Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9TDI AFN] 96r Drżenie automatu. Pomocy!


lkoikm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem A4 avant 1.9Tdi z 1996 roku z automatem. Wszystko jest naprawdę cacy poza jednym: przy ok 80km/h i niecałych 2000 obrotach skrzynia (na bank ona, wszystkie poduchy i zawieszenie jest w nienagannym stanie) wywołuje wibrację. Dzieje się tak jedynie przy delikatnej jeździe na IV (ostatnim) biegu. Pojechałem do fachmanów od automatów i powiedzieli że skrzynia ze

sprzęgłem do naprawy a koszt wynosiłby 3500zł. Koleś który diagnozował usterkę powiedział że w sumie będzie sęe to pogłębiało, ale na razie można jeździć. Strasznie mnie to denerwuje, może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak go taniej rozwiązać. Nie znam się na automatach, ale logika mi podpowiada że jeśli dzieje się tak tylko na IV biegu to wystarczy tylko przy nim porobić? Czy naprawdę potrzebny jest remont całej skrzyni? Za odpowiedzi z góry dziękuje

p.s. Olej wraz z filtrem (febi) wymieniałem jakieś 3000km temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skład skrzyni automatycznej wchodzi kilka sprzęgieł wiec nie jest to takie proste !! rozebranie takiej skrzyni wymaga nie małego doświadczenia jak i czasu a co się z tym wiąże

to oczywiście koszty !! Możliwe ze kończy się jakiś elemęt !!

Mnie przeszkoliła mondeo z automatem , ale ja miałem inne objawy i chodziło całkowicie o co innego (skrzynia była w trybie awaryjnym !! Padł czujnik a specialiści powiedzieli ze skrzynia !! Nowa skrzynia kosztowała 3500zł a czujnik tylko 250zł !!)

Skonsultuje sie z moim kuzynem który jest mechanikiem !! i jak cos ustale dam znac !!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach