lookhash 1 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam jesli byl juz taki temat to prosze o linka a chodzi mi o t zeby ktos mogl mi pokazac na zdjeciu gdzie, do ktorego przewodu z turbo podlaczyc wezyk z wkaznia doladowania byl temat jak zrobic to w silniku diesla ale wydaje mi sie ze u mnie jest inaczej no chyba ze sie myle to prosze mnie poprawic. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 W 1.8T też już było pisane. Między kolektor ssący a regulator ciśnienia paliwa najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookhash 1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 spoko a moglby ktos zrobic zdjecie tego miejsca bo troche lewy jestem w te klocki i wszystko musze widziec zeby wiedziec co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Mówisz, że jesteś lewy w motoryzacji, ale to może jesteś gościem w informatyce? Więc umiesz klikać myszką. Szukać się nie chce. Szukanie przecież nie boli: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_doladowanie_turbo-t23739.15.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookhash 1 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 dzieki bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 lepiej nie podlaczac nic pod regulator. najbezpieczniej podepnij sie pod sterowanie DVa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 lepiej nie podlaczac nic pod regulator. najbezpieczniej podepnij sie pod sterowanie DVa. otóż to...Gregory już raz pisałem w odpowiedzi na twój post, żeby regulator zostawić w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 może mi ktoś powie gdzie podłączyć ten budzik w dieslu (dokładnie to 1.9tdi ajm) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 w jakis przewod powietrzny idacy od kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 lepiej nie podlaczac nic pod regulator. najbezpieczniej podepnij sie pod sterowanie DVa. otóż to...Gregory już raz pisałem w odpowiedzi na twój post, żeby regulator zostawić w spokoju Czy ja wiem czy to ma jakieś znaczenie.... Ja mam podpięty pod wężyk z regulatora ori trójnikiem i wężykami (które są bardzo dobrej jakości) które dostałem do kompletu DEfi i wszystko jest ok już długi czas. Ważne aby to było szczelne połączenie. Spróbuje podpiąć pod wyjście na DV i zobacze czy wogóle będzie jakaś różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 To nie chodzi o różnicę, która do we wskazaniach defi moze być nawet niezauważalna tylko o sterowanie regulatorem paliwa...tego juz nie będziesz w stanie spradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 To nie chodzi o różnicę, która do we wskazaniach defi moze być nawet niezauważalna tylko o sterowanie regulatorem paliwa...tego juz nie będziesz w stanie spradzić A będe Ja to musze wszystko na własnej skórze wypróbować Wiem jak teraz auto jeździ i zobacze jak po zmianie podłączenia będzie jeździć. Jak tak samo to stwierdze, że nie ma żadnej różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookhash 1 Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 o fajnie ze temat sie rozkrecil napisz jak podlaczysz w inne miejsce i daj znac co i jak czy lepiej czy bez roznicy a tak wogole to pokazcie to drugie miejsce na zdjeciu jak ktos ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Nie ma żadnej różnicy u mnie przy seryjnej mocy, auto jeździ identycznie i wskazania są również identyczne bez względu na to gdzie podłącze Boosta. Jeśli ktoś byłby bardzo dociekliwy to moge podłączyć przyrząd do pomiaru ciśnienia paliwa pod listwe i zrobić test jak będzie się ciśnienie zachowywać podczas jazdy na tym i na tamtym podłączeniu Boosta. Ale po co?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Greg...to nie chodzi o to czy jeździ identycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Greg...to nie chodzi o to czy jeździ identycznie To o co chodzi? podziel się Pozio swoją wiedzą na ten temat na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Greg...to nie chodzi o to czy jeździ identycznie To o co chodzi? podziel się Pozio swoją wiedzą na ten temat na forum chodzi o to czy regulator będzie pracował identycznie :tongue4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 w jakis przewod powietrzny idacy od kolektora. a w żaden wężyk od podciśnienia się nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Greg...to nie chodzi o to czy jeździ identycznie To o co chodzi? podziel się Pozio swoją wiedzą na ten temat na forum chodzi o to czy regulator będzie pracował identycznie :tongue4: No więc niech będzie, dla komfortu psychicznego regulatora ciśnienia paliwa podłączmy Boosta pod strone DV :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 No więc niech będzie, dla komfortu psychicznego regulatora ciśnienia paliwa podłączmy Boosta pod strone DV :> :oklaski: :oklaski: dokładnie i niech tak wszyscy zapamiętają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się