Skocz do zawartości

FiFi91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O FiFi91

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia FiFi91

0

Reputacja

  1. Jeżdżę na AP około 6 miesięcy i powiem że jest spoko, dość komfortowo jak na gwint, dobrze wybiera nierówności, nie ma efektu betonu! Choć na moje oczekiwania mógł by być sztywniejszy. Polecam.
  2. Podpora wału ?? Przy zmianie torsena obadałeś ją?
  3. Żulte poli... Fajnie, gdzie montujesz? Ja jeże na czerwonym i jest troszki sztywniej. Jak zamontujesz daj znać, jestem ciekaw Twojej opinii.
  4. Coś będziesz kombinował z torsenem? Czy tylko podmiana ?
  5. Dzięki za info(zastosuje u siebie), będę obserwować Twój temat :-) Fajne mody robisz :-) trzymać tak dalej
  6. To spoko :-) i jak trzeszczy troszkę z tyłu ?? :-D U mnie na tzw. " zimnym" trzeszczy a jak już się rozgrzeje to jest cisza :-P No ja właśnie na jesień - zimę będę robić przód no i już mam całe poli - czerwone i zastanawiam się czy nie wymienić na żółte (wcześniej jeździłem Japończykami i tam układ kierowniczy był mega czuły i skręcał tak jak ja chciałem a tutaj jest taka bułeczka :-D) PS. O co chodzi z tym sztywnym drążkiem kierowniczym? Na czym polega różnica?
  7. Też założyłem czerwone poli na tył bo bałem się że będzie beton i podobnie jak Ty uważam że jest za mało sztywno choć czerwone Poli właściwościami zbliżone są do serii. U kolegi w BMW wcielaliśmy żółte to różnica w samej elastyocznysci poli w rękach lub na wachaczu jest znaczna - to prawie beton i tam jest sztywno podczas prowadzenia. Na przodzie też zakładałeś poli ?? Nie zastanawiałeś się nad zmianą tulei w sankach na aluminiowe, wyeliminowało by to ruchy sanek podczas nagłych zmian kierunku jazdy i itp. tak sądzę przynajmniej (bo to kawał guuumska-poliuretanu)
  8. Bardzo ładnie :-) Z czego zacisk i jaka (z czego)tarcza?
  9. Jestem pod wrażeniem jakości wykonywanej pracy :-) też rozbierałem u siebie dyfer i również zastanawiałem się nad luzem występującym w mechanizmie różnicowym ... Jaki jest dopuszczalny i jak go sprawdzić ? Do składania polecem paste-szczeliwo HYLOMAR testuje to jakiś czas i nie skleja dwóch elementów do siebie jak sylikon a trwałe uczelnia i pomimo upływu czasu pozostaje w lepikiej konsystencji (jak pierwotnie). Powiedz proszę jakie łożyska Ci poleciały? I na co zwróciłeś uwage, co było zużyte ? No i kiedy bierzesz się za skrzynie ponieważ jestem bardzo zainteresowany Twoją relacją z pracy.
  10. Zaciski tył dajesz Ori czy większe? Adaptery pod zaciski przód sam robisz ?
  11. A tak z ciekawości apropo rozpórki tył (górna) do bagażnika masz coś konkretnego na myśli czy samoróbka ??
  12. Z kat kolego takie cukiereczki dorwałeś???(jakiś link bym na priv poprosił ) rozpórka na tył do quattro ??
  13. Cześć Muszę wymienić podporę wału, moja już dokonała żywota. Jest dostępna podpora NTY za około 230 pln oraz doszukałem i dodzwoniłem się do OLKUSZA POLIURETANY i tu mi zaproponowali za kwotę 200 pln zalanie podpory w poli. Zapewniając mnie przy tym iż, poli będzie zalewie troszki mniej pracować niż orgniał (zamiennik) gumy. I tu są moje pytania: Czy podpora NTY jest dobra(trwała) ?? Czy ktoś jeździ na podporze z poli lub zna kogoś kto jeździ na tym??
  14. Cześć, Od wczoraj jestem posiadaczem a4b5 1.8T w quattro w czystej benzyne, witam wszystkich?.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...