Skocz do zawartości

godski

Pasjonat
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O godski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia godski

0

Reputacja

  1. Niestety wymiana czujnika nie pomogła. Czujnik jest sprawny. Instalacja, bezpiecznik oraz żarówki również. Prawdopodobnue trzpień w skrzyni który dociska czujnik mógł polec. Ale nie na 100 %. A koszt masakryczny. Trzeba skrzynię ściągać. Ja to mam pecha. Nigdzie nie czytałem o takim przypadku.
  2. przy kazdym uruchomieniu silnika buczalo i inne dzwieki?? Tak jest. Teraz jest ok.
  3. Ja kupiłem podróbkę za 100 zł u znajomych. Mam 230 KM zrobione. Przestało buczeć i trzeć. I wreszcie zmieniłem filtr paliwa. Przy starej pompce po wymianie filtra była dźwiękowa tragedia.
  4. drogie te znajomosci... zwyczajowo wylaczenie 2giej sondy to koszt max 200 pln, po znajomosci powinno byc troche taniej, a jesli planujesz robic program (chip) to wtedy tuner powinien wylaczyc sonde w cenie. Program już dawno jest. 230/330 . Warszawa. Drogie miasto. Może ktoś na priva poda tunera w pobliżu W-wy który to ogarnie za dwie stówki?
  5. Uwaga. Po wymianie może być konieczne programowe usunięcie drugiej sondy w BFB. U mnie niestety pali się kontrolka awarii silnika. A wyłączenie programowe drugiej sondy to najtaniej po znajomości 4 stówki... . Downpipe brany tutaj na forum. W tym wątku zdaje się.
  6. A do silnika BFB w B7 jaki numerek czujnika? U mnie po wymianie nadal brak światła cofania. Co to może być? Skrzynię trzeba rozbierać?
  7. Gregor. Ile wyłączenie drugiej sondy kosztuje? Moze być priv. Bo w okolicach W-wy chore pieniądze.
  8. U mnie niestety świeci się kontrolka silnika po wymianie. A miała się nie świecić. Co robić? Zakładać druga sondę???
  9. Jaki numer tej pompy VDO? Pasuje plug@play?
  10. Tylko to nie jest numer katalogowy.
  11. Tak myślałem, że 200@300Nm z tymi przełożeniami będzie już w miarę przyzwoicie W duże przeróbki też nie chcę iść bo to tak jak napisałeś duże koszty, a ja nie potrzebuję ścigać się ze świateł tylko sprawnie wyprzedzić w trasie i to wszystko - ja wiem że jedno przekłada się na drugie ale też gdzieś trzeba znaleźć kompromis dla siebie. Rozmawiałem już z gregorem10 i myślę, że do niego pojadę (no chyba że jeszcze kogoś mi polecicie?). Z KR nie jest daleko, od razu wystroi mi LPG, a z tego co mówił, to robi fajnie program bo nie robi charakterystyki jak w dieslu że przy 2000obr wciska w fotel, a potem przestaje jechać tylko podnosi cały zakres harmonijnie w górę, a o to mi właśnie chodzi O! widzisz, niezły zestaw - jakie to koszty mniej więcej za graty + robocizna? Wtryski są te same co w BEX-ie? Jeżeli tak to mam całą listwę, K04-15 w dobrym stanie to jaki koszt? Można dołożyć IC prawy od BEX-a wystarczy czy trzeba rzezać coś centralnego? Sprzęgło i tak pewnie kiedyś będę musiał zmienić bo ma już >180kkm nalatne, więc wtedy można założyć jakieś mocne od Sharana albo jakiegoś diesla i będzie git BEX+Q jedzie w miarę, ale szału nie robi. Byle jaki turbogrzechotnik sprawia wrażenie dużo mocniejszego... choć to tylko wrażenie, bo BEX przyspiesza sprawnie. Ewidentnie brakuje Nm, powinno fabrycznie być 190KM/300Nm. Grzechotnik robi wrażenie mocniejszego bo przełożenia są dobrane inaczej, choć tak jak piszesz to wrażenie bo w pomiarach wychodzi prawda. Inna sprawa, że czasem jeżdżę Laguną III 2.0dCi 150@340Nm przy redukcji bardzo to przyjemnie przyspiesza w okolicach 150-180km/h. Natomiast nieprzyjemnie jest przy niższych prędkościach bo te 340Nm ma już przy 2000obr i daje to efekt takiej szarpanej jazdy co właśnie w dieslu mnie denerwuje (prócz oczywiście klekotu). EDIT: I jeszcze jedno pytanie - z tego co czytam to każdy poleca wywalenie katalizatora i założenie DP, a co w sytuacji kiedy nie chcę wywalać katalizatora? Na ile ogranicza mnie fabryczny katalizator? Nie pamietam kosztów . Dawno robiłem. Nowe turbo koło 3 tysięcy. Wtryski nie takie jak W BEX. Większe. Drugi cooler pomoże ale centralny najlepszy.
  12. K04-15 plug and play, Wtryski od TT 225 KM, nieduży cooler z przodu + sofcik szyty na miarę i masz 230/330. Sprzęgło seryjne wytrzymuje jesli za często nie szalejesz. Poszedłem tą drogą i nie żałuję.
  13. Gra nie warta świeczki. Za kilka tysięcy kupisz 1,8T.
  14. Jaki jest numer tej pompy SKV? Miała jakieś oznaczenie?
  15. Podepnę się - gdzie w Warszawie lub w okolicach można niedrogo programowo wyłączyć drugą sondę? Mam BFB i wstawiłem DP z dwoma tulejkami pod sondy. Checka miało nie być. Ale po kilku dniach wyskoczył. Dzwoniłem tu i tam i krzyczą 500-1000 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...