Grzesiekkbc Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam, dzisiaj kupiłem kpl wtrysków 216 i teraz mam pytanie co i jak poustawiać by to auto paliło jeździło na dzień dobry. Mam w samochodzie pompę od AFN, komp 16 bit AHU, wtryski AFN. Na ile ustawić dawkę? Czy kąt wtrysku się mocno zmieni bo teraz mam około 50.
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 kat wtrysku sie zmieni na jakies 30 pare jednostek tak bylo przynajmniej u mnie i dodatkowo zmniejszy sie dawka paliwa na jalowym ale na 216 mozna miec troche nizsza to nie bedzie wtedy dymic za mocno
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Kąt wtrysku tak jak kolega pisze do ustawienia. Jeżeli chodzi o dawkę to proponuje Ci indywidualnie ustawić bo masz wszystko z innej parafii teraz moim zdaniem celuj między 2.0 a 3.0 jak będzie przebierał to mu zmniejsz trochę,przejedź się i zobacz czy nie robi zadymy:wink: Aha jeszcze jedna sprawa nie masz problemów z kątem wtrysku powyżej 2000-2500 ? bo fala jest inna niż w ahu.U mnie po zamianie fali na inną kąt wtrysku sie rozjeżdżał powyżej tych obrotów
Grzesiekkbc Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Co masz na myśli mówiąc o rozjeżdżaniu się w wyżej wymienionych obrotach? Ogólnie dziś założyłem te 216 i efekt jest taki że jedzie lepiej ale kopci jak licho i co najgorsze myślałem że wtryski wyeliminują tak jak by wieszanie się silnika a tu d*pa dalej to jest. Czy to nie o tą falę chodzi bo w tym przedziale się to dzieje.
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Kąt wtrysku tak jak kolega pisze do ustawienia.Jeżeli chodzi o dawkę to proponuje Ci indywidualnie ustawić bo masz wszystko z innej parafii teraz moim zdaniem celuj między 2.0 a 3.0 jak będzie przebierał to mu zmniejsz trochę,przejedź się i zobacz czy nie robi zadymy:wink: Aha jeszcze jedna sprawa nie masz problemów z kątem wtrysku powyżej 2000-2500 ? bo fala jest inna niż w ahu.U mnie po zamianie fali na inną kąt wtrysku sie rozjeżdżał powyżej tych obrotów wlasnie powiem ze u mnie tez jest pompa od afn i tez mam problem z katem wtrysku... moze tu tkwi problem ?? na poczatku myslalem ze to moze wina napinacza rozrzadu ewentualnie kola pasowego walu ale moze jednak przyczyna jest w pompie ?? ja wymienialem pompe razem z rozrzadem wiec ciezko mi powiedziec czego to wina wczesniej na starej pompie i rozrzadzie nie mialem czegos takiego u mnie sie dzieje tak ze rano lub po spokojniej jezdzie jest ok ale jak pojezdze ostrzej potrafi mi sie kat opoznic o 7 jednostek nawet....
Grzesiekkbc Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Ogólnie czym się objawia to opóźnienie u ciebie? Coś się dzieje w pracy silnika?
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 niczym dziwnym poprostu na vagu skacze kat wtrysku w bs 000 a tak nie powinno byc raczej
Grzesiekkbc Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 U mnie mam inny problem, ogólnie silnik wpada w coś dziwnego, szarpie, dławi sie, pracuje jak by miał 1 gar nie aktywny. W czasie jazdy i na postoju tak ma i dzieje się to po przekroczeniu 2500obr z nogą w podłodze. Jak się jedzie spokojnie to nic się nie dzieje. Muszę sprawdzić jeszcze czujnik położenia wału (czytając fora dieslowskie chłopaki podają tam taką możliwość). No chyba że to pompa wtryskowa. Sam już nie wiem :/ Miałem nadzieję że to wtryski dają popalić ale po wymianie jest to samo. Posprawdzam jeszcze ten kąt i dawkę może to coś wyjaśni.
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 to sprawdz u siebie jak u Ciebie na vagu zachowuje sie dawka paliwa i kat wtrysku
Grzesiekkbc Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Napisz jak możesz co dokładnie włączyć w VAGu. Ogólnie potrafię te sobie co nie co sprawdzić i ustawić ale wolę zapytać. Dawkę wiem gdzie się sprawdza i kąt. Na którą grupę patrzeć w czasie jazdy?
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 zrob najlepiej komplet logow i wklej wtedy bedzie jakis podglad na wszystko
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Jeszcze jak miałem paska 1Z to wsadziliśmy tam kilka różnych fal,wyższych no bo jak fala wyższa to lepiej pojedzie,ale gówno prawda.Fala musi być taka jak komp bo inaczej się dzieją cuda z kątem wtrysku powyżej danych obrotów.Wyższa fala jest dobra ale bez modyfikacji kompa nie przynosi większych korzyści.
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 ale masz dopasowany kąt wtrysku pod fale?
grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 a tego to nie wiem heh ale raczej tak
Wajsik86 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 na temat programowania to niestety Ci nic nie powiem bo dopiero zaczynam sobie o tym czytać,ale z doświadczenia wiem ze norniki i fala inne niż komp powodują przestawienie kąta wtrysku
Grzesiekkbc Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ogólnie po ostatnich logach chłopaki twierdzili że mam dmuchnięte jak do świeczki ale jakim cudem się to zmieniło skoro po zrobieniu softu wszystko grało i jeździło super. Słuchajcie a czy potencjometr pedału gazu może dawać złe sygnały do kompa? Powiedzmy że każe dać 10x więcej paliwa niż powinien (takie moje myślenie). Pytam bo mój coś szwankuje i po odpaleniu auta nie reaguje od razu na wciśnięcie gazu, trzeba odczekać moment i dopiero działa. Mam kupiony inny ale z jego wymianą to matko i córko ile się trzeba o rozkręcać żeby dojść do niego. I jeszcze jedno bo doczytałem w końcu gdzie powinna znajdować się wtyczka od czujnika położenia wału (kazano mi sprawdzić oporność w Omach). Powinna być na ścianie grodziowej jak na foto, ja sprawdzając u mnie nic takiego nie znalazłem. bez*tytułu.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl i filmik komory w mojej a4 (sory za jakość ale miałem tylko fona pod ręką) na którym nie widać żadnej kostki na ścianie żeby była. Podpinałem dziś vag-a i tak: - kąt wtrysku zmienił się nieznacznie z 49-52 na 50-53 - dawka paliwa zmieniła się na 6.4 wiec dałem ją max w dół ile się dało vagiem i mam teraz 3.2 Nie mogąc się połączyć z początku vagiem 311 uruchomiłem PL VAGA i w błędach miałem błąd: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania-błąd sporadyczny moje logi Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Log (3 - 008)
grabson765 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 z jakiego silnika miales te wtryski od 110? afn?
Wajsik86 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 216 to raczej nie afn:wink: nastawnik też zmienia reakcję na gaz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się