Skocz do zawartości

qlish

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qlish

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qlish

0

Reputacja

  1. Ja bym Ci radził jeszcze sprawdzić odme, jeżeli jeszcze tego nie robiłeś, czy czasem nie jest gdzieś przytkana. Ostatnio też się nakombinowałem z znalezieniem przyczyny kopcenia, podmieniałem turbo i już miałem ściągać głowice, ale coś mnie tkneło żeby sprawdzić odmę, wyczyściłem i skończyło się kopcenie.
  2. Właśnie od nich dostałem takie info w łódzkim oddziale.
  3. Heh dzięki już prowadzę z nim rozmowy
  4. Tak też myślałem, dzięki za pomoc
  5. Mam pytanie odnośnie tej modyfikacji, dzwoniłem do tunera i powiedział mi że przy wycięciu tej sondy ona i tak musi być w pięta ponieważ on wytnie z programu tylko funkcję sprawdzenia katalizatora a ona ma jeszcze sterować mieszanką. Tylko z tego co czytałem na forum ona nie bierze udziału w sterowaniu mieszanką i można ją spokojnie usunac z programu no i dlatego też kupiłem DP na jedną sondę. A tuner mówi że musi być podpięta. Teraz pytanie czy ja coś źle zrozumiałem z forum czy tunerowi się coś pomieszało. Auto to A4B6 1.8t AVJ
  6. qlish

    Prośba o ocenę logów

    Też tak mi się wydaje że to może być kwestia lpg, ostatnie 100km przejechałem na benzynie i błąd nie wyskoczył.
  7. qlish

    Prośba o ocenę logów

    Szykuję się do chiptuningu i chciałbym sprawdzić czy wszystko z autem ok przed oddaniem go do tunera. Poniżej wstawiam logi. Co do błędów to czasami wyskakuje błąd: 17551 Oxygen Lambda Sensor Heating B1S1 Performance to Low P1103 35-10 Intermittent Czyli pierwsza sonda do wymiany? Logi statyczne: Log (2 - 001,003,004) Logi dynamiczne: Log (0 - 002,033,115) Log (1 - 002,032,033,002,032,033) Log (3 - 002,020,118) Logi robione były na rozgrzanym silniku, dynamiczne po kasowaniu błedów. PS. Jest to benzyna z gazem, logi robione tylko na benzynie ponieważ i tak będę musiał zmienić pare rzeczy w instalacji do większych mocy
  8. qlish

    Zapocony wąż odmy

    Nie dawno kupiłem swoje a4 i zaczynam je ogarniać, ostatnio zauważyłem że z tyłu silnika wąż wychodzący z odmy jest trochę zapluty olejem. Czego to może być przyczyna? Czy wymiana samego węża coś pomoże? Jeszcze jedno od czego jest ten kruciec zaraz nad wężem? Co tam powinno być podłączone? Może w tym tkwi problem? Poniżej foto jak to wygląda
  9. Wymiary Fmic 550x180x65mm, a wlot/wylot jednak 57mm, coś mi się pomieszało.
  10. Jeżeli chodzi o turbo to jest plan żeby w nie dalekiej przyszłości zmienić na k03s albo k04, moc docelowa jaką chciałbym uzyskać to około 230 km. A no i zapomniałem napisać ze wejście i wyjście w fmic to 60 mm, w takim układzie lepiej robić to jak pisałem w pierwszym poście? Czy robić mniejsze średnice?
  11. Jako że powoli zabieram się do montażu fmic chciałbym się spytać o w/w średnicę żeby odpowiednio zbudować dolot. Z tego co wyczytałem możliwe jak najszybciej za turbiną powinienem zrobić średnicę wejścia fmic, a za fmic średnicę wejścia przepustnicy. Gdzieś znalazłem informacje że wejście przepustnicy to 63mm, a co do wyjścia z turbiny znalazłem tylko sprzeczne dane raz 50mm raz 55mm. Więc jeżeli ktoś pomoże mi to wyprostować to będę wdzięczny
  12. Siema niedawno zakupiłem swoje kolejne audi tym razem wybór padł na A4 B6 (wczesniej a8 d2 z jedynym słusznym silnikiem do tego modelu ) Pozdrawiam Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...