Skocz do zawartości

grotu

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grotu

Osiągnięcia grotu

0

Reputacja

  1. Amortyzatory tył nowe, jutro sprawdzę jak wyglądają przednie.
  2. Witam, mam problemy z zawieszeniem przód. Wahacze są sztywne jednak samochód pływa po nierównościach jadąc na wprost, w zakrętach trzyma się bardzo dobrze, chociaż mam wrażenie przy wchodzeniu w zakręt jakby przód delikatnie wpadał. Geometria i zbieżność ustawiana. Często się zdarza podczas wyjeżdżania z parkingu do tyłu a później do przodu słychać jakby się coś przemieściło, przeskoczyło w zawieszeniu.Może jakiś forumowicz z województwa pomorskiego jest w stanie mi pomóc ogarnąć problem.
  3. grotu

    Wahacze dolne

    Muszę mieć 100% pewności, wiem że przednie dolne pasują, ale jak jest z tylnymi dolnymi tzw. bananami ponieważ widzę że mają inna tuleję. Czy ktoś z forumowiczów montował wahacze od A4 B7 do A4 B6.
  4. Kolego spróbuj odpalić po wcześniejszym zapaleniu świateł, to naprawdę działa mi też pomaga. To nie żadna bzdura. We włączniku świateł robią się zimne luty i głupieje komputer. To nic nie kosztuje ale warto spróbować.
  5. grotu

    Wahacze dolne

    Witam, czy wahacze dolne na przednią oś od A4 b7 będą pasowały do A4 b6.
  6. grotu

    Wahacze dolne

    Witam, czy wahacze przednie dolne tylne (banany) z modelu A4 B7 (2005-2007) będą pasowały do A4 B6(2000-2004) ?
  7. grotu

    Pompowtryski

    ok, dzięki za odpowiedź.
  8. grotu

    Pompowtryski

    Witam, w moim małyszu z silnikiem AWX są pompowtryski o oznaczeniu 038 130 073 BF, jeden coś nie domaga na bip'ach wychodzi ponad 67 i chciałbym go wymienić, problem w tym, że nie ma pompek używanych o takim oznaczeniu. Czy mogę go zastąpić pompowtryskiem o innym oznaczeniu?
  9. ok, kolego moje się uginają ok 1mm, to są do wymiany?
  10. Witam panowie a u mnie pomogło poprawienie styków na pompkach, gdzieś przeczytałem że lubią się wsuwki luzować, więc zabrałem się do roboty zwaliłem pokrywę i każdą wsuwkę(po 2 w każdej wtyczce) leciutko śrubokrętem podoginałem i poskładałem do kupy. Efekty tego drobnego zabiegu są zaskakujące, samochód odzyskał dawne kopyto i elastyczność i przestał wpadać w drgawki przy około 2000obr. Być może u Was jest ten sam problem myślę że warto spróbować.
  11. grotu

    prosze ocenic logi

    kolego wydaje mi się, że masz problem z przepływką, ale niech inni się wypowiedzą...
  12. kolego turbo przeładowuje ale zacznij od przewodów podciśnienia i zaworu N75
  13. kolego zastosuj coś takiego Przejściówka redukcja turbo AWX ASZ AFN inne tdi (2978907519) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i po problemie
  14. Witam, robicie spota w najbliższą środę?, może w końcu uda mi się dojechać.Czy jest szansa zdiagnozować auto na spocie, bo mój Małysz już prawie nie jedzie i nikt nie wie co jest.
  15. grotu

    Proszę o analizę logów AWX

    właśnie chodzi o to że sprężarka po wymianie i na 100% czysta, sztanga chodzi ładnie bez oporu, co jeszcze może być przyczyną, turbo włożone od A4 B7 2.0tdi 136KM czy sztanga może być do regulacji? ---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ---------- jeżeli chodzi na pytanie co nie tak? w dolnym zakresie obrotów jakby się dławi i trzęsie lekko budą po szybkim dodaniu gazu natomiast gdy zaślepię przewód idący od górnego grzybka zaworu ERG do n18 nie ma tego problemu i idzie do przodu bez problemu tylko nieco głośniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...