grotu 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, proszę o analizę logów. Z góry dziękuję. Statyczne: Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Coś nie tak? Stawiam ze sprezarka do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grotu 0 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 właśnie chodzi o to że sprężarka po wymianie i na 100% czysta, sztanga chodzi ładnie bez oporu, co jeszcze może być przyczyną, turbo włożone od A4 B7 2.0tdi 136KM czy sztanga może być do regulacji? ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ---------- jeżeli chodzi na pytanie co nie tak? w dolnym zakresie obrotów jakby się dławi i trzęsie lekko budą po szybkim dodaniu gazu natomiast gdy zaślepię przewód idący od górnego grzybka zaworu ERG do n18 nie ma tego problemu i idzie do przodu bez problemu tylko nieco głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ---------- jeżeli chodzi na pytanie co nie tak? w dolnym zakresie obrotów jakby się dławi i trzęsie lekko budą po szybkim dodaniu gazu natomiast gdy zaślepię przewód idący od górnego grzybka zaworu ERG do n18 nie ma tego problemu i idzie do przodu bez problemu tylko nieco głośniej. wyglada na problem z EGR-em ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się