę wchodzi raczej od kostki w stronę sterownika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela.

Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce.

Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna???

Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki.

Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu,

ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność.

Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela.

Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce.

Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna???

Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki.

Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu,

ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność.

Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować.

Dzięki za info. :good:

Nie odpuszczę, będę dłubał. :decayed:[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 19:08_________________________________________________

Było dobrze kilka dni i znowu to samo... już mnie ch..j strzela.

Nowy czujnik, nowa tulejka mocująca, regulacja i kupa - na VAGu prawy przód pokazuje z d*py prędkości: 1, 2, 3, 4 i odrazu 15, 25, 17, 40... jawnie robi co chce.

Mechanik mówił żebym kable u jakiegoś elektronika sprawdził - bo może jest gdzieś przetarty itp. Jest dobrze, a nagle jest jakieś wzbudzenie - myślicie, że to może być przyczyna???

Wyjmij półoś i zobacz w jakim stanie jest koronka na przegubie. Miałem podobny problem z tylną koronką, pomogła dopiero wymiana koronki.

Objawy miałem podobne w VAG`u, świrowała prędkość. Wadliwa koronka była w wizualnie dużo lepszym stanie od innej którą znalazłem w garażu,

ale okazało się, że była w połowie obwodu lekko przetarta, przez co czujnik łapał inną oporność.

Po wymianie koronek (założeniu innych, ze starych tarcz) i włożeniu czujników nie musiałem ich nawet regulować.

Będę wymieniał przegub akurat z tej strony co czujnik szaleje i mam pytanie takie profilaktyczne: jak dostać się do tej koronki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koronke masz na przegubie, to z przodu

z tylu masz na tarczy od wewnetrznej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...