Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzesienie przy niskich obrotach


sebo747

Rekomendowane odpowiedzi

W tym tygodniu mam opcje zrobic logi tylko napiszcie na jakich kanalach i czy statyczne tez???

Zrób komplet logów, tak jak to jest opisane w dziale diagnostyka VAG.

---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ----------

Witam, podczepię się po temat, ponieważ jest podobny, a nie chcę zakładać nowego.

Pacjent to audi a4 b7 1,9tdi 116KM.

Przy obrotach pomiędzy 1600-2100obr/min pojawiają się delikatne wibracje. Te wibracje, pojawiają się na rozgrzanym silniku na 4tym, 5tym biegu, jednak nie zawsze.

Chcieliśmy zrobić logi w momencie występowania wibracji, jednak one się nie pojawiły. Jakiś tam mechanik stwierdził, że może to być wina turbiny????

Oto logi

Grupy: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dodam, że wyświetla się również błąd 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent.

Jednak ten błąd występował już dawno, a te wibracje zaczęły się w tym tygodniu.

Proszę o ocenę logów.

Pozdrawiam.

Spróbuj mimo wszystko zrobić logi gdy te wibracje będą występować - prędzej czy później uda Ci się zapisać je w Vag-Com.

Kasowałeś błądy poduszek ? Jeżeli nie to skasuj i sprawdź za kilka dni czy błąd powraca. (Błąd poduszki niekoniecznie musi oznaczać, że jest ona do wymiany).

Nie opisałeś dokładnie gdzie te wibracje są najbardziej odczuwalne; W moim przypadku gdy silnik był rozgrzany na wolnych obrotach dosłownie rzucało nim na lewo i prawo, oraz fotelem kierowcy :D (na wolnych obrotach). Podczas przyspieszania na 4. i 5. biegu od niższych obrotów (od 1800 do 2200) odczuwałem silne drgania na kierownicy, pedale gazu, a drążek zmiany biegów latał do przodu i do tyłu jak mu się podobało. Oddałem pompowtryski do regeneracji (miałem 90KM - zmierzone na hamowni), oraz wymieniono mi poduszki silnika i skrzyni biegów - po tych czynnościach żaden z wymienionych wyżej przeze mnie objawów nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za zainteresowanie tematem Biszczan wibracje nie są jakieś bardzo mocne, słychać je i czuć na desce rozdzielczej i na kierownicy. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Występują tylko podczas jazdy w zakresie 1600-2100obr/min.

Błąd poduszki usuwałem, jednak po chwili powraca z powrotem.

Dodam, że po kilkukrotnym przegonieniu samochodu te wibracje w ogóle nie występowały, zobaczymy co będzie za jakiś czas. Zalaliśmy czyścik do układu paliwowego STP i zobaczymy co będzie dalej. Ja też zacząłem podejrzewać pompowtryski.

Jeśli znów się pojawią wibracje to spróbujemy z logować.

Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za zainteresowanie tematem Biszczan wibracje nie są jakieś bardzo mocne, słychać je i czuć na desce rozdzielczej i na kierownicy. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Występują tylko podczas jazdy w zakresie 1600-2100obr/min.

Błąd poduszki usuwałem, jednak po chwili powraca z powrotem.

Dodam, że po kilkukrotnym przegonieniu samochodu te wibracje w ogóle nie występowały, zobaczymy co będzie za jakiś czas. Zalaliśmy czyścik do układu paliwowego STP i zobaczymy co będzie dalej. Ja też zacząłem podejrzewać pompowtryski.

Jeśli znów się pojawią wibracje to spróbujemy z logować.

Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam.

no a wchodziłes w grupy wartosci mierzonych i sprawdzałeś jak pompki chodzą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...