Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BLB + CAHA + Proram czy robić korekte


boseron

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie.

Panowie mam B7 2.0 TDI do tego siedzi turbawka CAHA + program. dodam że program był jeszcze robiony na seryjnej turbawce nastepnie została wymieniona turbinka na CAHA , wykres jaki wkleiłem jest po programie na seryjnej turbinie, pytanie moje :

- czy po zmianie samej turbiny na CAHA ta charakterystyka bez korekty mogła sie nieznacznie zmienić jeżeli tak to w którą strone i czy ponowne strojenie jest konieczne, moim zdaniem troche zbyt mocno z początku wywindowany i mógłby byc bardziej łagodny ten wykres a czy wyżyłowany.....?

zdjęcie robione telefonem niestety :kwasny: dodam że jeździ sie bardzo dobrze aczkolwiek według mnie troche za dużo pali,( do tej pory jeździłem serią B5,B6,B7 więc coś tam przerobiłem w tym temacie :wink:)

ed12658b247f0f8cgen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik blb wg googli ma 140ps

zalozyles T od silnika 170konnego... takie turbo jest pewnie ciut wieksze wiec auto bedzie palilo jakas czesc littra wiecej z tym, ze watpie bys byl to w stanie specjalnie zauwazyc

Auto jezdzi.... wec pozostaje zrobic loga pracu turbawki i sprawdzic czy nie ma jakis nedoladowan czy przeladowan

JEzeli tak jest to korekta jest wskazana (aobo grzebanie przy sztandze itp - ale chyba czysciej zmienic mapke czy dwie)

Jezeli przy czipie jakims waskim gardlem byla kiedys T a teraz masz wieksza to rodzi sie pytanie czy teraz nie mozna wiecej "wycisnac"

Silnik 2.0TDI CR 143ps + turbo od CAHA + czip = over 200ps przy odrobinie szczescia... moze w PDkach tez rodza sie nowe mozliwosci?

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po korekcie właśnie mam taka cichą nadzieje ze można ciut więcej wycisnąć bo większa T daje większe możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem ze zaraz szydera poleci :wink: ale nie ja robiłem a poprzedni właścicel więc nie miałem na to wpływu i teraz sie zastanawiam gdzie robić korekte i myśle ze skoro juz dłubali coś tam to niech poprawki też Oni robią , w sumie to osobiście nie moge złego słowa powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w vtechu robiles?:decayed:

To samo wlasnie miałem pytac:grin:

jedz na korekte do kogos ogarnietego bo szkoda nie wykorzystać potencjału turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem bardzo podobno sytuację do Twojej z tym, że u mnie zamiast turba CAHA poszła turbina BRD po tym jak turbo BLB padło. Z BLB miałem zrobiony program 170km 400 nm. Po wymianie turba na BRD jeździłem ok. roku czasu zanim zebrałem się do P. Witka a w między czasie wywaliłem prawy IC i włożyłem centralny od 3.0 TDI. Po pierwszej próbie u Witka na hamowni oczywiście ze starym programem 170km 400nm wyszło 186km 415nm.

Finalnie sprawa zakończyła się takim efektem

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/a4-b7-2-0-tdi-blb-220hp-236994/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładny wynik jak ta BRD , zastanawiam sie czy u mnie po zmianie samej turbiny mogło sie coś zmienić na plus ? chyba pojade sie zhamować będe wszystko wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boseronek, teraz nawet przed korektą możesz mieć pod 200ps. Zbierz 4 litery i się umów na hamownię. Będziesz wiedział co tam obecnie drzemie, a później zrób korektę softu. Nie zwlekaj bo efekt końcowy może być :banan::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj mi adres tej hamowni na której bylismy bo nie pamiętam jak tam sie jedzie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto Serwis | Termanowscy

U góry masz Kontakt i adres. Widzę że się podnieśli z 100 na 120zł :naughty:. Boseron kolega który robi pomiary Cię pozna, a jak nie to mu nas przypomnij i zrobi na pewno za 100 :wink:. Jak będziesz po to wklejaj wynik :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...