pietrek505 0 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam, od nie dawna mam problem z samochodem. Sprawa polega na tym ze wyczuwalny jest luz na postoju przy wyłączonym silniku na wysokości drążka kierowniczego wiec go wymieniłem. Sprawa nie ucichła i dalej jest tak samo. Luz jest na łączniku drążka z maglownica (Lewa strona). Podczas jazdy gdy skręcę w lewo; kiedy kierownica wraca to punktu zero czuć takie przeskakiwanie, szarpanie i wraca do punktu zero. Czy może być to maglownica i przekładnia. Dodam że z Maglownicy nie cieknie i nie ma ubytków płynu od wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraKio 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 a reszta zawieszenia ok? moze luzy na wahaczach i kola sie rozjezdzają tak mial znajomy w a4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hatek 0 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jedz na przegląd i niech Ci sprawdza w pierwszej kolejności całe zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek505 0 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Sprawa do zamknięcia. Po wymianie maglownicy zaczeło trzepać jeszcze bardziej ze nie dało sie jechać okazało sie ze do tego ocieliły sie oponki Wymieniona Maglownica zlikwidowane kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się