Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 Q Tiptronic Słabo przyśpiesza


Damian_1821

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o sprawdzenie logów - auto słabo ciągnie.

Pacjent: A4 B5 2.8 Q Tip 99'

Logi statyczne:

Grupy: 000,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,092,095 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,023,024 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 099,101,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 030,032,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi dynamiczne:

Grupy: 001,002,120,001,002,120,001,002,120 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Drugi log na LPG (pomyłkowo), a trzeci (właściwy) na benzynie

Grupy: 003,004,005,003,004,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,023,024,010,023,024 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pierwszy log na LPG, drugi na benzynie

Grupy: 099 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Przedwczoraj wykasowane błędy, dziś po logach powróciły te:

Autoscan

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 3B0 907 551 Q

Component: 2.8L V6/5V 0003

Coding: 05751

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

17966 - Throttle Actuator (G186): Electrical Malfunction

P1558 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 8D0 927 156 AR

Component: AG5 01V 2.8l5V RdW 2526

Coding: 00001

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8D0 907 389 E

Component: ABS/ESP allrad D36

Coding: 04297

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8D0 820 043 N

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D58

Coding: 00060

Shop #: WSC 71251

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 920 900 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D09

Coding: 00062

Shop #: WSC 73571

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0X9254130

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: Bit teA dre ss

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8D0 862 257

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16

Coding: 12865

Shop #: WSC 62731

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range

Controller: 4B0 907 357

Component: LEUCHTWEITEREGLER D003

Coding: 00012

Shop #: WSC 06325

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś kiedykolwiek świece? Jesli nie to zmien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuje się dowiedzieć czy świece były wymieniane (logi z auta znajomego z którym w tym tygodniu mam słaby kontakt - gdy on jest w domu ja w pracy i odwrotnie) - z ciekawości, z której grupy to wyczytałeś?

Przepływka wygląda na sprawną, a co do reszty jestem zielony, bo nie potrafiłem znaleźć nigdzie informacji jak powinny wyglądać logi ze zdrowego silnika.

Czy z fazami rozrządu wszystko ok? Jakiś czas temu wymieniane były łańcuszki na rozrządzie, bo jeden się zerwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- z ciekawości, z której grupy to wyczytałeś?
zapewne po części z wariującego BTDC na biegu jałowym . Kąt wyprzedzenia powinien być stały , u mnie trzyma się 14,3 st.

Przepływka trochę mało pokazuje powietrza . Albo nieszczelność w dolocie albo pada . SPrawdziłęm u siebie i na ostatnim logu przy 5 tys RPM mam 143 g/s . Przy 6 tys było coś okolice 160 g/s .

Aby obejrzeć jak działają zmienne fazy zloguj dynamicznie kanał 93 i 90 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...