zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Witam mam pytanie odnośnie rolki napinajacej rozrządu który trzeba napiąć recznie a potem zwolnić zawleczke napinacza gazowego i on się sam dalej jeszcze napina i nie wiem czy to bedzie atomatycznie czy jeszcze trzeba regulować naciąg paska. Wie może ktoś jaka jest procedura napinania tego paska w tym silniku? Prosze o pomoc bo nie chce przeciągnąć paska za bardzo.
wodi87 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 zakladasz pasek wyciagasz zawleczke z napinacza i tyle mozesz jeszcze zrobic dla pewnosci dwa pelne obroty silnika
zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Właśnie tak robie a jak ustawić tą rolkę napinającą bo ją też da sie napinać recznie w jakim polożeniu stawić rolkę zeby napinacz nie wyszedł zbyt bardzo. A wiesz może jaka ma być odległość ramienia rolki od napinacza? Prosze pomocy bo nie czy nie zabardzo pasek jest napięty.
Karolchrz Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 kolego tloczek napinacza po napieciu paska musi wynosic od 6mm do 10 ja zawsze ustawiam na 7 i uzywam do tego wiertelka ---------- Post dopisany at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany at 09:20 ---------- rolke napinasz w lewo
zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 ja pomiedzy rolkę a napinacz wkładam imbus 5 mm i dociągam rolke ale po obrocie wału ten napinacz wychodzi jeszcze z 3 mm tak ma byc? ---------- Post dopisany at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany at 09:23 ---------- Zastanawia mnie też fakt do jakiego momętu rolkę napiąć przed zwolnieniem blokady napinacza
Karolchrz Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 jezeli cos jest nie tak niczym sie nieprzejmuj napinacz chowa sie bardzo powoli i trzeba uzyc dosc sily zeby go cofnac rolka. uzywasz do tego klucza ampulowego 8-semka
zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 Ale jak złożyłem to miałem wrażenie że pasek jest zbyt mocno naciągniety czy on napina sie automatycznie od tego napinacza i nie ma obaw?
Karolchrz Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 po obrocie walu musisz obrocic walem i wartosc musi byc taka jaka podalem ci wyzej czyli od 6 do 10mm ustaw ja sobie na 7 poniewaz pasek po przebiegu sie wyciaga
zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 czyli jak bedzie na 7 to jest ok. Ajest wogóle mozliwość zbyt mocnego naciągnięcia pasak czy ten napinacz sam wyreguluje napięcie? ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ---------- Nic to nie daje składam do kupy odpalam a tu po chwili sie odzywa rolka napinajaca takie chrobotanie nie wiem czy ten pasek za mocno sie napina juz nie mam sił do tego:/ Co zrobic?
grzes1150 Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 czyli jak bedzie na 7 to jest ok. Ajest wogóle mozliwość zbyt mocnego naciągnięcia pasak czy ten napinacz sam wyreguluje napięcie?---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ---------- Nic to nie daje składam do kupy odpalam a tu po chwili sie odzywa rolka napinajaca takie chrobotanie nie wiem czy ten pasek za mocno sie napina juz nie mam sił do tego:/ Co zrobic? Trzeba było oddać auto na warsztat bo jeszcze sobie biedy narobisz Rolką napina się wstępnie tak aby pasek dało się dwoma palcami ukręcić o 90st. po czym się wyjmuje zawleczkę i ma być a co Ty tam porobiłeś to nikt nie wie
Karolchrz Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 i co poradziles sobie jesli nie to dzwon pomoge
zaku2_88 Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 czyli jak bedzie na 7 to jest ok. Ajest wogóle mozliwość zbyt mocnego naciągnięcia pasak czy ten napinacz sam wyreguluje napięcie?---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 09:47 ---------- Nic to nie daje składam do kupy odpalam a tu po chwili sie odzywa rolka napinajaca takie chrobotanie nie wiem czy ten pasek za mocno sie napina juz nie mam sił do tego:/ Co zrobic? Trzeba było oddać auto na warsztat bo jeszcze sobie biedy narobisz Rolką napina się wstępnie tak aby pasek dało się dwoma palcami ukręcić o 90st. po czym się wyjmuje zawleczkę i ma być a co Ty tam porobiłeś to nikt nie wie Właśnie tak zrobiłem ja piszesz ale czemu ta rolka sie odzywa? Dodam że już parę rozrządów zrobiłem i sie wszystko zgadzało i działa do dzis.
Karolchrz Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 669950109 ---------- Post dopisany at 14:36 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- zadzwon postaram sie pomuc, przez telefon bedzie mi latwiej:facepalm:
zaku2_88 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 Był mechanik znajomy co robi takie rzeczy i okazuje sie że wszystko zrobilem tak jak sie nalezy i okazało sie co producent rolki napinającej zawiódł niestety. Dzieki za wszelką pomoc ---------- Post dopisany 18-02-2013 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 18:09 ---------- Muszę odgrzać temat niby auto złożone jezdzi ale jest coś jakby nie do końca żwawe jak wcześniej przy wyższych obrotach dołączam logi z grupy 93 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ---------- Czy da sie coś wywnioskować z tego? ---------- Post dopisany 23-02-2013 at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 17:01 ---------- Oto logi dynamiczne grupy 90 93 115 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ---------- A tu logi 93 i 90 oraz 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Myślę, że koledzy mi pomogą na podstawie tych logów Z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się