Ksiadz Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Opublikowano 28 Listopada 2015 A sobie odkupiłem od tego co sprzedałem... Więcej info wrzucę za niedługo, bo jest co... ;-)
Ksiadz Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 Chłop kupił dokładnie rok temu. W tym czasie zrobił program, wyrzucił drugie sondy: Wymienił skrzynie biegów, felerna dwójką mu zaczęła wyskakiwać, dokładnie to samo co ja miałem i tez zmieniłem skrzynie. Do tego nowe sprzęgło i oleje: Nowe opony, Pirelli. Także wydał około 3k funtów na auto... Wiec stwierdziłem że szkoda nie odkupić ;-) Ale niestety zdarzają się wypadanie zapłonów. Nie jestem pewny nadal co je powoduje. Czy to może być jednak rozrząd? Może ktoś coś z bloków pomiarowych sprawdzić i potwierdzić? https://youtu.be/Ad_iQiY4KoY A to start z dzisiejszego rana: https://youtu.be/mqz0J1Qzm-A
niebieski708 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Na kanale 093 sprawdzasz, u Ciebie nie ma tragedii, ale super też nie jest. Dla przykładu u Ciebie jest -6 i -4, u mnie po wymianie rozrzadu -2 i -1. Trzeba by zobaczyć jaka jest tolerancja. Do tego masz dźwięk przy zapalaniu (prawdopodobnie uszkodzony fazator lub zużyte zaworki zwrotne w bloku). Ale ogólnie fajnie się prezenci :-)
Ksiadz Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Opublikowano 29 Listopada 2015 Z bloku 93 jest dokładnie taka sama wartość jak była prawie dwa lata temu, czyli nic się nie zmieniło. Ale właśnie małe wypadanie zapłonu na kilku cylindrach, bardzo słaba ale wyczuwalna nierówna praca silnika oraz zapach z wydechu, gdzie według mnie nie jest taki jak powinien, kieruje mnie do rozrządu. Czy to łańcuch wyciągnięty czy może jakiś ślizg ukruszony?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się