Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 000257 Mass Air Flow Sensor - prośba o poradę


slawecki13

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu podłaczyłem auto i pokazał mi się ten błąd. Poczytałem forum, popytałem i wyszło, że siada przepływomierz. Wyczyściłem wg zamieszczonych instrukcji i ponad 2 tys. km było ok. Ostatnio znów ten sam błąd. Kupiłem przepływkę (oryginał, identyczna jak poprzednia Boscha), zamontowałem, jazda kontrolna i ...j mnie strzelił! Podłaczam i to samo, tzn:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9748

Revision: --H02--- Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 40525 146 64353

VCID: 79F2F160495F

1 Fault Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 172512 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2226 /min

Speed: 111.0 km/h

Temperature: 19.8°C

Absolute Pres.: 1081.2 mbar

Mass Flow: 32.71 g/s

(no units): 1.22

Temperature: 85.5°C

Readiness: 0 0 0 0 0

Czy może ktoś podsunie jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj logi dynamiczne - grupy - 011,010,008,003 i 001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to pomoże to logi sprzed miesiąca na tej przepływce

grupy 008, 010, 011 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_74776.html

grupy 001, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_74777.html

nowe będę mógł zrobić za kilka dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiazka bedzie gdzies przytarta to sypie czasami niewiarygodny sygnal. Pare szt uleczylem w ten sposob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wygladają dobrze.

Zrob nowe.

Nowe:

grupa 001,003 i 008

http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_80167.html

grupa 008, 010 i 011

http://vaglog.rtnet.pl/slawecki13_80168.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi nie wygladają źle... moze faktycznie jest cos z instelacją... sprawdz dokladnie wtyczke i wiazke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ten sam błąd, a na dodatek auto mocno dymi na biało (kat wycięty) nie zależnie czy postoje 5min czy 30min z wyłączonym silnikiem. Oleju prawie wogóle nie bierze. Możliwe że przez ten błąd auto dostaje inną dawkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam błąd co założyciel tematu.

Wiązka do ściany grodziowej wydaje się w porządku.

Prąd na poszczególnych pinach jak, tu:

https://obrazki.elektroda.pl/33_1279783620.jpg

Gdzie mogę szukać jeszcze przyczyny ?

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało sie komuś rozwiązać problem błędu p0101??

ja już podmieniałem:

3 przepływomierze

2 EGR-y

 i przepustnicę - nic to nie dało. Wcześniej czy później błąd wyskakuje, zawsze w momencie ściągnięcia nogi z gazu przy delikatnej jezdzie...

 

 

Pomocy, proszę podpowiedzcie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...