moras22 Posted February 24, 2019 Posted February 24, 2019 (edited) Witam. Przedstawiam wam mój poprzedni samochód jak i nowy nabytek. Poprzednio 1.8 turbo fwd aktualnie 2.8 quattro, oba w sedanie. Plany mam bardzo duze odnosnie aktualnej bazy, zapraszam do obserwowania tematu i komentownia, bede na biezaco uzupelnial jezeli bedzie jakies zainteresowanie moim tematem. Jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć o obecnej b5 to jedz w dół ! Edited July 13, 2020 by moras22
moras22 Posted February 24, 2019 Author Posted February 24, 2019 (edited) Aktualne 2.8 AQD 193 hp sedan quattro bez lpg.. Plany na najblizszą chwile to kupno swapu, myslę nad 2.7/4.2 aktualne zmiany: -front zderzak ori s4 b5 - grill fake rs4 - przyciemnienie szyb przod, tyl, szyberdach - felgi ori made in spain rs4 b7 - zderzak tylny ori s4 b5 sedan - końcowy tłumik magnaflow (POLECAM) - Plany ; ogarnięcie blacharki, kupno progów z s4 Edited March 20, 2019 by moras22
moras22 Posted March 5, 2019 Author Posted March 5, 2019 (edited) aktualny front: zmieniony zderzak przód s4 , grill rs4, lusterka malowane plastidipem na czarno w polysku, pomalowany dach na czarny polysk, przyciemnienie przedniej szyby "przeciwsłoneczny" pas. i tak... zamierzam robić ją na fake s4 b5 ale tylko do czasu, w planach mam też swap na 2.7BES w tym roku i docelowo 330hp powinno pyknąć na start 2k19 poprzednio: Edited March 27, 2019 by moras22
moras22 Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 (edited) 2.7 biturbo dzisiejszy zakup Edited March 16, 2019 by moras22
granatowy Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 Jakie felgi miałeś w granatowym samochodzie ? ASA ? Jaki rozmiar opon ? Pokaż zdjęcie felg w srebrnym. Czarne szyby kiepsko wyglądają. 1
moras22 Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 (edited) 15 godzin temu, granatowy napisał: Jakie felgi miałeś w granatowym samochodzie ? ASA ? Jaki rozmiar opon ? Pokaż zdjęcie felg w srebrnym. Czarne szyby kiepsko wyglądają. 215/35/19 felgi to dare bbs LM aktualne felgi do srebnego: (sam malowalem ) co do szyb, to kwestia gustu. Edited March 17, 2019 by moras22
longer_xd Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Widzę dzieje się Powiedz mi jak było po przesiadce z 1.8t na 2.8 V6? Który silnik daje więcej frajdy z jazdy i który byś bardziej polecił na co dzień do samochodu na dłuższą metę? Jestem ciekawy bo sam mam 1.8t i zastanawiam się jak by to było z 2.8
KikiTBG Posted March 18, 2019 Posted March 18, 2019 Plany zacne, powodzenia ;) po swapie będzie to bardzo ładnie latało ?
moras22 Posted March 20, 2019 Author Posted March 20, 2019 W dniu 18.03.2019 o 17:19, longer_xd napisał: Widzę dzieje się Powiedz mi jak było po przesiadce z 1.8t na 2.8 V6? Który silnik daje więcej frajdy z jazdy i który byś bardziej polecił na co dzień do samochodu na dłuższą metę? Jestem ciekawy bo sam mam 1.8t i zastanawiam się jak by to było z 2.8 Dzieje, dzieje czekam na sprzęgło dwutarczowe aktualnie do 2.7 jakoś w kwietniu dopiero będzie Szczerze, w 1.8t miałem filtr stożkowy w obudowie na zasadzie działania filtra CDA i wydech przelotowy ale jako tako słabo było czuć moc, w 2.8 czuć jak doda się gazu od razu rwie budą do przodu i jest większe uczucie przyspieszenia jakby w dieslu tyle ze w 2.8 od razu po dodaniu gazu i generalnie do takiej jazdy i spokojnego wyprzedzania to ten silnik w tej budzie jak najbardziej, nie ma sie ochoty zwiększać mocy bo jest jej wystarczająco do wszystkiego. Ale, że jestem uparty i nie lubie mieć seryjnego auta to wrzucam i lubie miec czym depnac 2.7 tylko minusem jest spalanie, 8.4 to najniżej jak mi się udało zejść na trasie, tak przewaznie to 10l/100 trzeba liczyć i to tez przy rozsadniejszej jezdzie. Raz mi się udało wejść na 25l/100 według komputera na liczniku ale to przy zabawach w terenie. Jakby co to mój aktualny silnik moge komuś odsprzedać, dogadamy się z ceną ?
moras22 Posted March 20, 2019 Author Posted March 20, 2019 (edited) W dniu 18.03.2019 o 21:29, KikiTBG napisał: Plany zacne, powodzenia po swapie będzie to bardzo ładnie latało ? mozliwe ? Tylko średnio przewiduje, że w tym roku silnik znajdzie się w budzie apetyt rośnie na coraz więcej i większe graty.. trzeba korzystać póki silnik na wierzchu Edited March 20, 2019 by moras22
moras22 Posted March 26, 2019 Author Posted March 26, 2019 Pare rzeczy doszło, pare dojdzie na dniach
moras22 Posted March 27, 2019 Author Posted March 27, 2019 (edited) Dzisiaj troche więcej paczek dla potomnych, flansze różnią się między s4 a a6 c5.. w turbinach k03 po lewej z s4 a po prawej z a6.. czeka mnie przeróbka. w jednej z paczek przyszły downpippe 3 cale.. i skrzynia oraz most, juz umyty jutro bede malowal iii aktualnie front wyglada tak: Edited March 29, 2019 by moras22
moras22 Posted March 30, 2019 Author Posted March 30, 2019 (edited) Już nie wiele do skompletowania, połowa kwietnia myślę, że będzie montaż ? sprzegło 2 tarcz custom wiazka europejska pompa 044 skrzynia dqt most dak lewarek zmiany biegow downpipe 3" bandaz termiczny 1.5mm uszczelki itd. płytki EGT od sida 2x wahacze kpl przód wysprzeglik lozysko oporowe i masa innych o ktorych zapomnialem pierdolach. czekamy na Oleje i filtry, rozrządy nie rządny itp i mozna zaczynac zabawę 12/04/19 pare rzeczy porobilem: -zaslepione sai - wymiana uszczelek pod pokrywami zaworow - uszczelnienie miski olejowej + czyszczenie - wymiana oleju -modyfikacja ECU, zmiana softu na manual z automatu + usunięcie blokady prędkości do 300km/h, usunięcie sai, 2 tylnych sond + kodowanie. - Wymienione obie płytki EGT od sida i zalane sylikonem. - zaspawanie redukcji na sprzegło 2 tarczowe. - korekcje korpusu skrzyni biegów pod 2 tarcz -wymiana lozyska oporowego -wysprzeglika -czyszczenie przepustnicy + uszczelnienie /węży z dolotu. -malowanie pokryw zaworów na czarny połysk. W przyszłym tygodniu/następnym wróci ecu razem z wiązką europejską zmodyfikowaną pod moje cewki. Na szybko przekładka i wyciągamy 2.8 i wsadzamy 2.7 No i musialem kupic tego dziada zeby dzwignac silnik przynajmniej bedize latwiej wsadzic i wyciagnac z budy. 16/04/19 -umyłem cały silnik, znalazłem kilka przewodów przetartych z podcisnienia, zostaje pomierzyć średnice/kupić opaski i przełożyć na sprawne, ominąc sterowanie DV i dodać kilka opasek na przewody. zakupiłem zwrotnice z s4 b5, na przód wpadnie zestaw hamulców 345 tyl 325 Edited April 18, 2019 by moras22
moras22 Posted April 21, 2019 Author Posted April 21, 2019 (edited) Przymiarka felg, dystans nie bylby potrzebny ale mam obawe, że będzie mi ocierać opona o zwrotnice wahaczy górnych, założyłem 17mm na próbę ale za mocno wystawają.. będę musiał zakupić 5mm na tył. Oponki juz zamówione podobnie jak progi z s4, czekam na ECU i wiązkę i bierzemy się za rozbiórkę przoduu pózniej malowanie progow, dokładka zderzaka przedniego i malowanie zderzaka tylnego z s4 i przekladka bodykitu. Az się nie moge doczekać ? + w wolnej chwili odswieżyłem Y środek z dystansem 17mm dystans 17mm bez dystansu z dystansem 17mm Edited April 24, 2019 by moras22
VRGOOD Posted April 22, 2019 Posted April 22, 2019 Nieźle jedziesz z tematem!! W jakie moce celujesz ? Powodzonka w projekcie
moras22 Posted April 22, 2019 Author Posted April 22, 2019 (edited) 8 godzin temu, VRGOOD napisał: Nieźle jedziesz z tematem!! W jakie moce celujesz ? Powodzonka w projekcie Na razie nie wiele, 330hp i 500Nm ale jak będzie się dobrze sprawować silnik skrzynia itd. to będę celował +100hp. Sprzęgło kupiłem mocniejsze do 800nm, żeby było w zapasie tak samo pompe paliwa, na jakies 600hp Jakby ktoś potrzebował custom sprzęgła to mogę załatwić [do 800Nm] ?? Edited April 22, 2019 by moras22
moras22 Posted April 24, 2019 Author Posted April 24, 2019 (edited) przegląd zrobiony wczoraj a dzisiaj odebrałem od wulkanizatora felgi z zalozonymi oponami, niestety brakuje mi pierścieni.. jutro postaram się je załatwić ew. zamówić. no i będzie potrzebny dystans, bo będzie haczyć w środku opona.. prawdopodobnie tylko 5mm dystans wpadnie ew. 10mm bo będzie za bardzo wystawać felga.. ale temat w ruchu i nie zamierzam dopuścić do tego aby felgi wystawały poza obrys nadkola.. i tak może jest balon ale naciągu nie chce już Zobacze jak będą siedzieć te 19 i ewentualnie troche się go obniży ale, też nie będzie nie wiadomo jakiej gleby. 1/2cm od opony chce zostawić luzu takie foto na szybko, będą pierścienie to porobie więcej i w lepszym kadrze w przyszłym tygodniu zwiększę swoją aktywność w temacie, także zachęcam do obserwowania bo zacznie się robić na prawdę ciekawie? Edited April 24, 2019 by moras22
moras22 Posted April 26, 2019 Author Posted April 26, 2019 (edited) założone i musiałem dać dystans 15mm bo by nie weszły.... z tyłu między zwrotnice wahacza jest na tyle luzu, że przechodzi karta na punkty z shella a koła niestety wystawają... myślę, co z tym fantem zrobić.. a no i tak wiem, koza pójdzie w dól w swoim czasie spokojnie zmiana wezykow podcisnienia na wytrzymalsze, wywniosowalem ze jednak wpadnie gwintowane zawieszenie.. klima sciagnieta, w srode działamy? Edited April 30, 2019 by moras22
moras22 Posted May 1, 2019 Author Posted May 1, 2019 (edited) z dniem 1.05.19 zaczynalem demontaz, najpierw poszla skrzynia, teraz czas na silnik, jak starczy czasu to nawet i dzis wyciagam most ? Cytat dzisiaj na spokojnie, silnik przygotowany do wyciągania, jutro transport zurawia i wyciagamy z budy. Ktoś chętny na jakieś graty z 2.8 lub z 1.8t? posiadam pare rzeczy np. dolot itp. silnik 2.8 caly zostaje jedynie moge pozbyć się wiązki czy czegoś z osprzętu Edited May 1, 2019 by moras22
moras22 Posted May 2, 2019 Author Posted May 2, 2019 (edited) lecimy z tematem Cytat silniki wyciagniete, podwozie zakonserwowane, mechanizm lewarka zregenerowany i zmieniony, mocowania interc. itd porobione ostatnie poprawki 2.7 bit i skrzyni iii mozna wrzucac. Edited May 2, 2019 by moras22
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now