Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1,8T 2,0TFSI czy inny ?


AnaTom

Rekomendowane odpowiedzi

B6 i B7 to taka sama buda (na tej samej płycie podłogowej), także raczej tyle samo miejsca w środku. Latam B6 1.8T w Quattro, dorzuciłem do tego LPG i uważam ,że jest całkiem fajnie. Praktycznie samo miasto i nie wychodzi tak strasznie drogo jazda (35 zł/100km LPG). Co do awaryjności (na razie odpukać) nie ma problemów z silnikiem. Gaz znosi rewelacyjnie, pod warunkiem, że dobre podzespoły instalacji. POLECAM 1.8T QUATTRO, sama przyjemność z jazdy!

Czyli spokojnie można nastawić się na coś takiego jak chcę i piszesz. Tyle że dla mnie raczej sedam no i nie za taką kasę jak kolega proponował 40 czy 50 dyszek to niestety

nie naskręcam, Dla tego wspomniałem o roczniku, około 2004 (zależy co i jak się uda) Dzięki wszystkim za poradę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleżanko nawet się nie zastanawiaj tylko bierz 2.0tfsi !miałem w b6 1.8t i nie byłem z niego zadowolony(jedyny + można zamontować gaz):)

niebo a ziemia w porównaniu z TFSI:)przejedź się jednym i drugim a decyzja będzie prostsza:)

-większa moc,moment(prawie 40km)

-mniejsze spalanie(2-3litry!!!)

-nowsza jednostka podatniejsza na mody

-samoczynny chłodzenie turbiny po zgaszeniu silnika

-mniej awaryjna(jedynie napinacz łańcucha-230zł i zawór DV-130zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten 1,8T jakiś lipny był

Jeździłem B8 2,0 TFSI po wirusie na 240KM i owszem z moim lepiej się zbiera ale ile więcej KM pod maską i jaki moment

LPG już tu nie założy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 - 3 litry mniej? Chyba nie... kumplowi 1.8t pali 11 gazu w miescie to tutaj 8 bedzie palil? benzyny mu pali 9 to tutaj 6 tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym B8 co pisałem znajomy jechał z Holandii i średnia spalania wyszła 7,5l

Ja jak jechałem w trasie to komputer pokazał średnie 8l, ale gazu spalił około 10l

i tak moim wychodzi taniej 10l LPG do 7,5l PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o spalanie to fakt do 2.0 tfsi idzie zalozyc gaz ale i tak musza byc wtryski chlodzone stad pobor paliwa tutaj macie o tym filmik

jezeli chodzi o odczucia z jazdy to musze powiedziec ze rewelacja ja malo jezdze wiec gazu nie zakladam spalanie jest znosne jak na taka moc :) jak ktos ma pytania odnosnie tego silnika to jezdze nim 2 lata wiec moge cos doradzic a z auta jestem bardzo zadowolony i polecam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o spalanie to fakt do 2.0 tfsi idzie zalozyc gaz ale i tak musza byc wtryski chlodzone stad pobor paliwa tutaj macie o tym filmik

jezeli chodzi o odczucia z jazdy to musze powiedziec ze rewelacja ja malo jezdze wiec gazu nie zakladam spalanie jest znosne jak na taka moc :) jak ktos ma pytania odnosnie tego silnika to jezdze nim 2 lata wiec moge cos doradzic a z auta jestem bardzo zadowolony i polecam

nigdzie nie było mowy o cenie instalacji :decayed: Ja bym nigdy do tfsi gazu nie zakładał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają

203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają

203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM :decayed:

Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4

U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel ma w 1.8 t 380 k km i tylko turbo wymienil 50tys km temu . A TFSI przejedzie z 300k km i na szrot ; P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają

203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM :decayed:

Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4

U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę:banan:

u siebie mam 216 tys i smiga jak ta lala :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przebieg?, myślę że im nowsze silniki tym bardziej wyżyłowane i chyba 500tys to nie wytrzymają

203tyś silnik BFB lekko wyżyłowany 200KM :decayed:

Chodziło mi o silnik TFSI rafi_a4

U siebie mam prawie 240tys 180KM i daję radę:banan:

u siebie mam 216 tys i smiga jak ta lala :naughty:

Mój ma 142 tys i wczoraj zauważyłem wyciek oleju z pod uszczelki pokrywy zaworów, mam nadzieje że nie cieknie z cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...