Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ogrzewaniem i nie tylko


msuchecki90

Rekomendowane odpowiedzi

pompa wody i tak wymienię na nową bo rozrząd szykował się już do wymiana a tak załatwię wszystko za jednym strzałem , ale kolego powiedz czy jakieś uszczelki co mi będzie potrzebne dokładnie żeby kupić tylko uszczelka czy coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspominałem nie jestem mechanikiem.:wink: Ja zdejmowałem raz głowicę ale to dawno i nie w audi to wymienilłem tylko uszczelkę pod głowicę i uszczelkę pod pokrywą zaworów. Co do rozrządku odezwij się do kolegi TOM77 on Ci dobierze dobre części w dobrych cenach do rozrządu. Zapytaj go tez o tę pod głowicę może podpowie czy coś jeszcze potrzebne. Ale zanim zrzucisz głowicę to niech mechanik posprawdza co się da bez zdejmowania co by sobie nie narobić roboty i kosztów choć obawiam sie że będzie jednak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolege tom77 znam dobrze , nie ma co szukać wymieniłem co się dało i została uszczelka , niestety , jak zrobię uszczelkę napisze czy rozwiązało problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z szukaniem to miałem na myśli juz tylko sprawdzenie na obecność spalin w płynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jest powietrze w ukladzie to obieg pojdzie gdzie mu latwiej a nagrzewnica jest najwyzszym punktem w ukladzie,zrob test na przedmuchy to jest chwilka chyba ze juz jestes umowiony na zdjecie gL. to po zdjeciu glowicy sprawdz ja na szczelnosc koniecznie,oczywiscie planowanie tez obowiazkowo nowa uszczelka pod glowice docieranie gniazd zaworowych nowa uszczelka pod pokrywe zaworow nowe szpilki do glowicy gumki pod pompowtryski olej plyn chlodniczy rozrzad jesli trzeba i pompa wody jesli szumi.tyle tak na szybko reszte mech ci powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stacjach kontroli takich wiekszych powinni miec musisz popytac podzwonic w okolicy swojej,wkladaja ci taki tester zamiast korka w zbiorniczku auto musi byc rozgrzane dodrze i okolo 15minut silnik ma sobie pracowac z tym testerem jesli plyn w testerze zmieni kolor to niestety masz przedmuchy,co moze swiadczyc o strzelonej uszczelce pod glowica,peknietej glowicy,lub co najgorsze blok lub gladz cylindra strzelila.to zweryfikowac juz musi mech,glowica na test szczelnosci cylindry do weryfikacji itd.

koszt takiego badania to tylko 30zl + -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem czasu ale mam nadzieje ze w następnym tyg to zrobię , zrobiłem dodatkowy test i wyszło ze są spaliny w układzie chłodzenia wiec uszczelka na 1000% ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie była to wina padniętej uszczelki pod głowicą chociaż test na obecność spalin w układzie chłodzenia nic nie wykazał. jak wszyscy chciałem wierzyć, że to nie ona i grzebałem wedle wskazówek z forum. ostatecznie szkoda na takie grzebaniny czasu i funduszy. dałem auto do dobrego mechanika. zabolało po kieszeni, ale silnik pracuje jak młody ogier. teraz tylko zapomnieć o rachunku i cieszyć się z jazdy po naszych "idealnych" drogach utrzymanych w szacie białej oczywiście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie same objawy od dwóch dni, w końcu dzisiaj po wczorajszym odpowietrzaniu się położyłem i ściągam termostat, wkładam tam palca grzebalca i okazuje się ze pompa się ukręciła, ścianki w zbiorniczku czyste wiec chyba nie mam co się martwic o uszczelkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...