Skocz do zawartości

tomek 1880

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek 1880

Informacje

  • Imię
    ---------
  • Miasto
    ------------

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek 1880

0

Reputacja

  1. Witam, panowie bardzo ciekawy i pomocny temat z tymi maglownicami. Chciałem na wstępie pozdrowić kolegę darekaudi4 i podziękować, za podzielenie się swoją wiedzą w temacie maglownic. Podrzucę tutaj firmę która dorobi wam każdy pierścień uszczelniający Taśmy i pierścienie prowadzące - ORING WWW.ORING.PL Dorabiałem u nich uszczelnienie do tylnego amortyzatora do crossa KTM. Panowie z tej firmy nie dorobią tylko uszczelnienia po niże 1mm grubości, a tak wykonają praktycznie każdy pierścień. Koszt pierścienia w moim wypadku to 15zł +wysyłka, chyba około 25zł. Panowie podpowiedzcie, proszę, czy jeśli podczas jazdy samochodem, w moim przypadku, na zakręcie czuć ruchy kierownicy, tzn, tak jakby wyłączało się wspomaganie. Te ruchy czuć na zakręcie, w lewo i w prawo. Czy to będzie spowodowane właśnie omawianym w tym wątku zaworem dystrybucyjnym ? Mowa tu oczywiście o audi a4b5 Pozdrawiam.
  2. Witam, koledzy rozwiązaliście problem z tym błędem przepływomierza 00257 ? Pozdrawiam.
  3. Witam, mam ten sam błąd co założyciel tematu. Wiązka do ściany grodziowej wydaje się w porządku. Prąd na poszczególnych pinach jak, tu: https://obrazki.elektroda.pl/33_1279783620.jpg Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny ? Pozdrawiam.
  4. Witam, w BPW miałem zdjęty przedni pas, bo przy okazji robiłem rozrząd, dodatkowo odkręciłem sprężarkę klimy, skrzynie dźwignąłem do góry, oczywiście po odkręceniu poduszek silnika i miska wychodzi. Pozdrawiam.
  5. Witam, troszkę czasu tu nie zaglądałem, ale muszę dodać, że wózka nie trzeba w ogóle ruszać, luzować, nic z tych rzeczy, być może przez to, że miałem odsunięty przedni pas. Pozdrawiam.
  6. Witam, dzięki panowie, jak znów do mnie trafi to autko, to będziemy myśleć. Jednak właścicielowi, jak na razie to nie przeszkadza, jednak mi bardzo. Pozdrawiam.
  7. Witam, no być może, tak jak piszesz gieras1988 Jak dla mnie ten silnik chodzi strasznie. Pozdrawiam.
  8. Witam, piszesz o tym CAGA ? Jeśli tak, to napiszę, że po wymianie oleju chodzi, jak by się miał rozlecieć. Chyba,że chodziło, Ci, że wymiany oleju miały być częściej robione ? Jednak ten silnik ma już czasy młodości chyba za sobą, bo ma już 435tyś. nalatane. Zastanawiam się, czy wywalić wałki, czy zostawić, a zmienić tylko imbusik, ale czy imbusik coś pomoże, bo wałki moga być już zużyte. Na pewno pomogła by wymiana całego modułu. Pozdrawiam.
  9. Witam, dlatego, ponieważ ten silnik chodzi jak stara ku....wa, jak by miał się zaraz rozlecieć. jak jest inny sposób, to daj proszę znać. Myślałem o zmianie samego imbusa (napędu pompy), ale czy to coś da ? Robiłem ostatnio a4b7 kolegi BPW zmieniłem imbus na nowy, chodź stary wcale nie był jeszcze w złej kondycji i właściciel powiedział, że silnik chodzi ciszej i równiej ? Ten o który pytałem, czyli CAGA, to naprawdę strach tym dalej jeździć. Pozdrawiam.
  10. Witam, panowie takie pytanie, być może już było, ale przeczytanie 51 stron, jednak trochę zajmuje. Czy sprawa likwidacji wałków w 2,0tdi cr. CAGA ma się tak samo jak w 2,0tdi PD, tzn, czy można również zastosować pompę z 1,9tdi, bez konieczności zmiany wału korbowego lub czy wymiana imbusa załatwi sprawę nierównej i hałaśliwej pracy tego silnika, czy trzeba ewentualnie wymienić cały moduł wałków wyrównoważających. Pozdrawiam.
  11. Witam, problem rozwiązany. Kilkukrotne zaciągnięcie i zwolnienie hamulca postojowego rozwiązało problem. Pozdrawiam.
  12. Witam, panowie odkopie troszkę temat. Mianowicie dziś miałem okazję wymieniać osłon tłoczka tylnego lewego zacisku, zrobiłem wszystko tak jak wyżej, tzn: Wszystko poszło jak należy. Następnie znów wykonałem * Włączony zapłon ( w pozycji ON ) * Hamulec postojowy WYŁĄCZONY !!! ( w pozycji OFF) Otwieranie zacisków hamulcowych: Włączyć i wyłączyć hamulec postojowy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyłączyłem zapłon, ale między czasie rozładował mi się laptop. Po ponownym załączeniu i zrobieniu procedury: Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Następnie chciałem zrobić test: Końcowy test funkcjonowania hamulca: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć" i "otworzyć" trzy razy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] wyskoczył mi błąd (ERROR). Hamulec postojowy jest zaciągnięty, miga kontrolka (P) i lampka na przełączniku hamulca postojowego i nie mogę nic zrobić. Co mogę zrobić z tym fantem ? Pozdrawiam.
  13. Witam, dzięki za zainteresowanie tematem Biszczan wibracje nie są jakieś bardzo mocne, słychać je i czuć na desce rozdzielczej i na kierownicy. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Występują tylko podczas jazdy w zakresie 1600-2100obr/min. Błąd poduszki usuwałem, jednak po chwili powraca z powrotem. Dodam, że po kilkukrotnym przegonieniu samochodu te wibracje w ogóle nie występowały, zobaczymy co będzie za jakiś czas. Zalaliśmy czyścik do układu paliwowego STP i zobaczymy co będzie dalej. Ja też zacząłem podejrzewać pompowtryski. Jeśli znów się pojawią wibracje to spróbujemy z logować. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...