Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy jest jakies powiązanie ?? pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam moj problem polega na tym ze gdy silnik osiaga 90 stopni jadac na obojetnie jakim biegu nie osiagajac 2000 tys obrotow zapala mi sie kontrolka od oleju a gdy podciagne obroty na 2000 tys to w 3 sek i gasnie ta kontrolka wiem ze to nie ten dzial ale xauwazylem zaleznosc pewna osstnio cos swiruje mi wskazowka od temperatury i potrzebuje dlugiego czasu na nagrzanie silnika a gdy przycisne audawe do 4000 tys obrotow to temperatura mi spada o jakies 10 stopni srednio chwilke potem przy spokojnej jezdzie wraca na 90 stopni lecz gdy temperatura spadnie o jakis milimetr i nie bede mial tych 2000tys obrotow to kontrolka mi sie nie zapala i tu moje pytanie bo raczej miedzy 85-90stopni nie ma duzej roznicy olej ma taka sama gestosc a ta kontrolka sie zapala tylko wtedy gdy ma 90 stopni i tu moje pytania czy to ma zwiazek ze soba czujniki od temp z kontrolka oleju badz czujnikami cisnienia oleju a i dodoam ze od samego odpalenia autka chodzi wiatrak wiec przypuszczam iz jest to czujnik temp prosze o odpowiedz bo jezeli to jest zaleznosc to moze nie czeka mnie czyszczenie smoka lub np wymiana pompy oleju z gory dziekuje

Opublikowano

strasznie zagmatwany ten opis,sprawdz stan oleju masz wogole poziom?jak dla mnie wyglada to na slaba pompe,trzeba by wykrecic czujnik cisnienia i sprawdzic manometrem cisnienie na jalowym ,co do temperatury plynu to termostat do wymiany,wiatrak w b5 jest na wiskozie jesli zaraz po dopaleniu na zimnym zatrzymasz go reka to wszystko ok z nim.

Opublikowano

Kolego na wszelki wypadek podjedz do kogos na pomiar cisnienia oleju. Zmierz sobie cisnienie na zimnym i po rozgrzaniu. bedziesz wiedziec czy to usterka po stronie elektryki czy mechaniki.

Opublikowano

dzieki koledzy pozdrawiam bede dzialal

---------- Post dopisany 23-03-2013 at 20:07 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2013 at 10:20 ----------

eh witam sprawa sie rozwiazala dolalem 0.5 oleju i jest ok nie zapala sie musze pilnowac bo mialem 3/4 bagnetu eh ciekawe ze to takie czule na ilosc oleju ze 3/4 bylo a kontrolka potrafila zaswiecic

Opublikowano

Kolego takie czułe to to napewno nie jest. Sprawdzałeś ciśnienie oleju manometrem? Przy stanie 3/4 nie ma prawa zaświecić ciśnienie oleju jak wszystko jest sprawne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...